• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Alles. En iedereen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Mensen die denken dat ze een hele angststoornis hebben omdat ze like één paniek aanval per jaar of zo hebben terwijl ik hier zit van "uh ja ik heb als ik geluk heb elke week eentje, met pech vaker"
    (Voor de duidelijkheid, dit gaat niet over mensen op Q, jullie zijn schatten don't worry)


    obsessive rage

    De kat die me om half 7 wakker maakt omdat ik de deken recht moet leggen zodat ze naast me kan liggen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wanneer je zus, waarmee je zowat unseperetable mee was, opeens een vriend heeft en helemaal verandert, de plannen omgooit en je niet meer mee mag, en je je voelt alsof er nu helemaal niemand meer voor je is op de godvergeten aardbol


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ik snap best dat het warm weer is en vliegen in het huis komen voor wat koelte. Maar als het s'avonds is afgekoeld dan mogen ze van mij wel weer naar buiten. Gisteren voor de tweede keer een vlieg in mijn kamer.


    Physics is awesome

    Geen speciale tekens kunnen gebruiken in je username.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mieren, vliegjes en ander ongedierte dat zich ongevraagd in mijn huis ophoudt zonder huur te betalen.


    26 - 02 - '16

    Het WK Voetbal.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Wanneer ik opgepropt in het midden van de achterbank zit, omdat mijn broer het blijkbaar niet nodig vindt om mij beenruimte te geven.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 21:04 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maandverband- en tamponreclames waar de vrouwen lachend op bed (met witte lakens!!!!!) springen en kussengevechten houden. Nee. Dat klopt gewoon niet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Maandverband- en tamponreclames waar de vrouwen lachend op bed (met witte lakens!!!!!) springen en kussengevechten houden. Nee. Dat klopt gewoon niet.


    Dit dus. Of hele vrolijke vrouwen met vrolijk zwierende rokjes. Of vrouwen die acrobatische kunsten vertonen met een klein maandverbandje om. Gewoon niet realistisch

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 23:55 ]


    Physics is awesome

    Mensen die denken je te begrijpen en niet willen en kunnen inzien dat ze dat niet doen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Om de 5 minuten een reclame


    There are poems inside of you that paper can't handle

    De organisatie in mijn hoofd. Of eigenlijk, het gebrek eraan.


    obsessive rage

    Het nieuwe Quizlet design.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.