• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb mezelf gejinxt door te zeggen dat ik nooit gebeten word door muggen.
    Gisteren gebeten door een kriebelmug en ik ga dood HAHA

    [ bericht aangepast op 29 juni 2018 - 17:28 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dat maandag weer om 6 uur 's ochtends de wekker gaat. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer je nooit goed genoeg bent voor mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat ik zure oprispingen krijg van mijn favoriete cocktail. En mijn onvermogen tot inschatten of ik wel die laatste cocktail moet nemen of niet. Niet dat ik moest overgeven of iets, maar ik had 'm beter kunnen laten.


    26 - 02 - '16

    Jaloezie is zo KUT :') Ik denk op de meest random en ongepaste momenten aan hem met zijn vriendin en dan kan ik alleen maar denken "bitch I'll show you what you're missing, I'll be so much cooler than she is". Hnnnng het is frustrerend om je te storen aan je eigen gedachten.

    Dat mijn familie alleen ironisch christelijk is. Zitten we daar met z'n allen in felle zomerkleding in de kerk, lachend om de pastoor en de doopceremonie. Inclusier krijsende kinderen op de achtergrond en sarcastische beloftes.

    Ik ben niet gelovig (mijn familie ook niet), maar dopen is gewoon een excuus om nog een groot feest te geven. Altijd fun dus, voor alle partijen aanwezig.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Videoland. Grey's Anatomy zonder duidelijke aankondiging eraf halen vind ik niet kunnen.


    26 - 02 - '16

    Wanneer m'n broer zich per se met m'n leven wil bemoeien.
    M'n ouders mogen weten waar en met wie ik ben. Het is immers hun huis waarin ik woon.
    Het gaat m'n broer geen moer aan waar ik uithang, als m'n ouders het maar weten.

    Sorry not sorry dat ik wél een relatie heb én vriendin heb die ik af en toe nog zie.
    Ga vrienden zoeken ofzo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn grootste ergernis is Quizlet en toch houdt ik van deze website.
    Mensen die zomaar assumpties over je maken, discussies over elk klein dingetje, boos doen tegen elkaar.
    Maar dan tegelijkertijd lieve mensen die om je geven, coole vrienden maken en awesome creaties lezen.

    Misschien moet ik wat minder op het Forum hangen (':

    Ik werd zojuist opeens onderaan de trap wakker :'). Vanavond misschien toch maar weer slaapmedicatie nemen ivm dit weer en m'n lage bloeddruk, gaat niet goed met een nachtje zonder slaap wooooooooo


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wanneer je zelfs de examencommissie achter je hebt staan maar de chagrijnige vrouw achter de balie even bepaald dat je dit tentamen niet mag maken. Well thanks, nu mag ik dat vak volgend jaar opnieuw volgen.

    Wanneer de NS/ProRail geen lange sprinters inzet, terwijl ze weten dat er een hoop mensen op Weesp zullen zijn die naar Flevoland moeten, doordat die reizigers - waaronder ikzelf - niet rechtstreeks naar Flevoland konden vanaf Amsterdam Centraal.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit weer, de droogte, de benauwdheid en de mensen die zeggen dat ik er niet over mag klagen.


    26 - 02 - '16

    Dat ik mijn raam niet open kan zetten zonder dat er allemaal gespuis naar binnen vliegt


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dat titels niet duidelijk zeggen waar het over gaat, of misleidend zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.