• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    De hitte die maar aanhoudt terwijl ik vrijwel elke avond in een lange zwarte broek en een zwarte blouse over het terras rondhol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ho(s)tels waarvoor je minimaal 18 jaar oud moet zijn om er te kunnen slapen.
    We zijn met twee mensen boven de 18 en de andere twee zijn 16. Kom op zeg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:

    Ho(s)tels waarvoor je minimaal 18 jaar oud moet zijn om er te kunnen slapen.
    We zijn met twee mensen boven de 18 en de andere twee zijn 16. Kom op zeg.


    Wtf?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HiIson schreef:
    Ho(s)tels waarvoor je minimaal 18 jaar oud moet zijn om er te kunnen slapen.
    We zijn met twee mensen boven de 18 en de andere twee zijn 16. Kom op zeg.
    Elk ho(s)tel richt zich wel op een bepaald segment en dat ho(s)tel wil waarschijnlijk mensen die liever in ho(s)tels zitten waar geen kinderen en tieners rondrennen. Niet dat ik je ergernis niet begrijp, want wij hadden hetzelfde probleem 2 jaar geleden toen onze 17-jarige broer meeging. :p En als ze voor 1 iemand een uitzondering maken, zouden ze dat voor iedereen moeten doen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteindelijk vonden we een hostel dat voor +16 was. Maar er zijn mensen die specifiek op zoek zijn naar zulke ho(s)tels dus die zijn dan wel blij dat er een leeftijdsgrens is.


    Ik wil een tuin vol egels

    Winkels die hun muziek nog harder opzetten dan in de discotheek. Dat, samen met opdringerige verkoopsters en chagrijnige moeders met jankende kinderen, vind ik echt een dealbreaker. Ik loop direct de winkel uit als ik een van die dingen ervaar.


    26 - 02 - '16

    Rubin schreef:
    (...) Elk ho(s)tel richt zich wel op een bepaald segment en dat ho(s)tel wil waarschijnlijk mensen die liever in ho(s)tels zitten waar geen kinderen en tieners rondrennen. Niet dat ik je ergernis niet begrijp, want wij hadden hetzelfde probleem 2 jaar geleden toen onze 17-jarige broer meeging. :p En als ze voor 1 iemand een uitzondering maken, zouden ze dat voor iedereen moeten doen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteindelijk vonden we een hostel dat voor +16 was. Maar er zijn mensen die specifiek op zoek zijn naar zulke ho(s)tels dus die zijn dan wel blij dat er een leeftijdsgrens is.

    Aan de ene kant snap ik het wel dat er 18+ ho(s)tels zijn voor mensen die toe zijn aan hun "rust".
    Maar in mijn geval wil ik gewoon een ho(s)tel vinden waarbij de leeftijd van de gasten niet uitmaakt, of waar je minimaal 16 voor moet zijn.

    v Dat kan natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 22:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ^ het kan ook te maken hebben met de alcoholgrens, misschien?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Beste mensen in het OV met Apple oortjes: iedereen kan altijd met je meeluisteren. Je oortjes zijn compleet useless, je had ze net zo goed uit kunnen laten.


    From these ashes, I will rise

    Baby's in het OV en mensen die maar niet uit je leven willen verdwijnen, ook al zijn ze verhuisd naar een andere stad...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die zeggen dat alleen de vrouw zwanger is in een zwangerschap -.-
    Ja, de vrouw draagt de baby, maar de man is er net zo zwanger door.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb je speciaal tot level 110 gelevel voor mounts, kan je de quests ervoor nog niet doen, omdat je nog andere dingen moet unlocken blijkbaar -.- Waarom stond dat nergens?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Marper schreef:
    Mensen die zeggen dat alleen de vrouw zwanger is in een zwangerschap -.-
    Ja, de vrouw draagt de baby, maar de man is er net zo zwanger door.


    Hoezo is de man zwanger? Ja ze hebben samen een kind, hij maakt ook deel uit van de zwangerschap. Maar hij is niet zwanger.

    OT

    Koppels die zeggen dat ze allebei zwanger zijn :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    KnopfIer schreef:
    (...)

    Hoezo is de man zwanger? Ja ze hebben samen een kind, hij maakt ook deel uit van de zwangerschap. Maar hij is niet zwanger.

    OT

    Koppels die zeggen dat ze allebei zwanger zijn :')


    Een zwangerschap beleef je samen. De man heeft er net zoveel last van als de vrouw. Called hormones.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    (...)

    Een zwangerschap beleef je samen. De man heeft er net zoveel last van als de vrouw. Called hormones.


    Ja like I said ik ben wel van mening dat een man deel uit maakt van de zwangerschap, maar een man is niet zwanger. Ik vind zwanger toch echt een definitie voor het fysiek dragen van een kind.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    KnopfIer schreef:
    (...)

    Ja like I said ik ben wel van mening dat een man deel uit maakt van de zwangerschap, maar een man is niet zwanger. Ik vind zwanger toch echt een definitie voor het fysiek dragen van een kind.

    Dit vind ik dus ook.
    Ik vind niks irritanter aan een stel dat een baby verwacht dat zegt: "WE zijn zwanger".
    Nee, de vrouw is zwanger. Van de man. Hij is er tijdens die hele periode van 9 maanden bij, maar uiteindelijk baart de vrouw het kind en zal haar lichaam er nooit meer precies uitzien als voor de zwangerschap.

    OT: Ik vind het echt irritant van mezelf als ik moet janken (niet van het lachen) bij het kijken van een sitcom. IT'S SUPPOSED TO BE FUNNY!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."