• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dan zal ik heeeeeel irritant zijn mochten we zwanger raken. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen die hun tweeling hetzelfde aantrekken. Verschrikkelijk!
    Ik houd van tweelingen en hoop dat ik ermee gezegend ben er een te krijgen, maar ze hetzelfde kleden zou ik NEVER doen. Nooit, bah. Vreselijk.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2018 - 15:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer ik het gevoel heb dat ik toch wel een allergische reactie heb opgelopen door een freaking ijsje met chocoladesaus en brownies.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Geen cover! 😒

    Vliegjes die zich om een of andere reden enorm aangetrokken voelen tot je gezicht. Je ziet toch dat ik ontwijk en terugsla, ga ergens anders heen!


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mensen die hun hond niet aangelijnd houden

    Wespen. grrrrr


    A to the Z

    Wanneer je naar een festival gaat in het weekend en de kans groot is dat het gaat regenen... :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Groene-smoothietrutjes die denken dat vaccinaties het kwaad zijn en hun kind (plus de hele mensenpopulatie) blootstellen aan vervelende ziektes

    Criminelen die gruwelijke misdaden plegen en er met een minimale straf vanaf komen doordat het Nederlands rechtsysteem te softe straffen uitdeelt.


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    Criminelen die gruwelijke misdaden plegen en er met een minimale straf vanaf komen doordat het Nederlands rechtsysteem te softe straffen uitdeelt.
    Dit, ook met België. Soms krijgen ze niet eens een straf, slechts een voorwaardelijke vrijlating. Ik vind het zo erg voor de slachtoffers en nabestaanden. Dat ze nog in angst en gevoel van onrecht leven dat de dader nog vrij mag rondlopen en mogelijk meer slachtoffers maakt. 😔


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...) Dit, ook met België. Soms krijgen ze niet eens een straf, slechts een voorwaardelijke vrijlating. Ik vind het zo erg voor de slachtoffers en nabestaanden. Dat ze nog in angst en gevoel van onrecht leven dat de dader nog vrij mag rondlopen en mogelijk meer slachtoffers maakt. 😔


    Of Michelle Martin die doodleuk d'r rechtendiploma kan halen en in de jurisdictie aan de slag kan gaan. Soms vraag ik me af of we in een gigantische komedie-show leven hier, want dat is toch te belachelijk voor woorden?


    A to the Z

    Ouders die het kampgeld voor hun kind telkens weer vergeten te betalen, waardoor ik zometeen het zoveelste herinneringsmailtje naar deze ouder moet sturen.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Ouders die het kampgeld voor hun kind telkens weer vergeten te betalen, waardoor ik zometeen het zoveelste herinneringsmailtje naar deze ouder moet sturen.

    Of in het geval van mijn handboogvereniging. Hebben we eindelijk een vergunning die bijna 100 euro kostte, laten veel kinderen niet meer van ze horen of ze op de nieuwe datum van het kampeerweekend wel komen.
    Zo jammer voor ons als activiteitencommissie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer er een nieuwe musical het theater in gaat, maar waar je niet makkelijk naar toe kunt, omdat die niet in jouw provincie gespeeld zal gaan worden. Flevoland voelt zich overgeslagen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."