• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mensen die (scherpe) messen aflikken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer de tape loslaat terwijl je het er net op hebt geplakt of als je al aan het verven bent.


    Physics is awesome

    Wanneer ik leuke dagen heb, maar brieven van het UWV die proberen te verzieken.


    26 - 02 - '16

    Begin honger te krijgen! 🤤
    Waarom duurt het zo lang!!!! 😡😠

    Mensen die gvd met hun "gewone" fiets in de spits gaan. Ga weg met je f-ing fiets. Het is al druk genoeg in de spits.
    En doordat het spits is, komen er natuurlijk geen conducteurs langs...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Is freaking koud!!! 😬😖

    Mensen die niet doorlopen bij de underground, op stations of waar dan ook eigenlijk. Loop door of ga aan de kant pls.


    That is a perfect copy of reality.

    Mensen die onnodig (oude) topics omhoog schoppen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wanneer je met veel moeite een programma hebt opgenomen via Ziggo, maar dat de zelf ingestelde opname hetzelfde beeld geeft voor een uur. Ugh.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer je koptelefoon ineens raar gaat doen terwijl het eerder vandaag nog wel goed deed.


    Physics is awesome

    Wanneer mensen hun kinderen gewoon laten gillen en schreeuwen wanneer je iets probeert uit te leggen. Fatsoen enzo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mensen die zeggen dat ik niet mag klagen over het weer van de laatste weken terwijl ik allergisch ben en ik daardoor slecht tegen dit weer kan.


    26 - 02 - '16

    Quotev. Like, ik probeer duidelijk te maken dat ik je zelf gediagnoseerde shit niet geloof en met rust gelaten wil worden, in plaats daarvan gaan mensen me volgen en spammen met vragen om advies. Wtf.


    obsessive rage

    Het is nog warmer dan de souna! 😬

    Dat mensen "me" schrijven in plaats van "m'n/mijn." Echt tenenkrommend.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.