• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    Mantis
    IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    Laleah ~ Leah Nott
    J0Y ~ Chloe Cooke
    Plunkett
    Sankofa ~ Erieka Moore
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat ~ Arja AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    AriChibi ~ Luke Roberts
    Spideyman ~ Anne Parker
    Slytherin


    Necessity ~ Skylar Millers
    Taire ~ Autumn Grantaire
    Hale ~ Allison Argent
    Martinez ~ Ruby Sullivan
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston ~ Natascha
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    SnowDog ~ Diana Aylward
    Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    Thunaer ~ Victoria Queen
    Ozai ~ Ruby Ward
    schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    Ristridin ~ Mare P.
    Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    Danvers
    Maim ~ Hailey Snow
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano ~ Quinn Jones
    Rhyme
    Tuena~ Iris Elizabeth
    Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 23:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    Ik wou dat ik een "understand" knop had die maar 2 energy kostte :')

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 0:09 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ugh ik ben nu op een punt in het spel dat ik nu 8 uur moet wachten voor ik verder kan :’)
    Laat me gewoon lekker doorspelen ):

    Oh mn character haar naam is trouwens Ruby Sullivan - Slytherin


    Life is a beautiful struggle

    Revenger schreef:
    Oké ik ga hem verwijderen.

    Ik weet niet goed of dit spoilers zijn van de game, maar just to be sure:

    Really, krijgen we weer die Voldemort shit en 'oh no mijn vijand uit Slytherin heeft weer ouders die in Azkaban zitten want Voldemort aanhangers'. Ik vind dit niks.


    Ergens is het wel logisch. Dit speelt zich af, nadat Harry net Voldemort 'vernietigd' heeft. Dus toen had je ook al een grote schoonmaak van aanhangers van Voldie. Al is het inderdaad wel ergens jammer...


    It's never gonna happen, Guys.

    Goed ik dacht ik kijk het nog even aan maar nu zit ik vast bij 'Summon Broom'. Daar heb je twee sterren voor nodig, maar dat red je niet met je energie en dus moet ik tussendoor wachten. Maar iedere keer als ik terug kom krijg ik zo'n "you're almost there!" scherm en dan klik ik op oké en moet ik weer helemaal opnieuw. Nu kan ik dit dus nooit afmaken. Tips?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    Goed ik dacht ik kijk het nog even aan maar nu zit ik vast bij 'Summon Broom'. Daar heb je twee sterren voor nodig, maar dat red je niet met je energie en dus moet ik tussendoor wachten. Maar iedere keer als ik terug kom krijg ik zo'n "you're almost there!" scherm en dan klik ik op oké en moet ik weer helemaal opnieuw. Nu kan ik dit dus nooit afmaken. Tips?


    Zou het kunnen dat je er te lang over doet?
    Voor sommige missies heb je bijvoorbeeld maar 1 uur de tijd. Wat je kan doen is tijdens de missie de gang op gaan en nieuwe energie verzamelen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.



    Ik word opgewacht. 😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GRYFFINDOR

    Hold up caps stond aan.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 13:11 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Fielding schreef:



    Ik word opgewacht. 😂
    HAHA
    Menacing dit.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Prouesse schreef:
    (...)HAHA
    Menacing dit.


    Ikr. 😂
    Toch heeft ze verloren en krijg ik straf... Beetje jammer xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    (...)

    Ikr. 😂
    Toch heeft ze verloren en krijg ik straf... Beetje jammer xp


    Werkt die straf bij jullie? Want ik heb straf naar kan nergens heen naar sneep toe...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Soms bedenk ik me dat ik eigenlijk helemaal geen Hufflepuff ben als ik naga wat ik Merula IRL aan zou doen voor alle shit die ze pullt, omg


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Werkt die straf bij jullie? Want ik heb straf naar kan nergens heen naar sneep toe...


    Volgens mij moet je dan weer een x aantal uur wachten of zo, staat het niet in je opdrachtenlijstje?


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Werkt die straf bij jullie? Want ik heb straf naar kan nergens heen naar sneep toe...


    Nah. Ikmoet eerst mn lessen afmaken voordat ik straf krijg. Dus ik kom er nog even onderuit. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HaIe schreef:
    Rowan is wel echt irritant tho.


    Echt he :'D

    Slytherin, Ruby Ward


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    HaIe schreef:
    Rowan is wel echt irritant tho.
    Ik vind dat energiesysteem irritanter :’)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~