• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    Mantis
    IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    Laleah ~ Leah Nott
    J0Y ~ Chloe Cooke
    Plunkett
    Sankofa ~ Erieka Moore
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat ~ Arja AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    AriChibi ~ Luke Roberts
    Spideyman ~ Anne Parker
    Slytherin


    Necessity ~ Skylar Millers
    Taire ~ Autumn Grantaire
    Hale ~ Allison Argent
    Martinez ~ Ruby Sullivan
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston ~ Natascha
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    SnowDog ~ Diana Aylward
    Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    Thunaer ~ Victoria Queen
    Ozai ~ Ruby Ward
    schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    Ristridin ~ Mare P.
    Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    Danvers
    Maim ~ Hailey Snow
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano ~ Quinn Jones
    Rhyme
    Tuena~ Iris Elizabeth
    Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 23:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ristridin schreef:
    Hoe krijgen jullie zoveel huispunten? Ik heb er letterlijk 11. snape. Ben er al in het gehele spel iets van 30/40 verloren.

    Edit: het is zelfs zo erg dat ik er -4 heb. D:

    Ik denk dat je ze nog wel terug gaat verdienen!!
    Gewoon lessen blijven volgen, bij 8 uur krijg je volgens mij 10 punten, 3 uur krijg je er 4 en 1 uur 2.

    Als het je in jaar 1 niet lukt heb je in jaar 2 weer een nieuwe kans want dan begin je gewoon weer met 0 punten (:

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 18:39 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik heet trouwens Hailey Snow!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Als je lessen volgt tijdens missies, gewoon extra en/of opnieuw, sta je al gauw bovenaan met jouw Huis.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik kom er net achter, als je een vrouwelijke avatar hebt dan is Rowan een meisje, en als je een mannelijke avatar speelt dan is Rowan een jongen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heet trouwens Saoirse Lennon, en heb maar 17 house points momenteel :')


    We were the forever that didn't last

    Energie gaat zo langzaam.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Nogmaals:

    Abatutu > Sankofa - Erieka Moore


    26 - 02 - '16

    Mantis schreef:
    Energie gaat zo langzaam.
    Dit


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Sankofa schreef:
    Nogmaals:

    Abatutu > Sankofa - Erieka Moore


    Er word hier nu eenmaal veel gepraat. Ik kan niet alles overzien


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb wel echt medelijden met de Zwadderaars die met Rowan opgescheept zitten :')
    In dat geval was het wel beter geweest als hij/zij een (iets) andere houding had per house. Gewoon subtiel of zo. Hij is namelijk wel echt een nerd die beter een blauwe mantel aan kan trekken :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Laleah schreef:
    (...)

    Er word hier nu eenmaal veel gepraat. Ik kan niet alles overzien


    Maakt niet uit ^^


    --

    Die energie gaat echt te langzaam. Echt om te huilen zo langzaam.


    26 - 02 - '16

    Ik ben daar trouwens Skylar Millers ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben trouwens 20 punten verloren, omdat ik tegen Snape in ging. Zucht :c


    26 - 02 - '16

    AriChibi schreef:
    Ik heb wel echt medelijden met de Zwadderaars die met Rowan opgescheept zitten :')
    In dat geval was het wel beter geweest als hij/zij een (iets) andere houding had per house. Gewoon subtiel of zo. Hij is namelijk wel echt een nerd die beter een blauwe mantel aan kan trekken :')

    Het verhaal met Merula is wel subtiel aangepast, dat ze dingen zeggen als dat ze het afkeuren dat je wil duelleren met iemand van je eigen house maar ze helpen je wel etc.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Klaagtopic over het slome energiesysteem.

    Alhoewel bij andere spellen moet je 30 minuten wachten voor 1 leven.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known