• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    • HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    • Mantis
    • IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    • Laleah ~ Leah Nott
    • J0Y ~ Chloe Cooke
    • Plunkett
    • Sankofa ~ Erieka Moore
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat ~ Arja AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    • AriChibi ~ Luke Roberts
    • Spideyman ~ Anne Parker
    Slytherin


    • Necessity ~ Skylar Millers
    • Taire ~ Autumn Grantaire
    • Hale ~ Allison Argent
    • Martinez ~ Ruby Sullivan
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston ~ Natascha
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    • SnowDog ~ Diana Aylward
    • Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    • Thunaer ~ Victoria Queen
    • Ozai ~ Ruby Ward
    • schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    • Ristridin ~ Mare P.
    • Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    • Danvers
    • Maim ~ Hailey Snow
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano ~ Quinn Jones
    • Rhyme
    • Tuena~ Iris Elizabeth
    • Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 23:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mantis schreef:
    Klaagtopic over het slome energiesysteem.

    Alhoewel bij andere spellen moet je 30 minuten wachten voor 1 leven.


    Bij de meeste energiesystemen moet je 5 minuten wachten op energie, maar dan heb je ook echt een balkje van minimaal 50 energiepunten :c
    30 minuten wachten voor één leven is trouwens ook zeer hatelijk. Vooral bij spellen waar je maximaal drie levens kan hebben.

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 22:43 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me af tho, zit Merula bij iedereen in Slytherin, of gewoon in je eigen afdeling? Want als ze wel een Slytherin is vind ik dat toch jammer. Stereotypen enzo.

    Ik hoopte ook op wat meer liefde van Snape, maar helaas. Ik zit op 74 housepoints tho ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ze zit bij iedereen in slytherin.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sankofa schreef:
    (...)

    Bij de meeste energiesystemen moet je 5 minuten wachten op energie, maar dan heb je ook echt een balkje van minimaal 50 energiepunten :c
    30 minuten wachten voor één leven is trouwens ook zeer hatelijk. Vooral bij spellen waar je maximaal drie levens kan hebben.


    Bij Episode of Choices krijg je maar 5 tickets per dag en je kan 1 ticket krijgen alleen je moet voor 1 ticket wel 2 uur wachten.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind het echt jammer dat je als Slytherin geen maatjes bent met Snape. Ik meen me te herinneren ooit in de boeken te hebben gelezen dat Snape Slytherin juist heel erg voortrok en zelden aftrek gaf qua punten.

    En ben ik overigens de enige die 95% van alle kapsels en kleding echt lelijk vind? Like, ik loop liever rond in m'n school uniform (zoals het hoort) dan in die kleding waar je ook nog eens heel wat coins/diamonds voor mag neerleggen :')

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 23:05 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik vind het echt jammer dat je als Slytherin geen maatjes bent met Snape. Ik meen me te herinneren ooit in de boeken te hebben gelezen dat Snape Slytherin juist heel erg voortrok en zelden aftrek gaf qua punten.

    En ben ik overigens de enige die 95% van alle kapsels en kleding echt lelijk vind? Like, ik loop liever rond in m'n school uniform (zoals het hoort) dan in die kleding waar je ook nog eens heel wat coins/diamonds voor mag neerleggen :')


    Jaa inderdaad! Ik koop helemaal niets daarvan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind de kleding ook echt heel lelijk haha. Maar het is natuurijk wel rond 1970 he? :’)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Hier ook Zwadderich (kon t niet laten). Mijn poppetje heet Victoria Queen ^^

    Mantis schreef:
    (...)

    Bij Episode of Choices krijg je maar 5 tickets per dag en je kan 1 ticket krijgen alleen je moet voor 1 ticket wel 2 uur wachten.

    Ja dat is pas om te janken :’)


    Life is a beautiful struggle

    Ben ik de enige die tijdens een opdracht zovaak “connection lost” krijgt en dan weer een ster/stap terug moet?
    Dit is nu al 5x gebeurt bij mij op hetzelfde punt ik word er schijt ziek van want ik zit gewoon op wifi en anders op werkende 4G, ik kom nu gewoon helemaal niet verder :’)

    Edit: ik ben er achter gekomen dat als je 30 keer snel achter elkaar op het kruisje drukt hij vanzelf weg gaat. Wel behoorlijk hinderlijk :’)

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 8:57 ]


    Life is a beautiful struggle

    Mantis schreef:
    (...)

    Bij Episode of Choices krijg je maar 5 tickets per dag en je kan 1 ticket krijgen alleen je moet voor 1 ticket wel 2 uur wachten.

    Maar je doet met een ticket wel circa 20 minuten en niet 1/8 van een seconde.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    I'm Ravenclaw (gebruikersnaam van Q stond er al bij) , ben op het moment level 7 en chapter 8
    Mijn naam is Iris Elizabeth


    Firm believer of all that is magic

    InMyBlood schreef:
    (...)
    Maar je doet met een ticket wel circa 20 minuten en niet 1/8 van een seconde.


    Nah valt wel mee 5 tot 8 minuten.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    (...)

    Nah valt wel mee 5 tot 8 minuten.

    Ik doe er meestal veel langer over, vooral bij Choices. Maar dat verschilt denk per persoon.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Blijkbaar is er wereldwijd een “Connection Error”-probleem.

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 11:34 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo