• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    uuugh geen zin om boogschietles te geven. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Snap er geen bal meer van. En vorige keer toen ie het uitlegde, snapte ik het daarna nog niet dus ik ben benieuwd of ik het dit keer wel ga snappen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 20:43 ]


    Physics is awesome

    Een historisch figuur is niet biseksueel omdat hij seks heeft met de vrouw waarmee hij getrouwd is, omdat hij geacht is om kinderen te krijgen als broer van de koning van Frankrijk. Het is een gedwongen huwelijk voor nakomelingen en goede naam. Hij is hella gay accepteer dat nou gewoon eens.


    A to the Z

    ayyy ik voel me zeer irritant en/of needy richting iedereen vandaag en dat is. niet positief. en dit isolement gaat daar niet bij helpen

    wat ik wist! ik zag een bordje met "gevaar" hangen boven deze week en ik was zo van "ah, komt wel goed joh" en negeerde dat want ik vergeet iedere keer het verschil tussen alleen en eenzaam, en nu rij ik gevaarlijk dicht langs een metaforische klif zonder remmen en het is allemaal zeer bleh


    dus het is tijd om dingen te DOEN


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pixielisje schreef:
    Een historisch figuur is niet biseksueel omdat hij seks heeft met de vrouw waarmee hij getrouwd is, omdat hij geacht is om kinderen te krijgen als broer van de koning van Frankrijk. Het is een gedwongen huwelijk voor nakomelingen en goede naam. Hij is hella gay accepteer dat nou gewoon eens.


    Volgens mij heb ik een keer over hem gelezen. Dat hij meerdere minaars heeft gehad en toen had ik zoiets van, wie zegt dat hij de vader is van de kinderen van zijn vrouw? Ik bedoel, je had toen nog geen DNA testen dus misschien heeft zijn vrouw het wel met iemand anders gedaan. Zodat er erfgenamen kwamen en ze van dat gezeur af was.


    Physics is awesome

    Kan ik mezelf even ergens ingraven pls.

    I'm kind of regretting not doing that that one day.. But that's a stupid thought. Who am I to complain anyway, looking at what I got. Yet I feel like crying, like the ungrateful spoiled brat I am.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 22:22 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik een keer over hem gelezen. Dat hij meerdere minaars heeft gehad en toen had ik zoiets van, wie zegt dat hij de vader is van de kinderen van zijn vrouw? Ik bedoel, je had toen nog geen DNA testen dus misschien heeft zijn vrouw het wel met iemand anders gedaan. Zodat er erfgenamen kwamen en ze van dat gezeur af was.


    Ja precies ook dat!
    Ik heb het over Philippe, duc d'Orléans, broer van Louis XIV. Jij ook?
    Diens eerste vrouw Henriette was sowieso een minnares van Louis XIV dus dat kunnen heel goed zijn kinderen geweest zijn idd.


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Ja precies ook dat!
    Ik heb het over Philippe, duc d'Orléans, broer van Louis XIV. Jij ook?
    Diens eerste vrouw Henriette was sowieso een minnares van Louis XIV dus dat kunnen heel goed zijn kinderen geweest zijn idd.


    Ja, ik ook. Vind het trouwens ook gemeen dat ze hem als meisje hebben opgevoed. Had hem dan zelf laten kiezen. Want dat deden ze alleen omdat zijn voorganger er blijkbaar een potje van maakte. Maar dan denk ik niet iedereen is hetzelfde en je moet iemand wel een kans geven.

    Dan lijkt het mij ook logischer dat de Koning die kinderen heeft verwekt dan Philippe. Maar de vraag is of zijn tweede vrouw het ook met de Koning heeft gedaan. Volgens Wikipedia is hij de stamvader van de huidige franse koninklijke familie en een voorvader van alle nog regerende katholieke vorsten. Bij een deel kan het dus kloppen dat ze van koninklijke bloede zijn, vanwege zijn broer die de kinderen waarschijnlijk heeft verwekt. Maar de rest hoeft dus niet per se van iemand van het koningshuis af te stammen.


    Physics is awesome

    Life it seems to fade away
    Drifting further everyday
    Getting lost within myself
    Nothing matters no one else
    I have lost the will to live
    Simply nothing more to give
    There is nothing more for me
    Need the end to set me free


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ja, ik ook. Vind het trouwens ook gemeen dat ze hem als meisje hebben opgevoed. Had hem dan zelf laten kiezen. Want dat deden ze alleen omdat zijn voorganger er blijkbaar een potje van maakte. Maar dan denk ik niet iedereen is hetzelfde en je moet iemand wel een kans geven.

    Dan lijkt het mij ook logischer dat de Koning die kinderen heeft verwekt dan Philippe. Maar de vraag is of zijn tweede vrouw het ook met de Koning heeft gedaan. Volgens Wikipedia is hij de stamvader van de huidige franse koninklijke familie en een voorvader van alle nog regerende katholieke vorsten. Bij een deel kan het dus kloppen dat ze van koninklijke bloede zijn, vanwege zijn broer die de kinderen waarschijnlijk heeft verwekt. Maar de rest hoeft dus niet per se van iemand van het koningshuis af te stammen.


    Nee, ze hebben hem in meisjeskleren opgevoed omdat hij zijn broer niet mocht overschaduwen. Dat werd volgens mij wel veel vaker gedaan. Maar uiteindelijk heeft hij toch wel een aantal mooie militaire acties op zijn naam staan. Hij beschouwde zichzelf wel als een man, als ik het juist heb.
    Met Palatine had hij normaal ook wel kinderen, maar daarvan gaat de lijn idd niet zo ver denk ik. Ik denk dat die kinderen wel effectief van hem zijn, aangezien Palatine -nogal zacht uitgedrukt - niet zo'n charmante vrouw was als Henrietta. Maar Henrietta heeft wel 6 kinderen gehad, waarvan een aantal gestorven zijn. Dan rest natuurlijk de vraag wel hoeveel er effectief van Philippe zijn. Ik denk dat de kans toch wel bestaat dat ze van hem waren. Hoe dan ook zullen die koningsbroers wel lijken op elkaar en blijft het wel koninklijk bloed. Ik denk dat ze bij Henrietta ook niet van iemand anders dan Philippe of Louis zouden zijn. Als je in gratie valt bij de koning als zijn minnares, ga je denk ik niet met nog een derde man aan de haal gaan xD Ze is ook redelijk vroeg gestorven, na een huwelijk van 9 jaar maar. Dus ik denk dat dat koningsbloed wel echt is haha. :p
    I could go on about this for hours i love history so much
    Kijk jij ook naar Versailles?


    A to the Z

    You don't believe in god, I don't believe in luck, they don't believe in us but I believe in the enemy.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah, je had even niet aan me gedacht aka je was me vergeten. No. Fucking. Problemo. Het is niet alsof ik m’n agenda voor je had leeggehouden oid.


    Pixielisje schreef:
    (...)

    Nee, ze hebben hem in meisjeskleren opgevoed omdat hij zijn broer niet mocht overschaduwen. Dat werd volgens mij wel veel vaker gedaan. Maar uiteindelijk heeft hij toch wel een aantal mooie militaire acties op zijn naam staan. Hij beschouwde zichzelf wel als een man, als ik het juist heb.
    Met Palatine had hij normaal ook wel kinderen, maar daarvan gaat de lijn idd niet zo ver denk ik. Ik denk dat die kinderen wel effectief van hem zijn, aangezien Palatine -nogal zacht uitgedrukt - niet zo'n charmante vrouw was als Henrietta. Maar Henrietta heeft wel 6 kinderen gehad, waarvan een aantal gestorven zijn. Dan rest natuurlijk de vraag wel hoeveel er effectief van Philippe zijn. Ik denk dat de kans toch wel bestaat dat ze van hem waren. Hoe dan ook zullen die koningsbroers wel lijken op elkaar en blijft het wel koninklijk bloed. Ik denk dat ze bij Henrietta ook niet van iemand anders dan Philippe of Louis zouden zijn. Als je in gratie valt bij de koning als zijn minnares, ga je denk ik niet met nog een derde man aan de haal gaan xD Ze is ook redelijk vroeg gestorven, na een huwelijk van 9 jaar maar. Dus ik denk dat dat koningsbloed wel echt is haha. :p
    I could go on about this for hours i love history so much
    Kijk jij ook naar Versailles?


    Werd dat vaker gedaan? Ik weet wel dat de zoon van Nicolaas II "meisjeskleren" aan had toen hij nog klein was, maar dat was meer om kosten te besparen aangezien kinderen snel groeien en die "meisjeskleren" langer mee gingen qua groei dan jongenskleren zeg maar.

    Maar denk je echt dat een homoseksuele man het met een vrouw gaat doen? Ondanks het feit dat hij met twee vrouwen getrouwd was, lijkt het me sterk dat ie ooit met een van de twee of allebei het heeft gedaan. Palatine was misschien niet zo charmant, maar ik denk dat er vast wel een man is geweest die met haar het bed wilde delen. Ik denk ook wel dat de kinderen van Henrietta echt koningsbloed hebben, maar over die van Elisabeth twijfel ik toch echt.

    Wist je trouwens dat Marie Antoinette ook familie was/is van haar man? Volgens mij is ieder Europees koningshuis wel verwant aan elkaar en dat bracht ook wel wat problemen met zich mee. Voor zover ik weet heeft het Russische "Koningshuis" daar last van gehad en het Spaanse Koningshuis ook. Want er is een bepaalde ziekte die bij vrouwen zich niet uit, maar wel kunnen ze drager ervan zijn en dus hun zonen kunnen het wel krijgen.

    Nee, daar kijk ik niet naar. Ik neem aan dat het een aanrader is als je van geschiedenis en koningshuizen houdt?


    Physics is awesome

    OMG Fleddy Melculy heeft net even mijn tweet geliked en geretweet. Hoe zalig is dit?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Veel te vroeg ugh


    Life is a beautiful struggle