• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 23:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    verdomme ik had die tijd ergens anders voor nodig, had ik niet gewoon school kunnen skippen

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 6:26 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    I just want to run away to you and feel your warmth again.


    This ain't no place for no better man.

    Eindelijk lijkt het de goede kant op te gaan voor X en daar ben ik blij om. Maar tegelijk wringt er nog veel bij mij, why. Normaal ben ik positief ook al zijn het kleine stappen. Ik vrees dat X het vanuit mijn standpunt te lang liet aanslepen. :’) Maar het gaat om X niet om mij, right? Misschien mis ik gewoon nog altijd dat ene dat ik zoek, maar ik weet al dat ik bij X niet zal vinden en ook niet wil. En toch wringt het nog.


    Ik wil een tuin vol egels

    Zodadelijk een intakegesprek, ik ben benieuwd hoe het zal gaan...


    Do I look like Mother Teresa?

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Werd dat vaker gedaan? Ik weet wel dat de zoon van Nicolaas II "meisjeskleren" aan had toen hij nog klein was, maar dat was meer om kosten te besparen aangezien kinderen snel groeien en die "meisjeskleren" langer mee gingen qua groei dan jongenskleren zeg maar.

    Maar denk je echt dat een homoseksuele man het met een vrouw gaat doen? Ondanks het feit dat hij met twee vrouwen getrouwd was, lijkt het me sterk dat ie ooit met een van de twee of allebei het heeft gedaan. Palatine was misschien niet zo charmant, maar ik denk dat er vast wel een man is geweest die met haar het bed wilde delen. Ik denk ook wel dat de kinderen van Henrietta echt koningsbloed hebben, maar over die van Elisabeth twijfel ik toch echt.

    Wist je trouwens dat Marie Antoinette ook familie was/is van haar man? Volgens mij is ieder Europees koningshuis wel verwant aan elkaar en dat bracht ook wel wat problemen met zich mee. Voor zover ik weet heeft het Russische "Koningshuis" daar last van gehad en het Spaanse Koningshuis ook. Want er is een bepaalde ziekte die bij vrouwen zich niet uit, maar wel kunnen ze drager ervan zijn en dus hun zonen kunnen het wel krijgen.

    Nee, daar kijk ik niet naar. Ik neem aan dat het een aanrader is als je van geschiedenis en koningshuizen houdt?


    Ja is een aanrader!
    En je bedoelt die bloedziekte hemofilie he?
    Nu ja, speculeren kan altijd natuurlijk!
    Henriette was idd ook zijn nicht. Ik denk wel dat hij met haar geslapen heeft (ten eerste al om te bewijzen dat het huwelijk geconsumeerd werd). Er lopen ook genoeg dienstvrouwen rond om te tippen over zaken. Dus ik denk dat er wel allemaal strak op toegezien werd. Verder was het concept van gay vroeger wel wat anders. Het is niet zo gek dat hij ook met vrouwen sliep aangezien dat van hem verwacht werd. Ik meen dat Palatine zelf een aantal zaken neergeschreven heeft omtrent haar man, dus hij probeerde dan toch wel haha.


    A to the Z

    Zo'n kleine dertig graden, regen en onweer klinkt niet als het perfecte weer voor een begrafenis waarbij het nog zo'n twintig minuten lopen is naar de begraafplaats die out in the open is. Concern 18318273727171 of today


    She's imperfect but she tries

    We could be bigger and brighter than space.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het heeft hier net super hard geregend. Zo erg dat mijn dakterras helemaal blank stond. En nu komt er weer een flinke bui aanzetten.


    Seasons will change, but I shall remain

    waarom gebruiken ze serieus overal oreo's in. ik snap het niet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    when u need to take your laptop to watch some slides while u study
    and then here we are
    one hour later
    ik heb geen ruggengraat


    A to the Z

    Stick it where the sun don't shine.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Groningen, doe je ogen dicht of draag een zonnebril want Melkflesbenen Matty draagt een korte broek.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Groningen, doe je ogen dicht of draag een zonnebril want Melkflesbenen Matty draagt een korte broek.


    Jij en heel groningen hebben melkflessen hahaah. Noorderlingen be white af.


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Jij en heel groningen hebben melkflessen hahaah. Noorderlingen be white af.


    Ja maar ik kom uit het westen en woon hier alleen maar op kamers. D: In my defence, het wordt nooit wat met mijn huidskleur en ik heb vier maanden sneeuw gehad in Amerika dus ik had geen keus. ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shit like this really fucking confuses me and I'd rather just pine in silence than tell anyone about it.


    — Inner peace, it's hard to find. —