• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    Mantis
    IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    Laleah ~ Leah Nott
    J0Y ~ Chloe Cooke
    Plunkett
    Sankofa ~ Erieka Moore
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat ~ Arja AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    AriChibi ~ Luke Roberts
    Spideyman ~ Anne Parker
    SPECS ~ Evelyn Torres
    Slytherin


    Necessity ~ Skylar Millers
    Taire ~ Autumn Grantaire
    Hale ~ Allison Argent
    Martinez ~ Ruby Sullivan
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston ~ Natascha
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    SnowDog ~ Diana Aylward
    Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    Thunaer ~ Victoria Queen
    Ozai ~ Ruby Ward
    schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    Ristridin ~ Mare P.
    Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    Danvers
    Maim ~ Hailey Snow
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano ~ Quinn Jones
    Rhyme
    Tuena~ Iris Elizabeth
    Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 18:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wanneer je 200 punten achterloopt op de rest van de afdelingen.. #how


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Wanneer je 200 punten achterloopt op de rest van de afdelingen.. #how


    Dat probleem heb ik dus ook.... #year4


    I want my bloody cheese now!^^

    VampireMouse schreef:
    (...)

    Dat probleem heb ik dus ook.... #year4


    Ahhh ik in jaar 3 al :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    VampireMouse schreef:
    (...)

    Dat probleem heb ik dus ook.... #year4

    Ja ik heb het idee dat het in jaar 4 nog erger is dan in de jaren ervoor :')


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    (...)
    Ja ik heb het idee dat het in jaar 4 nog erger is dan in de jaren ervoor :')
    Ja :’) same


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    DaVenesta schreef:
    (...)Ja :’) same


    Waarschijnlijk omdat ze niet genoeg gems verkopen. Nu moet je nog meer extra van hetzelfde doen om de house cup te winnen


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom zijn jullie allemaal zo snel? Ik ben pas year 3 chapter 2


    Firm believer of all that is magic

    SPECS schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk omdat ze niet genoeg gems verkopen. Nu moet je nog meer extra van hetzelfde doen om de house cup te winnen

    Waarschijnlijk wel, maar ik kan er niet tegen en vind het niet eerlijk. Iedereen doet zo z'n best om alles maar te kunnen halen met de energy die je krijgt en dat is al bijna onmogelijk :')


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk wel, maar ik kan er niet tegen en vind het niet eerlijk. Iedereen doet zo z'n best om alles maar te kunnen halen met de energy die je krijgt en dat is al bijna onmogelijk :')


    True, ik moet zeggen dat ik echt heel veel speel en dat ik na 12 dagen pas in chapter 3 zit van jaar 2. Dus ik ben nog wel even zoet 😅


    You were born original, don't die as a copy.

    Tuena schreef:
    Waarom zijn jullie allemaal zo snel? Ik ben pas year 3 chapter 2


    Wij zijn beetje no life.. Moet wel zeggen dat ik onder 't werk ook af en toe ff klik. Dan geet me telefoon melding je leven is vol. Of die en die hebben tijd voor je en dan ga ik ff snel klikken xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Tuena schreef:
    Waarom zijn jullie allemaal zo snel? Ik ben pas year 3 chapter 2


    Same haha. Ik heb helemaal geen tijd om onder werktijd mijn telefoon te pakken en thuis heb ik het complete huishouden nog.


    26 - 02 - '16

    Ik zit nu in year 3, geen idee welk deel. Maar ik sta ook 4e met de housepoints. Heel sad. En dat alleen maar omdat ik het er niet mee eens was dat McGonagall zei dat ik niet naar Hogwarts mocht...
    Ik weet niet hoe het kan dat de rest van de houses op miraculeuze wijze zo'n honderd punten voor mij staan. Niet eerlijk.

    Ik vind het vervelend dat je niet direct spreuken kan leren, maar eerst van die sterren moet winnen. Alsof ze niet willen dat je het spelletje speelt, want het is eigenlijk gewoon alleen maar wachten.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn spel loopt vast... Ik moet een opdracht uitvoeren, maar ik krijg geen uitroeptekentje... Moet ik het opnieuw downloaden of is er nog een andere oplossing. Want ik ben bang dat het niet opslaat als ik het verwijder.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Mijn spel loopt vast... Ik moet een opdracht uitvoeren, maar ik krijg geen uitroeptekentje... Moet ik het opnieuw downloaden of is er nog een andere oplossing. Want ik ben bang dat het niet opslaat als ik het verwijder.

    Heb je hem gelinkt met fb? Dan kan je hem gewoon verwijderen en opnieuw downloaden. Als hij dan toch opnieuw start, gewoon weer linken met fb en dan heb je je spel terug.


    Life is a beautiful struggle

    Ik speel eigenlijk al weken niet meer, ik vind het herhaaldelijk wachten echt stom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.