• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    • HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    • Mantis
    • IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    • Laleah ~ Leah Nott
    • J0Y ~ Chloe Cooke
    • Plunkett
    • Sankofa ~ Erieka Moore
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat ~ Arja AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    • AriChibi ~ Luke Roberts
    • Spideyman ~ Anne Parker
    • SPECS ~ Evelyn Torres
    Slytherin


    • Necessity ~ Skylar Millers
    • Taire ~ Autumn Grantaire
    • Hale ~ Allison Argent
    • Martinez ~ Ruby Sullivan
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston ~ Natascha
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    • SnowDog ~ Diana Aylward
    • Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    • Thunaer ~ Victoria Queen
    • Ozai ~ Ruby Ward
    • schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    • Ristridin ~ Mare P.
    • Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    • Danvers
    • Maim ~ Hailey Snow
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano ~ Quinn Jones
    • Rhyme
    • Tuena~ Iris Elizabeth
    • Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 18:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Seasons schreef:
    Doet bij jullie de nieuwe update het volledig?
    Om de één of andere reden kan ik geen Boterbier drinken met vrienden.


    Ja mijn 'zij-opracht' zegt steeds dat ik dat spel in de courtyard moet gaan spelen maar dat heb ik al gedaan :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat de update wel meer issues heeft veroorzaakt! De ridders naast de eetzaal zijn hun schaduw kwijt bij mij, en het spel crashte steeds als ik naar buiten wilde >,<


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja mijn 'zij-opracht' zegt steeds dat ik dat spel in de courtyard moet gaan spelen maar dat heb ik al gedaan :c


    Dit heb ik ook, helaas


    26 - 02 - '16

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja mijn 'zij-opracht' zegt steeds dat ik dat spel in de courtyard moet gaan spelen maar dat heb ik al gedaan :c


    Dat probleem had ik ook, maar ik dacht dat bij mij kwam omdat ik hem eerder speelde dan dag doe quest kwam... Tweede keer lukte het wel


    I want my bloody cheese now!^^

    Oké normaal doe ik het niet zomaar, maar er is nu voor 1 dag en 23 uur nog een aanbieding. 130 gems voor 0.89 euro, dus ik heb me een paar aageschaft (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Trouwens is er iemand opgevallen hoe er niks is van kamers die je unlockt in year 7? Ik zit echt zo van, omijngod, dadelijk gaat year 7 zijn dat je ook net als Harry ergens in een fuking bos zit :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Trouwens is er iemand opgevallen hoe er niks is van kamers die je unlockt in year 7? Ik zit echt zo van, omijngod, dadelijk gaat year 7 zijn dat je ook net als Harry ergens in een fuking bos zit :')

    Hahahaha ik dacht dat ik 1 ding had gezien, maar zal me wel vergist hebben dan.
    Vind jouw idee veel koelerder xD tegen die tijd zijn we dood... OR worse expelled gehehe


    I want my bloody cheese now!^^

    Oké ik heb al een tijdje niet gespeeld wegens drukte, maar ik wilde wel graag laten weten dat mijn character nu in z'n puberteit zit en zich kleedt als pimp.



    Oké, eigenlijk wou ik gewoon misbruik maken van die gem/coin hack.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Oké ik heb al een tijdje niet gespeeld wegens drukte, maar ik wilde wel graag laten weten dat mijn character nu in z'n puberteit zit en zich kleedt als pimp.



    Oké, eigenlijk wou ik gewoon misbruik maken van die gem/coin hack.


    Hahahaha die is goed dgelukt!


    I want my bloody cheese now!^^

    AriChibi schreef:
    Oké ik heb al een tijdje niet gespeeld wegens drukte, maar ik wilde wel graag laten weten dat mijn character nu in z'n puberteit zit en zich kleedt als pimp.



    Oké, eigenlijk wou ik gewoon misbruik maken van die gem/coin hack.


    Is er een hack? :O


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    Is er een hack? :O


    Ja zo iets had ik ook gelezen via een website maar bij mij lukte het niet. Dus een stappen plan is welkom hHa


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik heb denk ik al wel drie weken de app niet open gehad, idk maar het is zo hetzelfde telkens, kinda bores the hell out of me tbh.


    We were the forever that didn't last

    VampireMouse schreef:
    (...)

    Ja zo iets had ik ook gelezen via een website maar bij mij lukte het niet. Dus een stappen plan is welkom hHa


    Ik weet niet meer hoe ik het had gedaan, maar ik had sowieso al een illegale versie aangezien ik hem niet via de playstore kon downloaden :'). Zou best kunnen dat de .apk die ik had gedownload al de hack had, herinner ik me niet meer D:


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ik weet niet meer hoe ik het had gedaan, maar ik had sowieso al een illegale versie aangezien ik hem niet via de playstore kon downloaden :'). Zou best kunnen dat de .apk die ik had gedownload al de hack had, herinner ik me niet meer D:

    Heb je een 1.6.0 versie?
    Ik heb namelijk ook een gem/coin hack alleen helaas is dat v1.5.4 en ik ben nu wanhopig opzoek naar v1.6.0 :')


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    (...)
    Heb je een 1.6.0 versie?
    Ik heb namelijk ook een gem/coin hack alleen helaas is dat v1.5.4 en ik ben nu wanhopig opzoek naar v1.6.0 :')


    Nope, heb nog de oude D:


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.