• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    • HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    • Mantis
    • IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    • Laleah ~ Leah Nott
    • J0Y ~ Chloe Cooke
    • Plunkett
    • Sankofa ~ Erieka Moore
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat ~ Arja AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    • AriChibi ~ Luke Roberts
    • Spideyman ~ Anne Parker
    • SPECS ~ Evelyn Torres
    Slytherin


    • Necessity ~ Skylar Millers
    • Taire ~ Autumn Grantaire
    • Hale ~ Allison Argent
    • Martinez ~ Ruby Sullivan
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston ~ Natascha
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    • SnowDog ~ Diana Aylward
    • Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    • Thunaer ~ Victoria Queen
    • Ozai ~ Ruby Ward
    • schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    • Ristridin ~ Mare P.
    • Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    • Danvers
    • Maim ~ Hailey Snow
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano ~ Quinn Jones
    • Rhyme
    • Tuena~ Iris Elizabeth
    • Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 18:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik hou echt van dit spel! Jammer genoeg heb ik weinig tijd en zit ik nog maar in jaar één.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 18:45 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    DaVenesta schreef:
    (...)Ja ik kan ondertussen lessen volgen/vriendschappen updaten


    Gelukkig dan speel ik wel gewoon door haha.
    Ik kreeg het idee dat je het spel daarna niet meer kon spelen.


    I want my bloody cheese now!^^

    VampireMouse schreef:
    And were back on!

    Op de FB pagina van de app zag ik dat jaar 4 nog niet bestaat. Je kan dus het beste jaar 3 niet helemaal uitspelen en lekker gaan vliegen en poitions maken enzo tot de update er is. Ik kreeg het idee dat als je jaar 3 hebt afgerond je niet kan rondlopen tot jaar 4 er is. Maar dat weet ik niet zeker (:
    Ben zelf bij Year 3 chapter 8 met punten 349 ben bang dat ik die straks kwijt ben.

    Update nieuws: Er is een nieuwe update verschenen (Zonder jaar 4) maar je kan nu "Gobstones" spelen en Lunchen met je vrienden om vriendschapspunten te verzamelen en Gemstones :)

    Woepwoep. Zo nu ga ik weer verder studeren haha

    De laatste paar weken kon ik steeds niet verder, maar er kwamen elke zaterdag 2/3 chapters bij, misschien is dat deze zaterdag ook zo en is jaar 4 er (: at least I hope so.


    Life is a beautiful struggle

    Laleah schreef:
    (...)

    Welkom bij de club Jolijn!!


    Thanks :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Iemand die me kan vertellen wat ik fout doe ivm de house cup? Ik weet dat ik 30 punten ben verloren in totaal maar ik loop 55 punten achter, dus dan mis ik toch ergens nog 20-25 punten. Ik doe al extra de lange opdrachten van 8 uur waarmee je meer punten verzameld of is dat juist niet de goede insteek? Kortom; hoe kan ik een inhaalslag doen?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Iemand die me kan vertellen wat ik fout doe ivm de house cup? Ik weet dat ik 30 punten ben verloren in totaal maar ik loop 55 punten achter, dus dan mis ik toch ergens nog 20-25 punten. Ik doe al extra de lange opdrachten van 8 uur waarmee je meer punten verzameld of is dat juist niet de goede insteek? Kortom; hoe kan ik een inhaalslag doen?


    Juist wel. Ga bijvoorbeeld eens een random keer naar Charms, zonder dat dat moet, en volg een les van acht uur. Na drie keer heb je dertig punten erbij. Works like a charm ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Trippy schreef:
    (...)
    De laatste paar weken kon ik steeds niet verder, maar er kwamen elke zaterdag 2/3 chapters bij, misschien is dat deze zaterdag ook zo en is jaar 4 er (: at least I hope so.


    Ben benieuwd. Afhankelijk van de wachttijd denk ik dat ik zaterdagavond of zondag ook bij jaar 4 kan beginnen als die er is


    I want my bloody cheese now!^^

    Ozai schreef:
    (...)

    Juist wel. Ga bijvoorbeeld eens een random keer naar Charms, zonder dat dat moet, en volg een les van acht uur. Na drie keer heb je dertig punten erbij. Works like a charm ^^


    Works like a charm? (krul)
    Nee maar klinkt goed, ik zal het zeker uitproberen want ik ben misschien een Hufflepuff, maar ik kan verdomde slecht tegen mijn verlies :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Works like a charm? (krul)
    Nee maar klinkt goed, ik zal het zeker uitproberen want ik ben misschien een Hufflepuff, maar ik kan verdomde slecht tegen mijn verlies:'D


    Same, toen Snape punten van me aftrok kwam dat over als persoonlijke aanval hahaha.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Same, toen Snape punten van me aftrok kwam dat over als persoonlijke aanval hahaha.


    Echt hé? Ik zei dat ik mijn vriendin probeerde te beschermen en dat ik daarom dueleerde, nou dat koste me verdomme 20 punten :') Lekker dan.
    Pssst psst, je username is nog niet ge-update in dit topic (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Echt hé? Ik zei dat ik mijn vriendin probeerde te beschermen en dat ik daarom dueleerde, nou dat koste me verdomme 20 punten :') Lekker dan.
    Pssst psst, je username is nog niet ge-update in dit topic (krul)


    JAA helemaal hahah!
    En oh ja, J0Y -> Frodo


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    VampireMouse schreef:
    (...)

    Hmm. dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde keuzes gemaakt voor de housepoints. Laten we het er op houden dat ik goed tussen mijn mede slytherin familie pas haha.
    Jaar 1 en heb ik
    door de punten van dumbledore
    wel gewonnen. Maar stond steeds laatste. jaar 2 was ik ook 4e en nu staan we 1e met 200 punten los van de rest.
    Waar in 3 ben je precies? #nieusgierig


    net mijn Notebook teruggepikt van Filch


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    net mijn Notebook teruggepikt van Filch


    Awesome!! Ik ben bijna klaar met jaar drie... Schiet veel te hard op wetende dat ik moet wachten op jaar vier.. #verslaafd


    I want my bloody cheese now!^^

    Doet bij jullie de nieuwe update het volledig?
    Om de één of andere reden kan ik geen Boterbier drinken met vrienden.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    Doet bij jullie de nieuwe update het volledig?
    Om de één of andere reden kan ik geen Boterbier drinken met vrienden.


    Weird. Bij mij doet alles het gewoon


    I want my bloody cheese now!^^