• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    Mantis
    IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    Laleah ~ Leah Nott
    J0Y ~ Chloe Cooke
    Plunkett
    Sankofa ~ Erieka Moore
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat ~ Arja AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    AriChibi ~ Luke Roberts
    Spideyman ~ Anne Parker
    SPECS ~ Evelyn Torres
    Slytherin


    Necessity ~ Skylar Millers
    Taire ~ Autumn Grantaire
    Hale ~ Allison Argent
    Martinez ~ Ruby Sullivan
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston ~ Natascha
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    SnowDog ~ Diana Aylward
    Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    Thunaer ~ Victoria Queen
    Ozai ~ Ruby Ward
    schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    Ristridin ~ Mare P.
    Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    Danvers
    Maim ~ Hailey Snow
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano ~ Quinn Jones
    Rhyme
    Tuena~ Iris Elizabeth
    Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 18:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mefisto schreef:
    (...)
    Heb je hem gelinkt met fb? Dan kan je hem gewoon verwijderen en opnieuw downloaden. Als hij dan toch opnieuw start, gewoon weer linken met fb en dan heb je je spel terug.


    Nope, ik heb geen fb...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jaaaa ik ben in the forbidden forest woehoe #levenloos xD fijn weekend xx


    I want my bloody cheese now!^^

    Ristridin schreef:
    (...)

    Nope, ik heb geen fb...

    ai dan denk ik niet dat je het terug kan krijgen. ):
    of doet hij het alweer?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 8:41 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb het spel van mijn telefoon verwijderd. Microtransacties om sneller te spelen vind ik niet de manier. Ik krijg echt uitslag van devs die op die manier geld willen verdienen aan hun spel.


    26 - 02 - '16

    McSteamy schreef:
    Ik heb het spel van mijn telefoon verwijderd. Microtransacties om sneller te spelen vind ik niet de manier. Ik krijg echt uitslag van devs die op die manier geld willen verdienen aan hun spel.

    Dat probleem heb ik ook, daarom speel ik alleen de modded versies, zodat je gewoon lekker door kan spelen zonder er één cent aan uit te geven en te wachten :')
    Anders had ik het spel allang verwijderd lol


    Life is a beautiful struggle

    Wat is de modded versie? Klinkt erg aanlokkelijk!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Wat is de modded versie? Klinkt erg aanlokkelijk!

    Ik bn ook benieuwd


    I want my bloody cheese now!^^

    een game met een mod apk houd ik dat hij is 'gehackt'. Je download een mod apk via google en zoekt de versie van de game op. Als je geluk hebt krijg je dan unlimited energy en diamonds (ik zal vanavond wel even een screen maken met wat ik bedoel) waardoor je gewoon door kan spelen zonder te wachten en waardoor je alle lessen 5 sterren kan halen binnen 5 minuten :Y)
    Het wil alleen op android tho ):


    Life is a beautiful struggle

    Dat is echt ideaal! Zal straks even een virusvrije download zoeken haha. Thanks!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Dat is echt ideaal! Zal straks even een virusvrije download zoeken haha. Thanks!

    Succes! Laat maar even weten als het is gelukt.
    Volgens mij is het nu Hogwarts Mystery versie 1.7.3 (ik weet niet of daar al een mod voor is)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2018 - 13:55 ]


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    (...)
    Succes! Laat maar even weten als het is gelukt.
    Volgens mij is het nu Hogwarts Mystery versie 1.7.3 (ik weet niet of daar al een mod voor is)


    Ik ben bang dat ik alles kwijtraak als ik nu mijn legale verwijder en de gehackte download. Ben al bij jaar 4 dus dat wordt veel tikwerk.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik moet elke week wachten tot ik weer een nieuw deel kan spelen dus vind het wel handig dat ik niet alles kan door klikken haha


    I want my bloody cheese now!^^

    Page394 schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat ik alles kwijtraak als ik nu mijn legale verwijder en de gehackte download. Ben al bij jaar 4 dus dat wordt veel tikwerk.

    Als je hem hebt gelinkt met fb is er niks aan de hand en kun je gewoon verder met je legale spel (:


    Life is a beautiful struggle

    VampireMouse schreef:
    Ik moet elke week wachten tot ik weer een nieuw deel kan spelen dus vind het wel handig dat ik niet alles kan door klikken haha

    Hmm ja maar je kan wel op elk gewenste moment lessen doen (van 8 uur) en house points halen (:


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    (...)
    Hmm ja maar je kan wel op elk gewenste moment lessen doen (van 8 uur) en house points halen (:


    Daar zit wat in!


    I want my bloody cheese now!^^