• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •

    Donaties: Noavek / 94 credits.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2018 - 21:42 ]

    Marper schreef:
    Gister een lekker lang hoofdstuk geschreven (:


    Ik ook! Vandaag weer een nieuwe schrijven (typing)


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Ik heb niet veel op q gedaan de afgelopen tijd. Een paar RPG posys en veel ye weinig aan mijn foty, maar zonder laptop is typen zo vervelend haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben op kamp geweest en gisteren teruggekomen. Nu lekker aan het schrijven!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben niet zo veel online geweest. Heb een topic online gezet over Episode, maar op de een of ander manier hebben veel mensen het topic niet bekeken


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik heb wat gedichten geschreven maar goed door die bug kan ik ze nog niet online zetten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb geprobeerd wat topics in leven te houden :3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    Ik heb geprobeerd wat topics in leven te houden :3


    Doe ik ook soms :D Maar omdat ik hier nog steeds nieuw ben, weet ik niet wat ik moet doen xD


    ¢ Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light. ¢

    Beetje op Forum rond gehangen deze week.
    Kon niet echt heel actief zijn vanwege vakantie maar ach.
    Heb wel het idee dat Quizlet snel afneemt qua activiteit


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    *O* De winnaar van week 33; Marper! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!

    YoungbIood schreef:
    Beetje op Forum rond gehangen deze week.
    Kon niet echt heel actief zijn vanwege vakantie maar ach.
    Heb wel het idee dat Quizlet snel afneemt qua activiteit
    Het is inderdaad was stilletjes op dit moment (no_chears)

    Wow. Oké, thanks


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TaeTae schreef:
    (...) Het is inderdaad was stilletjes op dit moment (no_chears)


    Helaas helaas helaas. Ik hoop oprecht dat dit door de vakantie komt en daarna weer wat levendiger wordt, maar ik vrees het ergste...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest met een aantal vrienden, was erg leuk, maar je kunt nu wel de vloer met me aanvegen omdat ik zo moe ben.

    En komende vrijdag gaan we op vakantie ^^

    Resplendence schreef:
    Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest met een aantal vrienden, was erg leuk, maar je kunt nu wel de vloer met me aanvegen omdat ik zo moe ben.

    En komende vrijdag gaan we op vakantie ^^


    Oeh, alvast veel plezier!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    ik kan nooi winnen want ik zat elke week zonder internet maar 4 uur per week dus ik heb niets kunnen doen :( (huil) :S

    [ bericht aangepast op 20 aug 2018 - 12:17 ]