• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •

    Donaties: Noavek / 94 credits.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2018 - 21:42 ]

    Ik ben bezig geweest met brainstormen voor mijn verhaal!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben actief geweest op het forum en wat gelezen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Clapton schreef:
    Ik ben actief geweest op het forum en wat gelezen :)


    Idem ditto (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb vandaag met acht andere Quizletters gemeet in Groningen. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb wat gelezen en enkele nieuwe gedichten geschreven. Verder heb ik offline wat verder gewerkt aan nieuwe hoofdstukken.!


    Throw me to the wolves and I will return leading the pack.

    Ik heb mensen upgehypet voor de start van camp nanowrimo!


    A to the Z

    Ik ben nog verliefder op mijn foty geworden. Het schrijven gaat zo lekker ^^ (en ik ben begonnen me zorgen te maken over mezelf als ik dit zo makkelijk schrijf en zo leuk vind :'D)
    En natuurlijk weer gerpgt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb het gastenboek van Anniek een beetje gevuld.. oops


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Nou volgens mij wordt dit een traditie haha, maar ik stel deze deadline uit naar morgen!

    Op mijn mobiel gaat dit moeilijk namelijk

    *valt nog stiekem even binnen* ik heb aan mijn stoy gewerkt en wat online gezet (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Not fair! :c

    *O* De winnaar van week 27; Cro! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!

    Ahh joepie (:


    I just caught the wave in your eyes

    Gefeliciteerd!

    Ik heb net 2 topics geopend (typing)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.