• HET GROTE BOEKENTOPIC
    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.”


    Er zijn al een paar boekentopics op Q, maar nog geen algemene, en ik vond het hoognodig dat er eentje kwam. Hier kan je praten over al je favoriete boeken, vragen om aanraders, en natuurlijk je boekenhauls laten zien. Gelieve spoilers over boeken onder de spoilerknop te zetten. Als je nog leuke ideeën hebt voor het topic, evenementen, goodreads of bookstagrams die toegevoegd moeten worden, just let me know!

    BOOKEVENTS
    28 juni - 30 juni 2018 || Nieuwe Types || Arnhem || €0 - 5
    1 juli 2018 || Van Pierre YA summerbookloving event || Eindhoven || €12,50

    GOODREADS
    Morrigann || Cheryl



    BOEKENTOPICS
    Eiland || Bookbuds
    Sattler || Booketlist 2018

    BOOKSTAGRAMS
    Morrigann, Verkleurd & JamesPotter || bookishsisters
    FireKeeper || slytherinreading

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 21:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oewh I love this! Boeken zijn geweldig c:


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    I love it. We need more souls like yours. Nee, maar even serieus. THANK YOU.
    Currently reading ‘How to Stop Time’ by Matt Haig and I love it. Of naja ik ben bijna op pagina vijftig, maar het is echt een tof boek.
    Alsoo, super tof dat je Bookbuds erin hebt gezet. Lieff. Ik moet je wel even mededelen dat in inmiddels van Vervaagd naar Eiland ben gegaan, maar ik verander m’n username zo vaak dat je het misschien beter kunt laten staan hahaha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ah, topic naar mijn hart :Y)

    Mag mijn bookstagram erbij? slytherinreading


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    @Eiland, ik ken het boek niet, maar de flaptekst op Goodreads klinkt erg interessant, dus ik heb 'm op mijn TBR lijst gezet wantdiewasnognietlanggenoeg, en heb je username er nog even veranderd ^^

    @Firekeeper, Natuurlijk c:


    Ik ben zelf atm bezig in The Shining en wil hierna of Simon vs the Homosapien Agenda lezen, of Every Day, maar ik twijfel nog welke D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Koldovstoretz schreef:
    Oewh I love this! Boeken zijn geweldig c:


    That is a perfect copy of reality.

    Morrigann schreef:
    @Eiland, ik ken het boek niet, maar de flaptekst op Goodreads klinkt erg interessant, dus ik heb 'm op mijn TBR lijst gezet wantdiewasnognietlanggenoeg, en heb je username er nog even veranderd ^^

    @Firekeeper, Natuurlijk c:


    Ik ben zelf atm bezig in The Shining en wil hierna of Simon vs the Homosapien Agenda lezen, of Every Day, maar ik twijfel nog welke D:


    Simon vs the Homosapiens Agenda! Every Day was amazing en het is lang mijn favo boek ever geweest, maar oml niets kan Simon overtreffen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wacht, ik heb nog een boekentopic!

    Klikkie


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mirte / Sattler (alhoewel dat om de twee weken veranderd) / Goodreads

    Ik ga overigens naar het Van Pierre YA summerbookloving event — heel veel zin in, maar wel spannend omdat ik helemaal alleen ga.

    Zojuist heb ik The Fates Divide van Veronica Roth uitgelezen en ik blijf haar een fantastische schrijfster vinden. Ze heeft me niet teleurgesteld na de Divergent series. Daarnaast ben ik halverwege in Harry Potter And The Deathly Hallows en morgen een boek kiezen wat ik daarnaast ga lezen (ik heb de gewoonte ontwikkeld om twee à drie boeken tegelijkertijd te lezen).


    •

    Eiland schreef:
    (...)

    Simon vs the Homosapiens Agenda! Every Day was amazing en het is lang mijn favo boek ever geweest, maar oml niets kan Simon overtreffen.


    Ik heb Simon gekozen en nu alweer uit haha. Het was echt heel apart om te lezen na The Shining. Nu wil ik eerst HP4 uitlezen en Six of Crows en daarna doe ik Every Day denk ik.

    Het andere boektopic zet ik er morgen bij ^^



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sattler schreef:
    Mirte / Sattler (alhoewel dat om de twee weken veranderd) / Goodreads

    Ik ga overigens naar het Van Pierre YA summerbookloving event — heel veel zin in, maar wel spannend omdat ik helemaal alleen ga.

    Zojuist heb ik The Fates Divide van Veronica Roth uitgelezen en ik blijf haar een fantastische schrijfster vinden. Ze heeft me niet teleurgesteld na de Divergent series. Daarnaast ben ik halverwege in Harry Potter And The Deathly Hallows en morgen een boek kiezen wat ik daarnaast ga lezen (ik heb de gewoonte ontwikkeld om twee à drie boeken tegelijkertijd te lezen).



    Ik twijfel nof ik The Fates Divide wil lezen, want het lijkt me oozich leuk, maar ik vond Insurgent en Allegiant echt verschrikkelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    (...)


    Ik twijfel nof ik The Fates Divide wil lezen, want het lijkt me oozich leuk, maar ik vond Insurgent en Allegiant echt verschrikkelijk.


    Ik vond het eeecht een aanrader. Damn, er zit een gigantische plottwist in.


    •

    The fates divide staat klaar om te lezen op mijn ereader die nu bij bol.com ligt (huilen)


    Spinning around, I'm weightless.

    Oké, ik wilde de vraag niet in Mirtes topic stellen, want dan zou ik de perfecte orde door de war schoppen enzo, maar hoe in heaven zijn er mensen die zo freaking veel lezen? Hoe doe je dat? Waarom heb ik dit jaar nog maar vijf boeken gelezen en anderen al veertig? Wat doe ik fout?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    Oké, ik wilde de vraag niet in Mirtes topic stellen, want dan zou ik de perfecte orde door de war schoppen enzo, maar hoe in heaven zijn er mensen die zo freaking veel lezen? Hoe doe je dat? Waarom heb ik dit jaar nog maar vijf boeken gelezen en anderen al veertig? Wat doe ik fout?


    Het ligt heel erg aan het soort boek. Ik lees nu Een Groene Bloem Trilogie van Floortje Zwigtman (echt een aanrader) en tegelijkertijd lees ik Gladiator van Simon Scarrow. Gladiator heb ik binnen 3 dagen uit, een groene bloem ben ik veel langer mee bezig omdat ik en langzamer lees, en niet altijd zin heb in boeken waar je over na moet denken. If you know what I mean.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    En ik heb een probleem... mijn lijst met boeken die ik nog wil lezen heeft zojuist de 40 bereikt...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.