• HET GROTE BOEKENTOPIC
    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.”


    Er zijn al een paar boekentopics op Q, maar nog geen algemene, en ik vond het hoognodig dat er eentje kwam. Hier kan je praten over al je favoriete boeken, vragen om aanraders, en natuurlijk je boekenhauls laten zien. Gelieve spoilers over boeken onder de spoilerknop te zetten. Als je nog leuke ideeën hebt voor het topic, evenementen, goodreads of bookstagrams die toegevoegd moeten worden, just let me know!

    BOOKEVENTS
    28 juni - 30 juni 2018 || Nieuwe Types || Arnhem || €0 - 5
    1 juli 2018 || Van Pierre YA summerbookloving event || Eindhoven || €12,50

    GOODREADS
    Morrigann || Cheryl



    BOEKENTOPICS
    Eiland || Bookbuds
    Sattler || Booketlist 2018

    BOOKSTAGRAMS
    Morrigann, Verkleurd & JamesPotter || bookishsisters
    FireKeeper || slytherinreading

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 21:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Azriel schreef:
    (...)
    Shatter Me is echt ge-wel-dig. Ik heb dat boek verslonden. Al vond ik de andere twee wel een '4 sterren ipv 5' situatie. Heb je het nieuwe deel al gelezen? Me is very curious (cat)


    Neeeee die heb ik nog niet gelezen, maar ik ben zooo benieuwd. Echt vervelend, want de editie die bij m’n andere Shatter Me boeken past, komt echt pas over 300 dagen uit oid. 😑


    •

    Sattler schreef:
    (...)

    Neeeee die heb ik nog niet gelezen, maar ik ben zooo benieuwd. Echt vervelend, want de editie die bij m’n andere Shatter Me boeken past, komt echt pas over 300 dagen uit oid. 😑

    Oh dat is wel heel vervelend haha. Heb ik gelukkig geen last van met m'n ereader ^^


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    Wat zijn jullie underrated faves? Van die boeken dat je denkt: potverdorie, dit is de shit, waarom praat niemand hierover?


    Pfoe.
    – De boeken van Jennifer Niven
    – Rebel in the Sands serie
    – VAMPIRE ACADEMY
    – EN BLOODLINES
    – An Ember in the Ashes
    – The Wrath and the Dawn
    – This Savage Song


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    (...)

    Pfoe.
    – De boeken van Jennifer Niven
    – Rebel in the Sands serie
    – VAMPIRE ACADEMY
    – EN BLOODLINES
    – An Ember in the Ashes
    – The Wrath and the Dawn
    – This Savage Song


    Ahhh op de boeken van Jennifer Niven na staan deze allemaal nog op m’n TBR.


    •

    Azriel schreef:
    (...)
    Shatter Me is echt ge-wel-dig. Ik heb dat boek verslonden. Al vond ik de andere twee wel een '4 sterren ipv 5' situatie. Heb je het nieuwe deel al gelezen? Me is very curious (cat)


    In het Engels of Nederlands? Want ik las het in het Nederlands en ik vond het zoooo slecht geschreven. Ik wil het echt graag nog in het Engels lezen, maar mijn bieb heeft het niet.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Morrigann schreef:
    (...)

    Pfoe.
    – De boeken van Jennifer Niven
    – Rebel in the Sands serie
    – VAMPIRE ACADEMY
    – EN BLOODLINES
    – An Ember in the Ashes
    – The Wrath and the Dawn
    – This Savage Song

    Ik had de bovenste twee net op m'n tbr gezet ^^


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ristridin schreef:
    (...)

    In het Engels of Nederlands? Want ik las het in het Nederlands en ik vond het zoooo slecht geschreven. Ik wil het echt graag nog in het Engels lezen, maar mijn bieb heeft het niet.

    Ik heb de Nederlandse versie gelezen, maar dat is ook al weer twee jaar terug...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ristridin schreef:
    (...)

    Yes, het is een serie. Zo te horen klinkt het wel echt alsof je de boeken leuk zou vinden, dus ik zou t aanraden!


    Top, bedankt! Stiekem had ik al op Marktplaats gekeken of de boeken erop staan. Versturen word te duur en ophalen komt nu niet goed uit dus ik moet nog wachten.


    Physics is awesome

    Azriel schreef:
    Wat zijn jullie underrated faves? Van die boeken dat je denkt: potverdorie, dit is de shit, waarom praat niemand hierover?


    De Lockwood & co boeken! Ik weet dat ze voor een jonger publiek zijn geschreven, maar ze zijn even goed als de Grijze Jager en Broederband boeken en die hebben voor mijn gevoel veel meer bekendheid.

    Ik bedoel, er zit humor in, de personages zijn niet perfect en er zit een goed plot in.


    Physics is awesome

    Azriel schreef:
    Wat zijn jullie underrated faves? Van die boeken dat je denkt: potverdorie, dit is de shit, waarom praat niemand hierover?


    Potverdorie, deze boeken zijn de shit. Waarom praat niemand hierover?:
    - Extremely Loud & Incredibly Close - Jonathan Safran Foer
    - How to Stop Time - Matt Haig
    - The Sun is Also a Star - Nicola Yoon


    look at the stars, look how they shine for you;

    Azriel schreef:
    Wat zijn jullie underrated faves? Van die boeken dat je denkt: potverdorie, dit is de shit, waarom praat niemand hierover?


    Circe van Madeleine Miller en de And I Darken series. En dan zijn er nog Strange the Dreamer/Laini Taylor in het algemeen en de boekenvan V.E. Schab, maar die vind ik enkel op Q ondergewaardeerd.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Eiland schreef:
    (...)

    Potverdorie, deze boeken zijn de shit. Waarom praat niemand hierover?:
    - Extremely Loud & Incredibly Close - Jonathan Safran Foer
    - How to Stop Time - Matt Haig
    - The Sun is Also a Star - Nicola Yoon


    Weet je al dat die laatste wordt verfilmd? :Y)

    Ik vond Extremely Loud & Incredibly Close trouwens ook echt fantastisch.


    •

    Sattler schreef:
    (...)

    Weet je al dat die laatste wordt verfilmd? :Y)

    Ik vond Extremely Loud & Incredibly Close trouwens ook echt fantastisch.


    OH MY GOD, FOR REAL? Dat is amazing!!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    (...)

    OH MY GOD, FOR REAL? Dat is amazing!!!


    Yesss. Ik volg Nicola Yoon op Instagram en volgens mij zijn ze vandaag begonnen met filmen. :Y)


    •

    Sattler schreef:
    (...)

    Yesss. Ik volg Nicola Yoon op Instagram en volgens mij zijn ze vandaag begonnen met filmen. :Y)


    Mirte, thanks, je bent amazing!


    look at the stars, look how they shine for you;