• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 19:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Oh waar staat dat dan voor? Ik vind t wel echt tof idee! En denk ook mooi voor een tattoo! Maarja je moet wel zeker zijn idd, want het is vrij permanent. Maar als het blijvende betekenis heeft zal je er vast niet zat van raken toch?


    Kort verhaal: woorden. Lang verhaal: woorden zijn belangrijk, ze hebben invloed op alles en iedereen — niet alleen hardop, maar ook in stilte (boeken). Daarom is het belangrijk dat je nadenkt over wat je zegt, omdat het alles kan veranderen en dat je ze niet meer terug kan nemen of om kan draaien (à la soms is het beter om níéts te zeggen, vandaar de blank space tussen de aanhalingstekens).

    Alhoewel ik ook twijfel om een ; te nemen, because personal reasons.

    IT’S SO HARD.

    //

    Oké ik slaap dan wel niet op tijd, maar heb wel me day gehouden om deze moeilijke ochtend uit m’n hoofd te krijgen.


    Sattler schreef:
    (...)

    Kort verhaal: woorden. Lang verhaal: woorden zijn belangrijk, ze hebben invloed op alles en iedereen — niet alleen hardop, maar ook in stilte (boeken). Daarom is het belangrijk dat je nadenkt over wat je zegt, omdat het alles kan veranderen en dat je ze niet meer terug kan nemen of om kan draaien (à la soms is het beter om níéts te zeggen, vandaar de blank space tussen de aanhalingstekens).

    Alhoewel ik ook twijfel om een ; te nemen, because personal reasons.

    IT’S SO HARD.

    //

    Oké ik slaap dan wel niet op tijd, maar heb wel me day gehouden om deze moeilijke ochtend uit m’n hoofd te krijgen.


    Hahaaha ja pittig he. Maar gewoon de tijd geven op een gegeven moment weet je het wel zeker. c:


    The truth is out there.

    Sattler schreef:
    Ik houd echt van Simon VS. The Homo Sapiens Agenda en Leah On The Offbeat, maar ze laten me weer helemaal twijfelen over mijn eigen seksualiteit — bi, hetero, pan. . . Does it even matter?

    Boeken nooit gelezen en films nog niet gezien maar spoiler alert

    It doesn't. Als jij op een dag wakker wordt, en je raakt verliefd op een vrouw en de volgende dag, week, maand, what ever raak je verliefd op een man en drie uur later besluit je dat je op helemaal niemand valt en zes minuten later juist op alles en iedereen – as long as you're happy, it shouldn't matter.


    Also omg I love both those ideas aw

    Ik moet echt gaan slapen wtf


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh also ik heb m'n BHV gehaald vandaag en ik ben aan de ene kant zo blij dat ik hem heb gehaald en aan de andere kant doodsbang dat ik het ooit moet gebruiken.


    Spinning around, I'm weightless.

    Sattler schreef:
    (...)

    Het is like de kleinste tattoo ever (het zijn letterlijk maar vier aanhalingstekens) en zo cliché mogelijk (I don’t give a fuck want het betekent zo zo zo veel voor me). But I’m a scared lil’ pussy.


    Die van mij is ook zo cliché als de pest en vooral een typical white girl tattoo haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gosh soms heb ik van die ‘ik ben vierentwintig ik moet eens gaan stoppen met Quizlet’ vlagen, maar dan zijn een dit soort supportive LJH gesprekken en dan ben ik zo zo zo blij dat ik hier ben en iedereen hier heb mogen leren kennen.

    YOU GUYS ARE ALL FUCKING AMAZEBALLS.


    Hoofdpijn.. STOP. 😫


    Ik wil een tuin vol egels

    Anxiety if you go away I can go focus on school, thanks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Anxiety if you go away I can go focus on school, thanks.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ok, dit karakter is dus echt me, en hij betekent teveel voof me, maar steeds als ik met hem schrijf is het ‘wauw, hij is echt like niemand zonder Quinn’ en dan besef ik me ‘ha ik mis iemand anders personage alsof het een echte persoon is’
    En nu mis ik Quinn en Martyr gewoon omdat niemand Quinn kan vervangen
    En nu vind ik mezelf een beetje triest omdat ik zoveel om personages geef dat mn halve hart daar zit en het me nog zoveel doet na like een jaar geen rpg te hebben gehad en ook dat ik dit hiet kwijt wil terwijl ik inactief was en Quinns schrijfster dit misschien leest en dat is raar en beschamend but ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Also ik mis twee oude vrienden zo erg maar ze praten niet tegen me en ik val ze de hele tijd lastig als een stalker lel hoe maak ik dit goed


    i wanna die with you once or twice.

    Stik er maar in met je vaderdag.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 12:43 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Taire schreef:
    (...)
    Dit vraag ik mezelf dus ook bij een van mijn vrienden af (':


    Goeie manier om je Engels te onderhouden.


    Physics is awesome

    Maar gisteren had het tracking systeem dus een storing en vandaag is de status nog niet veranderd. Ik hoop zo dat ie nog komt, maar ik begin echt bang te worden. Waarom veranderd die status nou niet?


    Physics is awesome

    NEE ROY JE BENT NOG GEEN VOLWAARDIGE CAISSIÈRE B DOE NIET ALSOF JE MEER WEET DAN IK IK BEN GEWOON JE BAAS HOOR
    Verder gaat alles goed


    Spinning around, I'm weightless.