• Hooi lieve Quizletters

    Het is jullie misschien wel opgevallen dat ik de voorbije weken compleet afwezig ben geweest zonder aankondiging en dat is niet van mijn gewoonte. Ik ben getroffen door twee vormen van overmacht:

    Drie weken geleden heb ik een nieuwe opstoot gekregen van de ziekte van Still,een vorm van Reuma met als leukste symptomen hoge koortsaanvallen (tot soms meer dan 41 graden) en gewrichtspijn. Dit zorgt er eigenlijk nog altijd voor dat ik niet op mijn computer geraak en ik enkel mijn tablet bij me kan hebben om op te internetten.

    Voor mijn quizletleven is dat laatste de tweede vorm van overmacht geweest, want op magische wijze lukte het niet om in te loggen op de tablet, maar dat probleem is nu opgelost.

    Voor de rest gaat het op en af met mij, de pijn is per dag afhankelijk maar heb nog elke ochtend koorts. Ik heb normaal examens maar zal die niet kunnen meedoen terwijl ik normaal 27 juni afstudeer waar ik ondanks een jaartotaal van 83 % niet meer van kan uitgaan dat ik dat diploma krijg op de 27ste.
    En ik zei nieuwe opstoot van de ziekte, want dit is in mijn leven al de derde keer, ookal werd nu pas de juiste diagnose gesteld. 1 op 3 blijft er levenslang last van hebben en echt heel goede medicatie bestaat er niet.
    Dus het gaat nogal meh met mij. Om het allemaal nog sentimenteler en meliger te maken laat deze periode beseffen dat ik nood heb aan een lief voor wat genegenheid. Maargoed, dat zijn andere zorgen, ik ben blij dat ik Q op zijn minst al terug heb in mijn leven.(heart2)

    Bespaar me de beterschapswensen en geef me liever wat knuffels.:'D

    Liefs,

    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Bedankt alledrie!(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik heb bericht gekregen dat ik zonder gevolg geslaagd ben. Dus geen inhaalexamens.(:


    Super! Gefeliciteerd! ;D


    26 - 02 - '16

    Yes, yes, YES, GO JARNEEEEE!!!



    Pfsh, doet mijn Happy Dance gif t bij jullie ook niet? Of hopelijk alleen bij mij? Heb nu al verschillende gifs geprobeerd :c

    [ bericht aangepast op 25 juni 2018 - 21:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks!
    En ik zie de GIF!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat fijn, Jarne! Dat is geweldig nieuws en vast een enorme opluchting voor jou. Gefeliciteerd! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan