• BHHS's Guide to Cliques
    the good, the bad and the ugly
    — Varsity jocks
    To clear things up, there is a major difference between a jock and athletes. Jocks tend to abuse their popularity, while the athletes don't really mind who they talk to or hang out with.
    Affiliations: Athletes, Cheerleaders
    Enemies: Art Geeks, Burnouts, Persian Mafia

    — Athletes
    Unbothered, friendly, ambitious people who like to play sports. Often mistaken for the jocks, who they do hang out with. Will invite you to have lunch with them. Pretty chill, but not necessarily popular.
    Affiliations: Jocks, Cheerleaders, Art Geeks, Burnouts, Persian Mafia
    Enemies: they chill they dont give a shiiiiiiiiiiiit

    — Cheerleaders
    Your stereotypical, popular, talented group of people who like to fight the traditional stigma of the cheerleader. Well, some try to fight it. Others just use their status as a way to act out. Who can blame them? The Cheer squad is beloved at Beverly, mostly because of their parties and high status.
    Affiliations: Jocks, Athletes, Art Geeks
    Enemies: Persian Mafia, Burnouts

    — Art Geeks
    Theater, painting, writing or photography. Each of the kids in this group have incredible talents and show them off at all costs. This makes them a strong asset for the school since Beverly loves to showcase them. The group mostly consist of tightknit kids who want to make it in the entertainment or art business.
    Affiliations: Athletes, Cheerleaders, Persian Mafia, Burnouts
    Enemies: Jocks

    — Burnouts/Druggies
    A high school or college student who does little else than cut classes and smoke weed. Usually has long, straight hair and a proclivity toward heavy metal bands of the 70's and 80's. Can often be found in smoke-filled bathrooms and makeshift basement bars.
    Affiliations: Athletes, Art Geeks
    Enemies: Jocks, Cheerleaders, Persian Mafia

    — The Persian Mafia
    ”And that’s the Persian Mafia, you can’t hang out with them unless you own a BMW” Tekst tekst
    Affiliations: Athletes, Art Geeks
    Enemies: Jocks, Cheerleaders, Burnouts

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 19:53 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Timothy James Ashmore
    Impressies


    Isabella
    Al mag ze dan een tikkeltje oppervlakkig zijn, Timothy weet duidelijk wat hij aan Isabella heeft.

    Ebony
    Timothy weet dat Ebony een echte dramaqueen is, en hoopt haar op een dag te scoren voor zijn Dramaclub. Hij vind haar kinderlijkheid een tikkeltje irritant.

    Blake
    Fashion en uiterlijk, daar praat Timothy graag over met Blake. Hij mag Blake graag, en kan goed met haar lachen.

    Yasmin
    Timothy kent Yasmin enkel oppervlakkig. Hij praat graag over kleding met haar, al merkt Timothy wel dat ze hem op afstand houdt. Stiekem vind hij dat niet erg, want haar grote mond is niet echt iets dat Timothy kan waarderen.

    Roman
    Timothy vind de mysterieuze badboy uit het senior year ontzettend interessant - tevens erg knap, al weet hij dat het nooit iets kan worden omdat Roman heteroseksueel is.

    Alfie
    Bijzonder vind hij het wel, zijn vriendschap met de keeper van het voetbalteam. Timothy houdt van zijn eerlijke en zachtaardige natuur en vindt het fijn dat Timothy hem niet af doet als een simpele musical nerd, maar verder kijkt dan de gemiddelde jock zou doen.

    Jules
    De golden boy - Timothy kent hem slechts van een afstandje. Hij weet dat Jules veel sport - iets wat duidelijk niet in Timothy's natuur ligt. Hij vermoedt dat Jules niets van hem moet hebben, en blijft dan ook vooral uit zijn buurt.

    Ef
    Timothy weet niet goed wat hij van de populaire Ef moet vinden, behalve dan dat Timothy Ef's achterste er ontzettend goed uit vindt zien in die strakke broeken.

    de rest van de nog niet ingevulde personen heb ik obvs nog niet kunnen doen

    What Timothy's still looking for

    • Iemand waarmee Timothy regelmatig flirt, maar verder niets onderneemt
    • Een bff
    • Iemand die hem écht haat
    • Iemand waar hij zichzelf kan zijn
    • Iemand waarmee hij een stiekeme relatie heeft
    • Iemand waarmee hij graag shopt en over mannen kan praten
    • Iets anders waar je evt aan denkt met Timothy, hmu.

    So, hit me up als er iets anders moet/bij of af moet/je iets wil wat ik nog zoek (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2018 - 16:22 ]


    We were the forever that didn't last

    Ik ben even afwezig geweest want personal stuff yay, is er al te veel afgesproken of red ik het nog ?


    Spinning around, I'm weightless.

    Excuses, maar ik schrijf me toch uit...


    I just caught the wave in your eyes

    Beste allemaal,
    Ik ga nu achter iedereen die nog geen rol heeft gepost! Ik wil uiterlijk morgenavond het speeltopic openen, aangezien ik volgende week ook moet werken. De deadline voor rollen was ook gister. Als iedereen een rol heeft gepost kunnen we ook beter relaties bespreken et cetera. Ik heb de beginpost al klaar dus in principe kunnen we beginnen als iedereen er klaar voor is!

    Heb je nog suggesties? Laat ze achter in mijn gb of hier op het topic!

    Liefs Veer.

    @Eilandpiraat nee! Ik heb juist graag dat je je rollen post want we hebben nog niet al te veel afgesproken ^___^


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik ben terug (:


    Mhm?

    Cipher schreef:
    Ok, Ephraim is zo goed als af, gewoon nog een achternaam nodig ^^ Ik wil best ook een relatielijstje opstellen, maar ik vind het fijner om even gewoon te vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in het volgende. Ik zoek nog:

    - een beste vriend
    - een jongen waarmee hij wat heeft uitgespookt op een feestje of zo, en waarover ze nooit meer gesproken hebben: niet met elkaar en niet met anderen.
    - iemand die hij regelmatig pest en zich niet evengoed durft/kan weren (dus geen titanenstrijd (: )
    - iemand waarmee hij in het vorige jaar moest samenwerken en dat ging niet goed want Ef heeft niet veel geschreven aan het verslag.
    - iemand die hem dit jaar bijles moet geven in Engels
    - ex-fling
    - ... Ideeën?


    Nog iemand geïnterreseerd?


    Mhm?

    Cipher schreef:
    (...)

    Nog iemand geïnterreseerd?

    Ik heb Bella!


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik heb ook Ebony voor de geïnteresseerden! Ik zoek een beetje de standaarddingen: een beste vriendin (beste vriend/soulmate/idk is Ef), mensen die haar losbandige leven wel kunnen waarderen en anderen die het niet kunnen waarderen, een ex? idk roept u maar


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Er is nog geen geek ish rol toch? Ik heb alles even vluchtig doorgelezen maar voor het geval ik die over het hoofd zag c:

    Ik heb Jules voor iedereen die geïnteresseerd is, ik zoek nog:
    —Beste vriendin
    —Eventueel ex
    —Goede vrienden/goede vriendinnen
    —Eventueel nemesis
    —Iemand die hem bijles wiskunde geeft
    —Als iemand ideeën heeft; graag c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik heb het de laatste dagen erg druk gehad met oa vrienden en dingen rondom de studiekeuzecheck. Morgen zal ik even de geschiedenis schrijven voor mijn personages, maar ze staan open voor relaties


    El Diablo.

    Ik moet Noah nog grotendeels uitwerken maar ik kan eventueel wel vast wat relaties bespreken. Wat ik zoek:
    - Mensen die hij bijles geeft
    - Eventueel een jongen waar hij stiekem een relatie mee heeft / fwb's / gevoelens voor heeft (meid mag ook)
    - Best friend
    - Enemy / iemand die hem pest
    - Andere dingetjes zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2018 - 21:44 ]

    xJess schreef:
    Ik moet Noah nog grotendeels uitwerken maar ik kan eventueel wel vast wat relaties bespreken. Wat ik zoek:
    - Mensen die hij bijles geeft
    - Eventueel een jongen waar hij stiekem een relatie mee heeft / fwb's / gevoelens voor heeft (meid mag ook)
    - Best friend
    - Enemy / iemand die hem pest
    - Andere dingetjes zijn altijd welkom.

    Ik heb Bella!


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    xJess schreef:
    Ik moet Noah nog grotendeels uitwerken maar ik kan eventueel wel vast wat relaties bespreken. Wat ik zoek:
    - Mensen die hij bijles geeft
    - Eventueel een jongen waar hij stiekem een relatie mee heeft / fwb's / gevoelens voor heeft (meid mag ook)
    - Best friend
    - Enemy / iemand die hem pest
    - Andere dingetjes zijn altijd welkom.


    I got Jules? c;


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    xJess schreef:
    Ik moet Noah nog grotendeels uitwerken maar ik kan eventueel wel vast wat relaties bespreken. Wat ik zoek:
    - Mensen die hij bijles geeft
    - Eventueel een jongen waar hij stiekem een relatie mee heeft / fwb's / gevoelens voor heeft (meid mag ook)
    - Best friend
    - Enemy / iemand die hem pest
    - Andere dingetjes zijn altijd welkom.


    Ik zoek een bijlespersoon voor Ephraim (: Engels wel... En anders de andere twee opties of een combinatie ^^


    Mhm?