• Dit is niet eens een topic met een echt verhaal erachter, of zo, ik vergeet het gewoon af en toe, en dan ben ik oprecht een beetje verbaasd als ik in de spiegel kijk.

    Mijn haar is al lang sinds de basisschool en ik heb er nooit erg spannende dingen mee gedaan, dus het is eigenlijk een heel suf ding om door verrast te worden. Je loopt er immers toch wel soort van iedere dag mee rond? Het zit letterlijk aan je hoofd vast, meestal, maar ik denk er gewoon niet zo heel veel aan. Ik heb het de laatste tijd daarnaast praktisch nooit los gehad, zelfs niet als ik slaap (juist dan niet) en nu dat vandaag wel weer eens een hele dag het geval was, besefte ik opeens dat het echt wel tot mijn middel komt? En dat is lang. Dat is lang haar. As in, ik hoef mijn hoofd niet gek ver in mijn nek te leggen zodat het mijn achterwerk raakt, en recent had ik een keer een broek aangetrokken en moest ik de puntjes van mijn eigen haar uit de taille plukken omdat mijn hoofd gebogen was en het dus gewoon daar hing. Heftig man.

    Wat is jullie meest recente haar-gerelateerde (her)ontdekking? Is er iemand anders die weleens vergeet dat je eigen haar een ding is dat een fysiek bestaan heeft, of ben ik gewoon een beetje een hopeloos geval? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn haar raakt net de bovenkant van mijn kont.... (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wow! Mijn recente haarontdekking is dat ik nu serieus denk dat blauw haar uit mijn schedel groeit. Mijn blauwe haar voelt zo ontzettend natuurlijk aan(dit klinkt heel vreemd) en het ziet er ook niet uit voor mij of ik iets heel vreemds in mn haar heb, dit is gewoon wie ik ben. Dus af en toe moet ik mezelf weer even leren dat blauw haar niet uit je hoofd groeit. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Zelfs op m'n langst heeft m'n haar bijna nooit m'n kont geraakt :') Ik zit nu in de fase dat ik korter korter korter wil, maar met m'n balayage is dat best zonde. Het komt nu nog iets van drie centimeter over m'n sleutelbenen heen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hahah genius x)
    Een vriend van me van boogschieten heeft zijn haar tot een stuk ónder zn kont inmiddels en hij laat t nog steeds groeien. Staat m ook wel echt vet gaaf en hij verzorgd t ook goed waardoor t er niet zo vies, vettig uitziet zoals een sommigen anderen van de club wél hebben haha

    Ik vind t gaaf! Ga t zelf niet zo lang laten groeien though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De eerste paar keer nadat ik mijn haar had afgeknipt schrok ik met wassen vaak omdat het opeens op hield, dan moest ik echt even denken van oh ja het is er allemaal af oeps


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vergeet vaak hoe snel het mijne groeit. Dan heb ik het geknipt, is het even mooi, en na drie maanden is het weer over mijn schouders. Niet heel fijn, want ik krijg er hoofdpijn van haha.


    obsessive rage

    Ik ben soms verbaasd over hoe snel het groeit

    Dan ben ik naar de kapper geweest, en kan het voor mijn gevoel na een week wéér opnieuw opgeschoren worden


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Hehe, ik dacht gisteren toevallig ook toen ik in de spiegel keek van "wow., ik wist wel dat het heel lang was ondertussen maar zó lang..". Ik denk dat ie nu wel op zijn langst ooit is. Ik wil het snel laten knippen, vooral omdat de dode haarpunten me storen. Maar ik wil niet naar de kapper gaan om het gewoon snel te laten knippen. Dan wil ik meteen ook een nieuw kapsel dat ik nog nooit geprobeerd heb. Ik weet alleen nog niet wat en ben er ook niet echt mee bezig. Heb wel over kapsels nagedacht, maar twijfel nog wat omdat ik niet weet of het mij gaat staan. En eigenlijk vind ik het lang haar nog wel mooi, maar ook irritant. x)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik was vorige week ook verbaasd over de lengte van mijn haar! Ik heb tegenwoordig ook lang haar en dat is precies plots gekomen, maar dat kan niet haha. En als ik mijn haar stijl, lijken er opeens centimeters aan te groeien! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wow, dat is pittig lang!

    Ik verbaas me er altijd weer over hoe veel haar er wel niet op mijn hoofd groeit en hoe dik het is. Binnen een paar weken is mijn haar altijd weer te lang.
    De kapper moet mijn haar altijd flink uitdunnen met de grofste schaar. :')

    Ik vind lang haar echt mooi!
    Bij mij krult het helaas, dus opzich heb ik lang haar, maar het krult zo erg dat het niet zo lijkt (':


    We were the forever that didn't last

    Oef mijn haar is ook ontzettend lang, ik denk ongeveer net zo lang als dat van Britt/Hale hierboven.
    Ik verbaas mij er soms ook over, want dan blijft het tussen de deur van de auto zitten of inderdaad tussen je broek, maar toch als ik er naar kijk heb ik niet het idee dat het ontzettend lang is. Alleen behoorlijk vervelend af en toe en het duurt uren voordat mijn haar überhaupt droog is. Ik heb dan ook vaak getwijfeld om het er allemaal af te halen maar daar is mijn haar te dierbaar voor. :W


    Life is a beautiful struggle

    Ik hou van m'n lange haar. Ik moet wel weer nodig naar de kapper toe, maar dat terzijde. Mijn haar droogt redelijk snel, en zoals met slapen heb ik het altijd vast. Alleen tijdens de zomer is het af en toe wel pittig warm en in de winter is het altijd zo statisch als de pest (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    *kijkt in de spiegel*

    Wooow, het is... kort!

    Het enige waar ik me meestal over verbaas is hoe snel het droogt, en dat is zo fijn...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn haar is ook lang en ik heb er een haat/liefde verhouding mee. Ik steek het bijna altijd op als ik thuis ben :') En het is vervelend dat het bijna alle kanten opwaait buiten, of als ik m'n tas over m'n schouder sla, dat er altijd wel een paar plukken mee gaan wat echt heel pijnlijk kan zijn. Maar ik zou het ook voor geen goud kwijt willen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"