• UTRECHT MEETING • 2019


    Because sometimes internet friends
    ——— are the best friends.


          Hallo lieve Q'ers —
          Hierbij wil ik de (hoogstwaarschijnlijk) allereerste meeting van 2019 organiseren — namelijk in het prachtige Utrecht. We kunnen de start van het nieuwe jaar, verhalen over van alles en nog wat en andere shit bespreken onder het genot van veel gelach (en McDonalds).

          Datum
    3 Januari 2019 • 12:00 — . . .

          Deelnemers
          Zeker
    • Anna | Donker ——— 19
    • Britt | ELIOT ——— 23
    • Mirte | Abraxos ——— 25

          Misschien

    [ bericht aangepast op 25 nov 2018 - 0:14 ]


    Iedereen moet gewoon komen, punt.


    Einzelganger schreef:
    HAHAAHAH MIRTE STRESS. Nee als het augustus is denk ik dat ik wel kan maar hangt af van verhuizen enzo. Dus misschien. Wil wel dat Britt dan ook komt hoor. :')


    Het is niet alsof we elkaar heel weinig zien of zo 😏


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Het is niet alsof we elkaar heel weinig zien of zo 😏


    IK WIL ALTIJD MEER. 😍

    @Mirte: Duidelijk. Oehlala. Strong independent woman.


    The truth is out there.

    Count me in! :Y)

    Lieke // (tegen die tijd) 19

    Ik heb iedereen (als het goed is) bij misschien gezet. :Y) Mocht er al iemand op zeker kunnen: GRAAG.

    @ Veerle: Hell yeah I am. I mean, ik moet vandaag één persoon bereiken via de telefoon en heb daar inmiddels al vier telefoontjes voor gepleegd dus ik ben echt op en top grown up nu.


    Aaaah, ben dan niet thuis *sad face*


    You were born original, don't die as a copy.

    Sattler schreef:
    Ik heb iedereen (als het goed is) bij misschien gezet. :Y) Mocht er al iemand op zeker kunnen: GRAAG.

    @ Veerle: Hell yeah I am. I mean, ik moet vandaag één persoon bereiken via de telefoon en heb daar inmiddels al vier telefoontjes voor gepleegd dus ik ben echt op en top grown up nu.


    Grote kans dat ik gewoon kan hoor, maar moet thuis even op de kalender kijken of ik inderdaad gewoon kan haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Sattler schreef:
    @ Cheryl — Damn. D: Weet je zeker dat je dan op vakantie bent? Of moet ik je op misschien zetten?
    @ Frederick — Ik zet je erbij. (:
    @ Laura — I knooow, maar die treinkaartjesactie van Kruidvat zijn dan niet meer geldig. D:


    Nou, het valt echt midden in de periode dat ik vrij ben haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zet mij maar bij misschien. Mijn oom is die dag jarig, dus weet niet of we daar op bezoek gaan of niet!
    Laleah - Leah - 23


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @ Britt — Jaaaaa gezellig, ik hoop dat je gewoon kan.
    @ Cheryl — Ik zet je gewoon bij misschien, ha. :Y) En dan ga ik duimen dat je dan niet op vakantie bent.
    @ Leah — Je staat erbij!


    Sattler schreef:
    Ik heb iedereen (als het goed is) bij misschien gezet. :Y) Mocht er al iemand op zeker kunnen: GRAAG.

    @ Veerle: Hell yeah I am. I mean, ik moet vandaag één persoon bereiken via de telefoon en heb daar inmiddels al vier telefoontjes voor gepleegd dus ik ben echt op en top grown up nu.


    Wow super! Ik moet ook veel bellen vandaag maar wil niet haha!


    The truth is out there.

    Ik wil graag op misschien!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sattler schreef:
    Ik zit overigens serieus te overwegen om het op 18 september te gaan doen, ook al zijn dan de kaartjes van Kruidvat niet meer geldig (er komen wel andere acties). Gewoon omdat ik wil dat er zo veel mogelijk mensen komen, haha.


    Ja doen, dan kan ik ook wel. :Y) 18 augustus ben ik nog in Duitsland. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zet mij maar op misschien dit valt mooi tussen mijn vakanties in :)

    Rick 21 Enschede


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tooffff! Ik ga thuis even kijken of ik die datum daadwerkelijk vrij ben en checken hoe lang het voor mij naar Utrecht is, maar count me in!

    Anna, Eiland, dan 19.


    look at the stars, look how they shine for you;