• Ziet er wel lekker dreigend uit zo, sorry jongens, over minder dan zeven dagen gaan we allemaal dood

    Nee maar ff serieus waar issie voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eerst dacht ik dat het bij de reclame hoorde die er boven stond, maar dat is dus zo ):
    Ik neem aan dat dit niet betekend dat Quizlet uit de lucht gaat? Daar ben ik nu het meest bang voor D:
    Zijn er modjes of een Rutger die dit kan verklaren?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Croweater schreef:
    Wat spannend.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    yuck, hopelijk is er een mod die het kan vertellen


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    aarvsogel schreef:
    Eerst dacht ik dat het bij de reclame hoorde die er boven stond, maar dat is dus zo ):
    Ik neem aan dat dit niet betekend dat Quizlet uit de lucht gaat? Daar ben ik nu het meest bang voor D:
    Zijn er modjes of een Rutger die dit kan verklaren?



    Ja dit dacht ik dus ook maar het is ook wel een beetje cru om daarvoor een timer neer te zetten zonder waarschuwing.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk niet dat het daarvoor is, dat zou inderdaad wel heel cru zijn - maar ik ben wel heel benieuwd wat het is!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb de timer nu in adblocker gegooid heb er nu geen last meer van.
    (Je kan gewoon klikken op blokkeer een advertentie op deze pagina en dan klikken op de timer)
    Een stuk minder onheilspellend xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik zit op mobiel dus ik zie het niet


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maar de crew weet het dus ook niet? Want de vraag was oprecht. Lijkt me wel een beetje een heel suffe (en ook een beetje... hoe zeg je dat, niet echt grappige? als het grappig moet zijn snap ik de clou niet) prank, dus ik neem aan dat het echt iets is?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 16:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat van de columncode is wel ziek vervelend, haha


    Mhm?

    Wiarda schreef:
    Maar de crew weet het dus ook niet?

    Tof

    Psst Rutger je hebt je fancy nieuwe klok verkeerd geprogrammeerd hij gaat de verkeerde kant op


    Tuurlijk weten ze het wel, ze vertellen het gewoon niet hahahahaha.
    Zal wel een of andere verassing zijn ofzo :')


    You were born original, don't die as a copy.

    We zullen het over 6 dagen wel zien zeker. :|


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoop niet dat skynet dan online gaat. (no_chears)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Voor een nieuwe week? Voor zomervakantie in een bepaalde regio? WHAT IS IT :( (6)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    SPECS schreef:
    (...)

    Tuurlijk weten ze het wel, ze vertellen het gewoon niet hahahahaha.
    Zal wel een of andere verassing zijn ofzo :')


    Als dat het is vind ik het wel een beetje vermoeiend op dit punt hoor

    Het mysterieuze van de crew werd smakeloos echt jaren geleden, op dit punt zou het tof zijn als jullie gewoon dingen zouden uitleggen ipv "haha de users weten van niks" spelen weet je wel, want we zijn geen kinderen op het Sinterklaasfeest weet je wel, t zou tof zijn als we gewoon. Je weet wel. Echt op de hoogte gehouden werden


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.