• Ziet er wel lekker dreigend uit zo, sorry jongens, over minder dan zeven dagen gaan we allemaal dood

    Nee maar ff serieus waar issie voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mefisto schreef:
    (...)
    Toevallig weet ik dat de crew het wel weet, ze mogen alleen niks vertellen en daar zullen ze vast wel hun redenen voor hebben.

    How whut, shady... Hoop echt dat het aftelt naar een of andere leuke verrassing dan :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mefisto schreef:
    (...)
    Toevallig weet ik dat de crew het wel weet, ze mogen alleen niks vertellen en daar zullen ze vast wel hun redenen voor hebben.


    Iemand zei net dat de timer verdween als die persoon adblocker erop gebruikt dus ............


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    (...)

    Tenzij het om iemands persoonlijke gegevens gaat zie ik niet echt in waarom ze het niet gewoon vrolijk zouden kunnen aankondigen. Het ding met verrassingen op Q vanuit de crew is dat er helaas een beetje een slechte track record staat. "Coole" funky leestekens die de site ontregelen, een nepbelofte voor een kijkje achter de schermen, dat soort dingen. Weet je wat me echt een toffe verrassing lijkt? Als leuke nieuwe dingen gewoon normaal aangekondigd worden en dat de grap van de week niet is "hahaha wij weten iets wat de users niet weten" want dan is het niet een grap voor ons, dan zijn wij de grap

    En dat is gewoon... oud, op dit punt, na zoveel jaar, en best een beetje respectloos


    Ik heb het gelukkig nog niet zo vaak meegemaakt (omdat ik vaak lang niet online ben) maar als het dingen van de site ontregeld vind ik het echt slecht geprogrammeerd en getest. Mensen weten dus niet wat ze er mee moeten én ze hebben er last van. Dat lijkt me dus niet de bedoeling :X


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Er is vast wel een reden voor, en we zien het wel over 6 dagen en 19 uur. (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien komt er gewoon een nieuwe layout en wordt er daarna afgeteld zodanig dat je het al van een week weet dat er iets gaat gebeuren en dat je niet van de ene op de andere dag een nieuwe lay hebt en je denkt dat je volledig op de verkeerde site terecht gekomen bent?
    Het is maar een teller jongens, calm down. Waarom moet de crew nog een topic aanmaken met dat er over een week een verrassing komt? Dat is toch logisch adhv die teller en verder alleen topicopvulling? Ze kunnen atm wss niet meer uitleg geven dan dat er over een week iets is/gebeurt.

    Verder vind ik het wel vervelend dat de codes zes dagen ontregeld worden, maar goed. Zoals aangegeven in dit topic kan je hem in adblocker stoppen en dan heb je er ook geen last meer van. :)

    Ik ben iig benieuwd naar wat het is en vind het wel leuk! :)


    A to the Z

    Beetje annoying maar zit meestal toch op de mobiele site. We gaan t wel zien.


    The truth is out there.

    Mod-mededeling
    Even in verband met de columncode: dit is een bug die we meteen hebben doorgegeven aan Rutger. Waar deze vandaan komt, geen idee, straf van God ofzo, wie heeft er in de koekendoos gezeten terwijl dat niet mocht?

    Punt is, we hopen dat dit sneller opgelost raakt dan 6 dagen en 19 uur. Onze excuses voor het ongemak en hopelijk kunnen jullie een beetje begrip opbrengen voor deze bug.


    Het kon dus sneller, normaalgezien is de bug gefixt!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarschijnlijk komt er gewoon een nieuwe lay-out of functie of zoiets en vindt de Qrew het gewoon leuk om ons in spanning te houden. :')
    Begrijpelijk tho. Zo zou ik het ook aanpakken, hehe.


    Ik ben wel heel benieuwd ^^ (zolang het iets leuks is :p spannend is het in elk geval geworden haha)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 16:45 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Debbaut schreef:
    Mod-mededeling
    Even in verband met de columncode: dit is een bug die we meteen hebben doorgegeven aan Rutger. Waar deze vandaan komt, geen idee, straf van God ofzo, wie heeft er in de koekendoos gezeten terwijl dat niet mocht?

    Punt is, we hopen dat dit sneller opgelost raakt dan 6 dagen en 19 uur. Onze excuses voor het ongemak en hopelijk kunnen jullie een beetje begrip opbrengen voor deze bug.


    Het kon dus sneller, normaalgezien is de bug gefixt!*O*


    HALEJULA. Dit is héél fijn. 😊


    Oh ik ben echt benieuwd waar de teller voor aftelt!

    Ik vind het eigenlijk best wel leuk.^^


    The soul needs autumn.

    Ik erger me er niet aan dat we in spanning worden gehouden, maar ik ben op dat vlak ook gewoon geduldig. Vind het wel leuk dat er een verrassing aankomt. ^^ Ik denk dat ik het al weet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Sattler schreef:
    ^ Als ze het echt niet zouden weten, zouden ze dat hier gewoon zeggen en er niet omheen draaien met GIF’s etc.

    Wat de timer betreft: zeer kinderachtig, vooral omdat er niets over wordt medegedeeld en het voor veel ophef zorgt die nergens voor nodig is. Als hij was aangekondigd met ‘we hebben een verrassing’ zou het nog énige logica bevatten. Volgens mij weten de mods ondertussen wel hoe de users daar tegenaan kijken, maar alsnog houden ze er geen rekening mee. Dat vind ik jammer.
    Daarnaast kan de timer me vrij weinig schelen, wel dat het dus blijkbaar ten koste moet gaan van bepaalde codes wat verdomd irritant is (vooral voor de RPG’ers onder ons). Dus ik hoop echt dat dat weer snel opgelost wordt.


    Agreed.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    VANBUUREN schreef:
    (...)

    Agreed.


    Heb je nog altijd ergens problemen met codes?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Mefisto schreef:
    (...)
    Toevallig weet ik dat de crew het wel weet, ze mogen alleen niks vertellen en daar zullen ze vast wel hun redenen voor hebben.

    Oei oei, iemand heeft gelekt! ;o


    Every villain is a hero in his own mind.