• Ziet er wel lekker dreigend uit zo, sorry jongens, over minder dan zeven dagen gaan we allemaal dood

    Nee maar ff serieus waar issie voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Als dat het is vind ik het wel een beetje vermoeiend op dit punt hoor

    Het mysterieuze van de crew werd smakeloos echt jaren geleden, op dit punt zou het tof zijn als jullie gewoon dingen zouden uitleggen ipv "haha de users weten van niks" spelen weet je wel, want we zijn geen kinderen op het Sinterklaasfeest weet je wel, t zou tof zijn als we gewoon. Je weet wel. Echt op de hoogte gehouden werden


    Mee eens.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wiarda schreef:
    (...)

    Als dat het is vind ik het wel een beetje vermoeiend op dit punt hoor

    Het mysterieuze van de crew werd smakeloos echt jaren geleden, op dit punt zou het tof zijn als jullie gewoon dingen zouden uitleggen ipv "haha de users weten van niks" spelen weet je wel, want we zijn geen kinderen op het Sinterklaasfeest weet je wel, t zou tof zijn als we gewoon. Je weet wel. Echt op de hoogte gehouden werden


    Agreed!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Dit is echt heel vaag ..


    We were the forever that didn't last

    Wiarda schreef:
    (...)

    Als dat het is vind ik het wel een beetje vermoeiend op dit punt hoor

    Het mysterieuze van de crew werd smakeloos echt jaren geleden, op dit punt zou het tof zijn als jullie gewoon dingen zouden uitleggen ipv "haha de users weten van niks" spelen weet je wel, want we zijn geen kinderen op het Sinterklaasfeest weet je wel, t zou tof zijn als we gewoon. Je weet wel. Echt op de hoogte gehouden werden

    Hmm misschien..
    Ik denk dat we het gewoon beter kunnen negeren en afwachten. Misschien heeft de crew er wel redenen voor om het niet te vertellen.


    Life is a beautiful struggle

    In all honesty wil ik gewoon de columns terug. De rest van dit heel spannende geheim neemt z'n tijd maar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arsonist schreef:
    In all honesty wil ik gewoon de columns terug. De rest van dit heel spannende geheim neemt z'n tijd maar.


    Dit dus


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Arsonist schreef:
    In all honesty wil ik gewoon de columns terug. De rest van dit heel spannende geheim neemt z'n tijd maar.

    Ja dit ook. :')


    Life is a beautiful struggle

    Mefisto schreef:
    (...)
    Hmm misschien..
    Ik denk dat we het gewoon beter kunnen negeren en afwachten. Misschien heeft de crew er wel redenen voor om het niet te vertellen.


    Er is een kans dat de crew het weet, maar het kan ook van niet. Iemand zei ‘misschien vertellen ze het niet’, maar het is dus niet dat dat ook per se zo is.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Op mijn gsm heb ik er geen last van. Ben wel benieuwd wat de bedoeling is haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ontdek de timer nu pas door dit topic (lang leve mobiele versie :'D)
    Als het serieus 'het einde' of iets anders belangrijks is hoop ik toch wel dat daar gewoon nog een net bericht vanuit Rutger met uitleg van gaat komen eigenlijk. Al is het maar zodat oude creaties ook buiten de site even opgeslagen kunnen worden.

    Is er toevallig een bijzondere gebeurtenis op de dag waar dit naar af telt? Jubileum? Verjaardag van Rutger? Iets met het WK?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik ontdek de timer nu pas door dit topic (lang leve mobiele versie :'D)
    Als het serieus 'het einde' of iets anders belangrijks is hoop ik toch wel dat daar gewoon nog een net bericht vanuit Rutger met uitleg van gaat komen eigenlijk. Al is het maar zodat oude creaties ook buiten de site even opgeslagen kunnen worden.

    Is er toevallig een bijzondere gebeurtenis op de dag waar dit naar af telt? Jubileum? Verjaardag van Rutger? Iets met het WK?


    Ik dacht misschien het begin van Quizlet, maar dat was 4 November


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    aarvsogel schreef:
    (...)

    Er is een kans dat de crew het weet, maar het kan ook van niet. Iemand zei ‘misschien vertellen ze het niet’, maar het is dus niet dat dat ook per se zo is.

    In het geval dat zij het ook niet weten hoop ik dat ze Rutger even komen lastigvallen met de vraag om uitleg 🙈


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ^ Als ze het echt niet zouden weten, zouden ze dat hier gewoon zeggen en er niet omheen draaien met GIF’s etc.

    Wat de timer betreft: zeer kinderachtig, vooral omdat er niets over wordt medegedeeld en het voor veel ophef zorgt die nergens voor nodig is. Als hij was aangekondigd met ‘we hebben een verrassing’ zou het nog énige logica bevatten. Volgens mij weten de mods ondertussen wel hoe de users daar tegenaan kijken, maar alsnog houden ze er geen rekening mee. Dat vind ik jammer.
    Daarnaast kan de timer me vrij weinig schelen, wel dat het dus blijkbaar ten koste moet gaan van bepaalde codes wat verdomd irritant is (vooral voor de RPG’ers onder ons). Dus ik hoop echt dat dat weer snel opgelost wordt.


    aarvsogel schreef:
    (...)

    Er is een kans dat de crew het weet, maar het kan ook van niet. Iemand zei ‘misschien vertellen ze het niet’, maar het is dus niet dat dat ook per se zo is.

    Toevallig weet ik dat de crew het wel weet, ze mogen alleen niks vertellen en daar zullen ze vast wel hun redenen voor hebben.


    Life is a beautiful struggle

    Mefisto schreef:
    (...)
    Hmm misschien..
    Ik denk dat we het gewoon beter kunnen negeren en afwachten. Misschien heeft de crew er wel redenen voor om het niet te vertellen.


    Tenzij het om iemands persoonlijke gegevens gaat zie ik niet echt in waarom ze het niet gewoon vrolijk zouden kunnen aankondigen. Het ding met verrassingen op Q vanuit de crew is dat er helaas een beetje een slechte track record staat. "Coole" funky leestekens die de site ontregelen, een nepbelofte voor een kijkje achter de schermen, dat soort dingen. Weet je wat me echt een toffe verrassing lijkt? Als leuke nieuwe dingen gewoon normaal aangekondigd worden en dat de grap van de week niet is "hahaha wij weten iets wat de users niet weten" want dan is het niet een grap voor ons, dan zijn wij de grap

    En dat is gewoon... oud, op dit punt, na zoveel jaar, en best een beetje respectloos


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.