• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Oké maar... Waarom vinden sommige mensen het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO belangrijk om een vriend/vriendin te hebben. Moppie, je leven is meer waard dan een klootzak die je niet wilt/een meisje die denkt dat ze te goed voor je is. En ja. Ik ben zelf gelukkig nu, maar jeeeeeeezuuuuuuuuus kom op. Je bent meer dan wie je date.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 21:56 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tad schreef:
    Oké, maar Lotte: dit gaat voor een hele, hele lange tijd de laatste nacht zijn die je door gaat halen. Over twaalf uur is het knallen en over vijftien uur is het vakantie. Tenzij her. Maar nog één nacht opofferen en je kunt heel klein, heel zachtjes schreeuwen dat je nooit meer een schriftelijk tentamen hoeft te maken om negen uur in de ochtend en dat is toch wel een soort van bevrijdend en toch wel de moeite waard om nog een laatste nacht extra van te genieten door met je neus in de boeken en aantekeningen en wat-dan-nog-niet-nog-meer te duiken. Toch...? Praatjezelfmoedinwantiemandmoethetdoen.


    Fuck Lotte, je kunt dat!!! Diep adem blijven halen, genoeg eten en (koffie) drinken en doorgaan, en dan ben je na morgenochtend gewoon klaar?? Hoe awesome is dat?? Ik geloof in je (en hoop dat het heel snel morgenochtend post-tentamen is zodat je eindelijk die lang-, langverdiende vrijheid krijgt)! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh shiiiiit nu is het toch opeens weer augustus? Als dit tenminste waar is??? Ik... ik heb vage hoop, oh man


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat vind ik het vervelend dat je zegt dat we vrijdag moeten praten, maar niet waarover. Wat moet ik hiermee?


    wat was dit ookalweer



    P R E A C H! Zoveel respect voor deze jongen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    * voelt zichzelf alleen, onzeker & zo wat alle andere negatieve dingen die men maar kan voelen *
    WHAT THE FUCK IS HAPPENING TO ME?!
    * ongesteld *
    oh.


    Toch niet verkocht, dat is wel balen. Maar mijn pakketje is gekomen (eerder op de avond) en ik ben zo blij nu!


    Physics is awesome

    Eindelijk heb ik ook emoji's op instagram. Nou ja, ik kan nu eindelijk zelf emoji's in mijn reacties etc gebruiken.


    Physics is awesome

    This is what I needed. This is who I needed. All that's left is for me to completely stop caring about what others think. Their jealousy is their problem and not mine.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whyyyyyy do I wanna drink. Honestly.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I wanna scream I love you from the top of my lungs, but I'm afraid that someone else will hear me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Literally CAN'T HANDLE THIS :') OML

    Wanneer je zo lang in Spanje zit dat je Spaanse reclames op fb begint te krijgen 🤔


    Stenenlikker

    Echt waarom zijn die vergaderingen altijd zo informeel. Ik ben hier gewoon om te werken en tbh vind ik het niet zo heel interessant wat jullie allemaal in je prive leven doen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het is zo cliché waar dat je op dit soort momenten leert wie je echte vrienden zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.