• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Pff vannacht was opzich wel pijnlijk, letterlijk en figuurtlijk idk wat ik er mee moet doen, probably gewoon niks maar idk idk.


    The truth is out there.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    TOITOITOI Je kan het, hup meid! Over vijftien uur is het vakantie. Vijftien uur. Weet je hoe weinig dat is? Dat is minder dan een dag! Wat zeg ik, maar drie uurtjes meer dan een halve dag! Echt niet lang! En omg, denk eens wat je daarna kan doen en dat met de wetenschap dat je echt je uren om te leren nog helemaal benut hebt? Dan kan je toch wel trots op jezelf zijn? Ik geloof in je! Don't give up! Vergeet niet om af en toe een vijf minuten dans break te houden of een goede snack te nemen! En te genieten van de stilte snachts, because its a wonderful thing! En haal een frisse neus ook als je nog leert, want de nachtlucht ruikt zo lekker <3
    Je kan het, kanjer!

    Square schreef:
    (...)

    Fuck Lotte, je kunt dat!!! Diep adem blijven halen, genoeg eten en (koffie) drinken en doorgaan, en dan ben je na morgenochtend gewoon klaar?? Hoe awesome is dat?? Ik geloof in je (en hoop dat het heel snel morgenochtend post-tentamen is zodat je eindelijk die lang-, langverdiende vrijheid krijgt)! *O*

    Ik ben er inmiddels alweer een krappe twee uur klaar!!! mee, maar ik lees dit nu pas en dank jullie wel voor jullie lieve support. 😊❤️


    She's imperfect but she tries

    Ik weet dat ik receptioniste ben, maar ik weet niet álles wat hier in het gebouw gebeurt. Calm yo tits.


    Life is a beautiful struggle

    Nou Marokko, even winnen he.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hey je krijgt vakantie geld? En je krijgt je geld terug van je energiekosten? En je wil op vakantie? Hahaha hier is een factuur van je eigen risico.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Duurt lang.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ughhhh ik wil vrij zijn
    het is veel te lekker buiten


    Life is a beautiful struggle

    it's like 'don't cry don't cry' but I still cry yknow I feel so bad


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    woeh het is binnen ^^
    En papa is blij met z'n verlate Vaderdagscadeautje ;D.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik voel me zo niet fit en zou waarschijnlijk gewoom thuis moeten blijven en slaap inhalen maar ugh, ik kan niet nu nog afzeggen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh ik wil mijn haar zilver/grijs hebben maar ik denk niet dat mijn baan dat zo leuk gaat vinden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik kan echt genieten van het invullen van nieuwe agenda's.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahhhh Marokko )))))))):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hihi, Belgisch is zo leuk. Dat accentje.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De staking motiveert mij meer om te sparen voor een auto :’)