• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Wanneer je met een college die best hoog boven je staat wat gaan drinken en ze daarna met een glaasje teveel op achter het stuur kruipt en te hard rijd en ook nog zit te appen ik heb s t r e s s


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    You know what? You can have her. I'll never be good enough — so I'm done fucking trying.


    •

    Sorry maar ik hou van de stem van Carolina Ravassa.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hey square enix

    geef final fantasy 7 remake


    Caution first, always.

    I miss you most at night.
    That’s when your absense really hits, you know?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zo een drukte met al die Graspop reizigers die nu vertrekken.


    Ik wil een tuin vol egels

    Zonet heb ik blijkbaar mijn mobiel op een vliegje gelegd en nu is het vliegje dood en mijn mobiel vies ):


    Life is a beautiful struggle

    Texel schreef:
    Wanneer je met een college die best hoog boven je staat wat gaan drinken en ze daarna met een glaasje teveel op achter het stuur kruipt en te hard rijd en ook nog zit te appen ik heb s t r e s s


    Ben je wel veilig thuis gekomen?


    Physics is awesome

    Grootste opluchting van mijn leven.


    <3

    Een samenvatting van 23 pagina's leren terwijl ik mentaal al zo moe ben en die hersenschudding weer vervelend is? Hoe dan. Vertel me hoe want ik stress hem compleet voor morgen en voor die toetsen van volgende week en someone pls help me :/

    Vannacht heb ik zo naar gedroomd. Het kon zo in een horrorfilm zitten, bah. Ik kon daarna ook voor een tijdje niet slapen. Waarom kan ik niet over vlinders en knuffels dromen? :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Melaina schreef:
    Vannacht heb ik zo naar gedroomd. Het kon zo in een horrorfilm zitten, bah. Ik kon daarna ook voor een tijdje niet slapen. Waarom kan ik niet over vlinders en knuffels dromen? :'D



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    (...)



    Hahahhaahahahhahahhahaha precies!! XD Urg het was geen leuke droom. :c


    One Who Travels A Higher Path.

    Hnnng het is pas bijna 11u en ik het de helft van mijn eten al verorberd. Hoe ga ik het in Godsnaam tot vanavond 10 uur redden? :')

    I’m not surprised anymore.


    Feel the fire, but do not succumb to it.