• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Wie heeft er de afgelopen maand 150 euro aan sportspullen uitgegeven? It me. Worth.


    The truth is out there.

    ToddHoward schreef:
    Ik had een droom die zich afspeelde in het Harry Potter universum en iemands patronus was letterlijk een potlood


    Pencils have feelings too Jamie, they have the same rights as we do! (cat)

    Ik snap niet wat mensen mooi vinden aan die opgespoten poppetjes van tegenwoordig. Lippen nep, lichaam nep, alles nep. Wat is daar nu in hemelsnaam knap aan :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Weer op het punt gekomen dat ik last minutes ga bekijken ipv te studeren. Motivatie waar ben je?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ff een last minute midweekje weg boeken straks. Wat ben ik ff toe aan vakantie!


    Do I look like Mother Teresa?

    TheCaptain schreef:
    Ff een last minute midweekje weg boeken straks. Wat ben ik ff toe aan vakantie!


    Ehm, app me alles?????


    The truth is out there.

    een van de snelste manieren om me heel erg :/// te krijgen over een fanfic die er goed uitzag is door via je woordkeuze voortdurend indirect nadruk te leggen op een leeftijdsverschil tussen de twee hoofdpersonen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is het nou echt teveel gevraagd als ik CHIO rotterdam gratis wil kijken, zonder dat je je overal moet aanmelden en dan de proefperiode moet gebruiken (en ik heb niet eens creditcard ha.)? Ugh. Ik wil gewoon naar springende paardjes kijken

    Kan ik gewoon nog meer er uit zien als hipster teen trash? Nope.


    The truth is out there.

    Vakantie geboekt, nu maar ff mn tas inpakken


    Do I look like Mother Teresa?

    Ligt het aan mij of zit de ondertiteling van Videoland bomvol met typfouten?


    26 - 02 - '16

    can joe not be so very slow cus i wanna watch dis


    There are poems inside of you that paper can't handle

    i like u


    i wanna die with you once or twice.

    Ik hoop dat mijn lezers het idee dat ik heb uitgewerkt leuk gaan vinden en zo niet, well...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oof kan mijn WiFi normaal doen


    This ain't no place for no better man.