• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Mijn moeders app met mijn zusje: 'Ik hou van je.' 'Ik mis je.' 'Je bent echt mijn lieve dochter.' 'Mooie meid van me.'
    Mijn moeders app met mij: 'Jij doet vandaag stofzuigen.' 'Was moet worden opgehangen.' 'Beneden verdieping moet worden schoongemaakt!!!!!!!!'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm so in love with these guys
    it's not healthy

    [ bericht aangepast op 24 juni 2018 - 19:55 ]

    My lil' bby <3.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vandaag een leuke dag gehad! Volvo ocean race was super leuk! Lekker op het strand gestaan om de boten te bekijken die aangekomen waren bij de finish! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    I still have ur number in case u're unblocking me. I know u won't, but i still cry about it and i just... can't delete it. Why am i this idiot who loves you this much


    i wanna die with you once or twice.

    aaaah wat leuk! ik krijg er wéér een achternichtje of achterneefje bij!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ugh ik haat het om vast te zitten bij een punt van je verhaal
    i guess dat ik maar iets slechts schrijf just to get past it for now


    A to the Z

    OH BOI THE TWINS, SOMEONE HOL DME!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik verveel me gewoon kapot en mijn vriend ligt weer eens te slapen. Sigh.. waarom kunnen we niet gewoon iets leuks verzinnen om te doen? :/

    Ik ben de laatste dagen weer bezig om vrijwel alle shows van mijn middelbare school te bekijken en Gód, wat is de kwaliteit van zowel de acteurs als de zangers en zangeressen goed voor een simpel schooltje. Ik heb vier keer meegedaan en vier keer vond ik het geweldig, ik mis het. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat ben jij een debiel zeg. Jezus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik heb net letterlijk de beste taekook fanfic gelezen en nu ben IK LEEG VANBINNEN leave me ALONE :-(((((((


    Heaven is a place that we all have

    Mam en pap: oh wat een mooie sportbroek! Waar in Amerika heb je die gekocht?
    Matty: *awkward stare* Walmart.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    hoe dom ben je?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom blijf ik terug gaan naar hetgeen wat me zo'n pijn doet? Want ik weet dondersgoed dat ik me dan enkel en alleen vervangen voel — niet goed genoeg.