• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Is it too soon to say I love you? 'Cause I do.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Soms vraag ik mezelf echt af waarom ik nog niet mijn spullen gepakt heb en ervandoor ben.

    Ik vind het zo kut dat het gewoon zo definitief is nu, vroeger had ik nog mn best gedaan om weer een way in te vinden. Denk dat ik nu vooral maar vrede moet hebben met het feit dat het zo blijft. Dat de band weg is is oke, maar heb nog moeite met mezelf vergeven. Ik weet echt wel dat ik ook fouten maak want alles komt van 2 kanten. Ik wil gewoon weer dat alles oke is.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    aahhhhhhh can't sleep too nervous


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Shitshitshit het doet pijn en is zo onhandig en fuck niet weer dammit


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Terug in bed kruipen na het douchen omdat ik onder de douche niet wakker kon blijven, dit is echt heel ernstig en lijkt alsof de vermoeidheid met een klap weer compleet terug is. Ik kan niet eens lang genoeg wakker blijven om te douchen.


    The truth is out there.

    Volgende poging al voelt het alsof ik ieder moment ga flauwvallen.

    Enn nog een keer op mn bek gaan door de trap.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 8:32 ]


    The truth is out there.

    Sneu.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    You think you're so grown up for your age? Don't make me laugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mensen zijn soms zo dom. Ik dacht dat mijn mensenkennis wel redelijk de basis was, maar apparently zijn mensen veel kortzichtiger dan ik dacht.

    Waarom doe je altijd alsof je 50 bent?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan niet verder, omdat ik vragen heb, maar ze zit nog steeds in de meeting, meeeeh. Waar hoort dit allemaal want het zijn geen contracten..?? bij briefwisseling, offertes? Maar dit is ook geen contract, waarom moet dit wel bij contracten, huh? En ik kan het geschrift soms niet lezen. :x


    Ik wil een tuin vol egels

    Even een boze lieke-rant


    Ik dacht het hele jaar dat je een vriend was, maar nu ik je het hardst nodig hebt is 19 pagina's globaal doorkijken "wel heeeeel veel, dat is niet motiverend hoor". Jezus man jij hebt alle tijd, je hebt al je studiepunten al. Ik heb verdomde hard moeten vechten om dit klotejaar.
    Het enige dat ik wil is mezelf de komende 10 jaar onder de dekens verstoppen om te ontsnappen aan dit deze shit, maar dat doe ik niet. Ik ben een week voor de deadline nog steeds aan het vechten voor die 36 studiepunten en het ENIGE dat jij hoeft te doen is die 19 pagina's doorkijken op spelling.

    Cut me some FUCKING SLACK ASSHOLE.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 14:34 ]

    Thorunn schreef:
    Even een boze lieke-rant


    Dit wil je niet lezen :') Aangezien ik het niet tegen die persoon zelf kan zeggen en ik het gevoel heb dat ik knap moet ik dit ergens de wereld in slingeren, maar geloof me, dit wil je niet lezen. It's pure drama

    Ik dacht het hele jaar dat je een vriend was, maar nu ik je het hardst nodig hebt is 19 pagina's globaal doorkijken "wel heeeeel veel, dat is niet motiverend hoor". Jezus man jij hebt alle tijd, je hebt al je studiepunten al. Ik heb verdomde hard moeten vechten om dit klotejaar nog te halen terwijl ik mijn vader binnen 9 maanden langzaam zag aftakelen en zag sterven terwijl ik machteloos toekeek. Ik heb moeten beslissen om mijn vader te sederen, ik heb hem tegen zichzelf moeten beschermen in een van zijn koortsachtige morfinedromen. Ik heb mijn vader invalide zien worden, ik heb hem horen janken als een klein kind, ik heb hem zo mager zien worden als zijn lichaam aankon.
    Het enige dat ik wil is mezelf de komende 10 jaar onder de dekens verstoppen om te ontsnappen aan dit verstikkende verdriet, maar dat doe ik niet. Ik ben een week voor de deadline nog steeds aan het vechten voor die 36 studiepunten en het ENIGE dat jij hoeft te doen is die 19 pagina's doorkijken op spelling.

    Cut me some FUCKING SLACK ASSHOLE.

    Lieke, ik zou je heel graag willen helpen met het nakijken van je schoolwerk. Ik weet niet of het handig is aangezien ik jouw opleiding niet doe, maar checken op spelling kan ik sowieso! Laat het maar weten. <3


    Caution first, always.

    Thorunn schreef:
    Even een boze lieke-rant


    Dit wil je niet lezen :') Aangezien ik het niet tegen die persoon zelf kan zeggen en ik het gevoel heb dat ik knap moet ik dit ergens de wereld in slingeren, maar geloof me, dit wil je niet lezen. It's pure drama

    Ik dacht het hele jaar dat je een vriend was, maar nu ik je het hardst nodig hebt is 19 pagina's globaal doorkijken "wel heeeeel veel, dat is niet motiverend hoor". Jezus man jij hebt alle tijd, je hebt al je studiepunten al. Ik heb verdomde hard moeten vechten om dit klotejaar nog te halen terwijl ik mijn vader binnen 9 maanden langzaam zag aftakelen en zag sterven terwijl ik machteloos toekeek. Ik heb moeten beslissen om mijn vader te sederen, ik heb hem tegen zichzelf moeten beschermen in een van zijn koortsachtige morfinedromen. Ik heb mijn vader invalide zien worden, ik heb hem horen janken als een klein kind, ik heb hem zo mager zien worden als zijn lichaam aankon.
    Het enige dat ik wil is mezelf de komende 10 jaar onder de dekens verstoppen om te ontsnappen aan dit verstikkende verdriet, maar dat doe ik niet. Ik ben een week voor de deadline nog steeds aan het vechten voor die 36 studiepunten en het ENIGE dat jij hoeft te doen is die 19 pagina's doorkijken op spelling.

    Cut me some FUCKING SLACK ASSHOLE.


    Ik ben er niet super goed in maar als ik kan hrlpen met proeflezen lemme know.


    The truth is out there.