• ...tot in September. Want morgen vertrek ik voor twee maanden naar Frankrijk. Ik heb hier nog niet eerder een topic over gemaakt, maar aangezien ik nu niet kan slapen, vond ik dit een mooi moment om dit even te delen.

    Wat ga ik daar doen?
    Nee, ik ga niet heel lang op vakantie, zoals iédereen vraagt. Ik ga animatiewerk doen. Dat houdt in: kinderen entertainen, ruzie maken over de regels van pétanque, veel dansen en hopen dat de bingoavonden niet uit de hand lopen. (Ik hoorde van een collega dat dit al in zijn eerste week gebeurd is).

    Ik zal jullie als ik internet heb zo af en toe spammen met updates, omdat ik het gewoon heel graag wil delen. Ben je benieuwd wat dit werk inhoudt en wat eraan vooraf gaat? Ik blog en vlog voor mijn werk en heb in mijn laatste column een stukje hiervan gedeeld: Klik voor de column

    En natuurlijk komen mijn vlogs ook op mijn eigen youtubekanaal: Mijn kanaal Met als eerste natuurlijk een vlog over het inpakken, iets waar ik bijna net zo hard in faal als in sport.

    Lijkt het je trouwens leuk om dit ook te doen? Volgens mij zoeken ze serieus nog mensen voor een aantal weken in de zomer, dus dan kan ik je best doorverwijzen.
    Het klinkt nu net alsof dit een reclametopic is voor mijn werk, maar ik bedacht dit me toevallig net :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wat leuk! Ga je met een Nederlandse groep naar Frankrijk of ga je echt met Franse collega’s aan de slag?

    Animatie lijkt me best wel vermoeiend werk eigenlijk, maar wel leuk.

    Veel plezier in Frankrijk!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Supervet! Dit lijkt me echt geweldig werk om te doen, maar het duurt nog even voor ik het serieus kan/mag. Iets met leeftijd enzo. Veel plezier!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dank jullie ^^

    @Oostereiland: Ik ben de enige animatrice, de rest van mijn collega's van receptie e.d. zijn wel allemaal Frans, dus dat vind ik best wel spannend.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Aquanura schreef:
    Dank jullie ^^

    @Oostereiland: Ik ben de enige animatrice, de rest van mijn collega's van receptie e.d. zijn wel allemaal Frans, dus dat vind ik best wel spannend.


    Dat lijkt me inderdaad best wel spannend, maar ik denk dat het wel gaat lukken. Heb je ook wat Frans geleerd in de vakantie!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ah, ik heb dat werk ook gedaan! Was werkelijk de allerbeste tijd van mijn leven! Heel veel plezier en geniet ervan!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Doei!!! Veel plezier!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Super tof! Ik zit nu zelf in Italië voor 4 maanden, ook campingwerk. Het is echt een hele ervaring :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Thanks iedereen, ik hoop dat ik zoveel plezier ga hebben als jullie me wensen!

    Texel schreef:
    Super tof! Ik zit nu zelf in Italië voor 4 maanden, ook campingwerk. Het is echt een hele ervaring :'D

    Gaaf! Doe je ook animatie?

    Update 1: we zitten in de auto en zijn al in Zeeuws Vlaanderen dus ongeveer 20 km op weg :’)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oh wat ontzettend leuk!
    Ik heb dat werk altijd willen doen en heb er een opleiding voor gevolgd, helaas i.v.m. mijn fysieke toestand heb ik dat niet af kunnen maken.

    Heel veel plezier in ieder geval en geniet ervan!! *O*


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    Oh wat ontzettend leuk!
    Ik heb dat werk altijd willen doen en heb er een opleiding voor gevolgd, helaas i.v.m. mijn fysieke toestand heb ik dat niet af kunnen maken.

    Heel veel plezier in ieder geval en geniet ervan!! *O*
    Ah jeetje zeg dat is echt balen, echt heel jammer :(
    En thanks!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mijn aankomst in Frankrijk ging niet zonder obstakels:

    [youtube]https://youtu.be/ChggDLUNU_w[/youtube]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Gaaf! En heel dapper ook, dat je dat durft!
    Heel veel succes en plezier! (: