• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:30 ]

    Jammer dat je weggaat, ik vond het wel altijd leuk om je af en toe te zien op het forum of in de chats. Echt je sprong er voor mij echt uit als je weer wat plaatste of ergens op reageerde. Maar als je terug komt kan je mijn GB altijd vol spammen en ik ga proberen om het niet te vergeten om terug te reageren.

    Maar als je terug komt, mijn gb staat altijd open, en zo niet? Dan was het als nog fijn om je gezien te hebben want je was echt een leuk persoon.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Aw, ik vind het altijd wel jammer wanneer een trouwe user besluit te vertrekken, maar ik kan je ook geen ongelijk geven tbh. Persoonlijk heb ik bepaalde dingen uit je beginpost nooit meegekregen, dus daar heb ik zelf geen mening over, maar ik ben het ermee eens dat Q over het algemeen geen geweldige plek meer is. Oh well, ik hoop je nog eens terug te zien!


    Caution first, always.

    Ik vind het jammer dat je weggaat. Ik sprak je dan niet heel vaak maar ik heb soms echt mega met je kunnen lachen in de chat. Natuurlijk is het ook jammer dat je je zo over Quizlet voelt. Ik zal er verder geen oordeel over geven, want iedereen denkt er anders over, maar ik vind het jammer dat het je van quizlet wegdrijft zegmaar.. Wie weet zie ik je nog een keer online komen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kan je geen ongelijk geven, ondanks dat ik het altijd jammer vindt als users vertrekken.
    In ieder geval wens ik je een fijne tijd tegemoet!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Nahw, jammer dat je weg gaat! Ik vond je altijd wel leuk overkomen en je username klinkt best wel heel cute. ^^

    Maar ik snap je wel. Ik heb zelf gewoon behoefte om mn ei kwijt te kunnen doordat t thuis niet altijd tof gaat. En dus ben ik te vinden in t ljh en verder probeer ik wel te posten op t forum in topics met raad of knuffelgifs oid. Maar dat de sfeer lang niet altijd tof is, heb ook ik gemerkt. Ik wil me er alleen niet bepaald mee bemoeien, want ikzelf heb volgens mij geen problemen met mensen. En als anderen wel problemen hebben met elkaar, wil ik heus wel een luisterend oor zijn als iemand dat graag heeft, maar ik ga me dr verder niet al te kwaad over maken oid, simpelweg omdat het eigenlijk allemaal niets met mij te maken heeft en ik het me dan niet persoonlijk aan wil trekken.

    Maar ik vind het jammer dat jij je hier niet tof voelt op Quizlet en wens je wel gewoon veel succes in het leven en met alles. Big hugs for you. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aw ik vind dit zo ontzettend jammer! De reputatie waar je over praat en de topics weet ik niet, ik denk dat ik toen nog niet zo actief was. Ik ben het wel met je eens dat deze plek de laatste tijd behoorlijk ruk is en een stuk minder gezellig en ik wil je heel veel succes wensen verder. Hopelijk kom je nog weer terug want ik vind dat je wel degelijk iets toevoegt aan Q. <3


    Life is a beautiful struggle

    Aah wat jammer zeg. Ik vond je altijd een toffe user.

    Ik merk wel dat de sfeer op het moment echt deep below is, zeker ook door Ricks topic dat alweer gesloten is door de mods. Misschien dat zulke maatregelen ook niet echt meehelpen? Nah, ik weet het ook niet. Ik vind het gewoon jammer dat mensen niet meer zo makkelijk durven te laten zien wie ze zijn - wat toch de slogan van Q is. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat jammer dat je weggaat :c k vond je wel een leuke verschijning op het forum altijd^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Amen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De dingen die je in het topic beschrijft, behalve een slechte reputatie hebben, herken ik best wel. Het zijn precies de problemen die ook met Quizlet heb, maar ik kon ze nog niet verwoorden.

    Het gaat soms teveel om hoe het gebracht wordt, dan de eigenlijke intentie en inhoud erachter naar mijn mening.

    Zo ook met RPG’s. Vaak is dit een groepje die andere users vaak negeert op rpg’s. Plus het (grote) verplichte woordenaantal en (zo voelt het) de nodige kwaliteit die het schrijven moet hebben. Vaak verliest dan bij mij de interesse er in.

    Misschien waren dat de redens waarom ik op wattpad ging. Waar de sfeer, naar mijn smaak, relaxter en fijner is.

    PS: Ik wil met dit bericht geen mensen kwetsen, maar enkel mijn gevoel uiten.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Bwaahaha jij zegt wat ik denk, hallelujah

    Ik vind wel dat je gelijk hebt.


    Aan niets denken is ook denken.

    De laatste tijd ben ik niet super actief geweest, maar ik denk dat iedereen wel al eens een mening op het forum heeft gezet waar iemand anders of enkele anderen het er niet mee eens waren en soms kan het er op zulke momenten inderdaad wel wat hard aan toe gaan op Quizlet. Ergens kan ik wel begrijpen dat het toxic voor jou is als je te veel last hebt, neem een pauze. Misschien kom je wel terug. Misschien is het gewoon een fase en voel je je door wat afstand te nemen terug beter.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 20:41 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ontzettend jammer dat er nóg iemand weggaat.
    Verder wil ik dit onderstaande wel even kwijt omdat dit nu al het derde topic is op een korte tijd. Dus het is echt niet op jou persoonlijk en alleen gericht. Het is gewoon een algemene opmerking. Ik vond jou altijd een heel aangename user en ik vind het spijtig dat je weggaat.
    Wat ik kwijt wil: Ik lees overal dingen als 'de sfeer hier is slecht', maar die maak je zelf. Ik zit hier al een jaar en ik heb helemaal geen 'toxic' gevoel van q of beef met anderen, etc. Ik vind het echt heel naar dat het hele forum moet lijden onder een aantal personen die met elkaar in de clinch liggen en hun manieren niet kunnen houden. Want sorry, maar dat is het ook wel. Dit is echt puberachtig gedoe, alsof q een grote klas is en twee mensen elkaar niet meer mogen dus daarom maar de hele klas lopen op te jutten. De moderators en bemiddelaars doen zo hun best en dan wordt er nog stokerig gereageerd op andere topics als men ergens niet eens is met de gang van zaken. Doe dat gewoon niet. Zit samen met de mods en bemiddelaars en werk naar een oplossing toe om de sfeer beter te maken. Want door deze topics aan te maken en te zeggen dat de sfeer verziekt is, draag je er nou ook niet bepaald aan bij.
    Ik ben die reacties met die onder water uitgedeelde steken richting jan en allemaal onderhand wel beu. En ik denk dat ik wel in naam van een groot aantal users spreek, als ik dat zeg.
    Verder voor de goede rust te bewaren, reageer ik niet op quotes van dit bericht of zo hier. Want dit is een afscheidstopic! (Mocht je willen sturen over dit bericht, feel free om mijn gb vol te spammen xD)

    Nogmaals, ik vond jou altijd wel een héél fijn en actief lid. Dus ik vind het heel jammer dat je gaat. Mocht je ooit weer terug willen komen, altijd welkom!
    Misschien nog tot ziens!


    A to the Z

    Ik kan mij heel erg vinden in de dingen die jij beschrijft en dat is ook de reden dat ik een tijdje weg ben geweest. Iets van een half jaar of zo, maar niet inactief was.
    Ik kreeg serieus een waarschuwing toen ik net EEN dag weer op Q was en ik schreef dat ik dood wilde. Toen sprong er meteen een mod bovenop, delete mijn comment en stuurde een pb dat ik het moest verstoppen onder een spoiler. Moet ik mij in real life dan ook gaan verstoppen onder een spoiler, terwijl ik mij dagelijks zo voel en dit ook uitspreek? Nee toch, onzin. Mensen kunnen het ook negeren of vragen hoe het gaat, nee komt er een mod zeuren.

    Of je post even een dingetje verkeerd en users springen er meteen vol agressie bovenop, of zeggen dat jij de schuld bent.

    Ik begrijp je echt helemaal en ik hoop dat deze keuze je rust geeft.
    Zelf heb ik geleerd uit sommige topics te blijven en gewoon sommige users te negeren. Waaronder sommige mods ;')

    [ bericht aangepast op 14 juli 2018 - 23:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.