• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:30 ]

    Jammer dat je weggaat! Echt jammer. Ik vind het altijd zonde om mensen te zien vertrekken hier. Ik snap helaas vrij goed wat je bedoelt. Sommige delen van Quizlet hebben ook zeker verbetering nodig. Niet alles, maar er zijn een aantal plekken hier die ronduit oneerlijk en - inderdaad - toxic zijn. Nu is de sfeer wel geheel onze eigen fout. I mean wie anders is er te blamen voor de sfeer op een site behalve de users zelf. Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat de leeftijd van de gemiddelde leeftijd veel hoger is dan vroeger. Er zitten hier niet meer alleen 14-jarige fangirls. Momenteel zitten er veel meer volwassenen en dat is inderdaad te zien.
    Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken. Ik vind Q op veel plekken nog steeds een hele fijne site en ik vind het nogmaals heel jammer om je te zien vertrekken. Ik hoop dat je nog terugkeert en anders wens ik je het allerbeste toe. (Dat sowieso, tho.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hier heb je een punt bij. De site is de laatste tijd niet meer zoals het vroeger was. En wat wolkenkasteel al zei. Er zitten tegenwoordig heel weinig tienermeiden die fan zijn van een boyband. Tegenwoordig zie je steeds meer 20 plussers die een volwassen leven leiden (Studententijd, Zelfwonen, werk, enz). Maar hoe lullig kan diegene zijn om een stom achterlijke commentaar te geven over iemand spellingsfout? -.- Terwijl diegene er niet veel aan kan doen. Misschien heeft diegene dyslexie en is spellen niet de sterkste vak. Maar ik vind Q ook tegen vallen de afgelopen jaar. Ik ben heel vaak op Wattpad actief en ik vind het daar een stuk leuker, ookal zitten er daar meer mensen die jonger dan 16 zijn.

    filosofie schreef:
    Hier heb je een punt bij. De site is de laatste tijd niet meer zoals het vroeger was. En wat wolkenkasteel al zei. Er zitten tegenwoordig heel weinig tienermeiden die fan zijn van een boyband. Tegenwoordig zie je steeds meer 20 plussers die een volwassen leven leiden (Studententijd, Zelfwonen, werk, enz). Maar hoe lullig kan diegene zijn om een stom achterlijke commentaar te geven over iemand spellingsfout? -.- Terwijl diegene er niet veel aan kan doen. Misschien heeft diegene dyslexie en is spellen niet de sterkste vak. Maar ik vind Q ook tegen vallen de afgelopen jaar. Ik ben heel vaak op Wattpad actief en ik vind het daar een stuk leuker, ookal zitten er daar meer mensen die jonger dan 16 zijn.


    Een vriend had twee jaar terug een Quiz gemaakt met ''Wat voorn een stijl heb jij? maar hij kreeg alleen maar boze reacties omdat zijn spelling niet zo goed was, want hij had dyslexie en omdat er één uitkomst was met Barbie en daar werden mensen ook weer boos om.

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Een vriend had twee jaar terug een Quiz gemaakt met ''Wat voorn een stijl heb jij? maar hij kreeg alleen maar boze reacties omdat zijn spelling niet zo goed was, want hij had dyslexie en omdat er één uitkomst was met Barbie en daar werden mensen ook weer boos om.


    Dat slaat helemaal nergens op! Quizzen zijn voor de plezier. Is quiz nog online?

    Jammer dat je weggaat!

    Zelf heb ik meer positieve ervaringen aan deze website dan negatieve. Al moet ik toegeven dat ik regelmatig ook weleens reacties voorbij zie komen waarvan ik denk van 'moet dat nou zo?'. Mensen die je verbeteren op het gebied van grammatica/spelling wanneer je er niet om vraagt kan ik sowieso slecht waarderen. :'). Maar goed, ik neem het zelf vaak gewoon met een korreltje zout.

    Ik wens je in ieder geval veel geluk toe en ik hoop je toch ooit weer te zien! (En dat alles dan beter is, natuurlijk).


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Bij welke site ben je andere mensen van quizlet tegengekomen?

    [justify][/justify]

    filosofie schreef:
    Bij welke site ben je andere mensen van quizlet tegengekomen?

    Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    filosofie schreef:
    Bij welke site ben je andere mensen van quizlet tegengekomen?

    Ik ben iemand op een discordserver tegengekomen, zij herkende mij ;'D
    Zij zegt ook dat Q heel erg achteruit is gegaan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2018 - 15:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga hier even op ingaan als user, niet als mod. Dus denk even dat Debbaut in het blauw staat. (nerd)

    Ik zie heel veel mensen klagen over de sfeer, het omgaan met elkaar,... maar eigenlijk heel weinig initiatief om daar iets aan te veranderen.
    Voor de activiteit voldoende ideeën en initiatieven, zowel vanuit de Qrew als van users zelf. Maar ik zie heel weinig initiatief om iets aan de sfeer te doen en hoe kut dat misschien ook mag klinken, dat gaan we toch samen als community moeten doen als we dat willen veranderen.

    Daarom wil ik graag nu oproepen om in de plaats van te klagen en verder te gaan zoals het is, om te beginnen brainstormen met zijn allen. I mean, we zijn creatievelingen bij elkaar, we delen een passie voor fantasie, voor fictie, voor leuke dingen. We kunnen hier toch wel iets op vinden?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik ga hier even op ingaan als user, niet als mod. Dus denk even dat Debbaut in het blauw staat. (nerd)

    Ik zie heel veel mensen klagen over de sfeer, het omgaan met elkaar,... maar eigenlijk heel weinig initiatief om daar iets aan te veranderen.
    Voor de activiteit voldoende ideeën en initiatieven, zowel vanuit de Qrew als van users zelf. Maar ik zie heel weinig initiatief om iets aan de sfeer te doen en hoe kut dat misschien ook mag klinken, dat gaan we toch samen als community moeten doen als we dat willen veranderen.

    Daarom wil ik graag nu oproepen om in de plaats van te klagen en verder te gaan zoals het is, om te beginnen brainstormen met zijn allen. I mean, we zijn creatievelingen bij elkaar, we delen een passie voor fantasie, voor fictie, voor leuke dingen. We kunnen hier toch wel iets op vinden?(:


    RT


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Debbaut schreef:
    Ik ga hier even op ingaan als user, niet als mod. Dus denk even dat Debbaut in het blauw staat. (nerd)

    Ik zie heel veel mensen klagen over de sfeer, het omgaan met elkaar,... maar eigenlijk heel weinig initiatief om daar iets aan te veranderen.
    Voor de activiteit voldoende ideeën en initiatieven, zowel vanuit de Qrew als van users zelf. Maar ik zie heel weinig initiatief om iets aan de sfeer te doen en hoe kut dat misschien ook mag klinken, dat gaan we toch samen als community moeten doen als we dat willen veranderen.


    Daarom wil ik graag nu oproepen om in de plaats van te klagen en verder te gaan zoals het is, om te beginnen brainstormen met zijn allen. I mean, we zijn creatievelingen bij elkaar, we delen een passie voor fantasie, voor fictie, voor leuke dingen. We kunnen hier toch wel iets op vinden?(:

    Daar ben ik het, eerlijk gezegd, niet mee eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    Ik ga hier even op ingaan als user, niet als mod. Dus denk even dat Debbaut in het blauw staat. (nerd)

    Ik zie heel veel mensen klagen over de sfeer, het omgaan met elkaar,... maar eigenlijk heel weinig initiatief om daar iets aan te veranderen.
    Voor de activiteit voldoende ideeën en initiatieven, zowel vanuit de Qrew als van users zelf. Maar ik zie heel weinig initiatief om iets aan de sfeer te doen en hoe kut dat misschien ook mag klinken, dat gaan we toch samen als community moeten doen als we dat willen veranderen.

    Daarom wil ik graag nu oproepen om in de plaats van te klagen en verder te gaan zoals het is, om te beginnen brainstormen met zijn allen. I mean, we zijn creatievelingen bij elkaar, we delen een passie voor fantasie, voor fictie, voor leuke dingen. We kunnen hier toch wel iets op vinden?(:


    Ik weet dat ik steeds reageer ook al zou ik offline zijn, ik kijk alleen of niets uit de hand gelopen is.

    Hahahahahah Debaut, je wilt niet weten hoeveel ik voor Quizlet heb gedaan. Elke keer als ik een leuk topic open krijg ik alleen maar kut reacties of gewoon zo weinig dat het topic binnen een week inactief is. Het is gewoon een beetje grappig dat ik altijd van de mods hoor ''jullie doen helemaal niets er tegen en klagen alleen maar'' terwijl ik juist zo veel mensen hun best heb zien doen wat uiteindelijk tevergeefs is.
    Daarbij heb ik het recht om boos te zijn als ik zo ongelofelijk vaak nare berichten hier heb gehad.
    Je moet niet de schuld op users zoals mij leggen die klagen maar eerder op de users die alles lopen te verzieken.

    En alsjeblieft sluit dit topic niet weer gelijk wanneer mensen het niet met elkaar eens zijn, zoals je bij de andere topics hebt gedaan.

    Ja ik kom bot over want ik ben echt boos.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 0:01 ]

    filosofie schreef:
    Bij welke site ben je andere mensen van quizlet tegengekomen?


    DeviantART. Waar je wel gewoon kan ''laten zien wie je bent''

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    DeviantART. Waar je wel gewoon kan ''laten zien wie je bent''

    Dat is echt een hemelse site. 👌


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik steeds reageer ook al zou ik offline zijn, ik kijk alleen of niets uit de hand gelopen is.

    Hahahahahah Debaut, je wilt niet weten hoeveel ik voor Quizlet heb gedaan. Elke keer als ik een leuk topic open krijg ik alleen maar kut reacties of gewoon zo weinig dat het topic binnen een week inactief is. Het is gewoon een beetje grappig dat ik altijd van de mods hoor ''jullie doen helemaal niets er tegen en klagen alleen maar'' terwijl ik juist zo veel mensen hun best heb zien doen wat uiteindelijk tevergeefs is.
    Daarbij heb ik het recht om boos te zijn als ik zo ongelofelijk vaak nare berichten hier heb gehad.
    Je moet niet de schuld op users zoals mij leggen die klagen maar eerder op de users die alles lopen te verzieken.

    En alsjeblieft sluit dit topic niet weer gelijk wanneer mensen het niet met elkaar eens zijn, zoals je bij de andere topics hebt gedaan.

    Ja ik kom bot over want ik ben echt boos.


    Ik denk dat ik nergens in mijn post heb gezegd dat je niet boos mag zijn?

    En ik denk ook niet dat ik de schuld leg bij mensen die enkel lopen te klagen, ik zeg dat klagen niet zo heel veel helpt. Klagen mag, maar probeer dat altijd in iets positiefs om te zetten, daar voel je je zelf ook heel vaak beter bij dan pure woede.
    Als ik zeg dat we oplossingen moeten vinden dan bedoel ik dat we eens met iedereen moeten kijken wat we aan die nare berichten kunnen doen. En dan bedoel ik niet alleen melden, wnt als ik het zo lees heeft dat voor jullie gevoel weinig tot geen nut. Daarom moeten we het misschien eens over de boeg van sociale controle gooien. Als "de verziekers" zien dat ze het niet bij het rechte eind hebben, en ze worden daarop gewezen door de hele site, kan dat een groter effect hebben dan één waarschuwing of opmerking van een mod.
    Ik weet alleen niet hoe we deze theorie in de praktijk kunnen omzetten, dus daarom riep ik op om te brainstormen.

    Wat je voorlaatste zin betreft, die ik heel jammer vind, aangezien ik zelf heb aangegeven als user in deze discussie te willen zitten en niet als mod, zolang we niet het gevoel hebben dat deze discussie uit de hand loopt, komt hier geen slotje op. En aangezien er nog geen enkele mededeling in het rood staat, hoef je die nog niet heel snel te verwachten.


    Queer zijn is gewoon alles