• Ik heb al eens een cover laten maken voor dit verhaal, maar toen had ik nog geen idee waar ik naartoe wilde. Nu wil ik toch wel een iets leukere, dus iemand die het leuk vindt om daarmee te knutselen? Ik wil er ook gelijk eentje voor het vervolg, dus het zou wel tof zijn als ze matchen qua lettertype, kleur ofzo. (:

    Titels Runaway + Ghosts
    Korte Samenvatting

    Liefde maakt blind. Niemand weet dat beter dan Dana. Vier jaar lang stortte ze zich in een relatie waarbij haar vriend de enige was die nog telde. Vrienden en familie raakte ze kwijt. Toen ze erachter kwam hoe toxisch haar relatie was, was het al te laat. Hij liet haar niet meer gaan.

    Na een jaar slaagt Dana erin om weg te vluchten. Haar invloedrijke en criminele ex weigert haar los te laten en gaat over lijken om zijn eer te redden. Dana zoekt bescherming bij de motorclub van haar broer. Omringd door bendeleden ervaart ze enige veiligheid, al roept dat ook pijnlijke herinneringen op. Opnieuw wordt ze verliefd, maar wetend dat het alleen maar problemen oplevert als ze zich weer met iemand verbindt, houdt ze hem op afstand. Haar ex zal iedereen om wie ze geeft uit de weg ruimen als ze niet naar hem terugkeert.

    Weer raakt ze dierbaren kwijt. Heeft ze wel een keuze?


    Sfeer die het weer moet geven Het speelt zich af binnen een motorgang dus iets wat daarbij past? Verder een hoop geweld. Het begint wel schattig en eindigt kut, dus het mag wel een beetje dark/dreigend zijn. Er gaan genoeg mensen dood enzo. c;

    Eventuele plaatjes
    Voor Runaway
    Ik wil Juice er graag op hebben. Wat foto's die ik tof vind - ik ben slecht in kiezen oeps: (Maar je kunt ook ff googlen op 'Juice Ortiz' of 'Juice SOA')
    1
    2
    3
    4 (deze is wel mijn favoriet)
    5

    En de faceclaim van Dana is Edita Vilkeviciute. Daar graag een beetje een stoere foto van, maar wel eentje waar ze niet te hoerig gekleed is. Deze vind ik zelf wel tof. c;

    Voor Ghosts
    Ik wil in elk geval deze afbeelding daar heel graag op hebben. c; En voor Dana graag deze: Klik! Maar een andere waar ze niet zo happy is mag ook (:


    Het is een Sons of Anarchy fanfic, dus misschien dat het logo daar mooi bij past of een lettertype dat erop lijkt ofzo ^^

    [ bericht aangepast op 15 aug 2018 - 7:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel proberen! Is er een deadline?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Eh ik wil geen maanden wachten haha, maar het hoeft ook niet morgen al ;p


    Every villain is a hero in his own mind.


    Ok I tried a little something... Heb ook een beetje een soort "theme" proberen aan te houden


    I just caught the wave in your eyes

    Cro schreef:


    Ok I tried a little something... Heb ook een beetje een soort "theme" proberen aan te houden

    Oeh, heel erg gaaf! Vooral die eerste is heel mooi!
    Bij die tweede... is het mogelijk dat die hele hand iets meer zichtbaar wordt? Met de ringen? Of ziet dat er dan raar uit door het blenden?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil later misschien iets proberen

    Croweater schreef:
    (...)
    Oeh, heel erg gaaf! Vooral die eerste is heel mooi!
    Bij die tweede... is het mogelijk dat die hele hand iets meer zichtbaar wordt? Met de ringen? Of ziet dat er dan raar uit door het blenden?


    Ja ik ben ook meer tevreden met de eerste🙃 de foto’s van de 2e zijn ene beetje “lastiger” omdat bv hun hoofden niet compleet op de foto staan. Ik zal kijken of ik het misschien wat mooier kan maken (:


    I just caught the wave in your eyes

    Cro schreef:
    (...)

    Ja ik ben ook meer tevreden met de eerste🙃 de foto’s van de 2e zijn ene beetje “lastiger” omdat bv hun hoofden niet compleet op de foto staan. Ik zal kijken of ik het misschien wat mooier kan maken (:

    Haha ja klopt! Het mag van mij ook een andere foto van het meisje als dat makkelijker is, zolang ze maar niet te happy oogt ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb wat geëxperimenteerd... Omdat ik niet echt zeker ben ofdat dit wel past bij het verhaal heb ik enkel nog maar een cover voor Runaway gemaakt.



    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Orville schreef:
    Ik heb wat geëxperimenteerd... Omdat ik niet echt zeker ben ofdat dit wel past bij het verhaal heb ik enkel nog maar een cover voor Runaway gemaakt.



    Ik vind hem wel erg origineel en gaaf! Maar die van Cro ademt meer sfeer uit, dus als ik tussen deze twee zou moeten kiezen dan zou ik voor die gaan. Dus dan zou het zonde zijn als je er ook nog eentje voor het vervolg maakt, maar ik vind het wel een toffe poging!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de titel van het tweede verhaal veranderd, Ghosts in plaats van Numb. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is er nog iemand die een poging wil doen? (:

    Ik vind die eerste van Cro (van Runaway) echt heel mooi, dus die ga ik sowieso nemen waarschijnlijk, maar misschien heeft iemand nog inspiratie voor het tweede deel? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit plaatje vind ik eigenlijk nog mooier dan wat ik eerst voor het tweede deel had gezegd, dus misschien helpt dat? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb je nog steeds twee covers nodig? Ik heb vandaag de tijd om te kijken of ik wat kan maken? Maar dan moet je ze nog wel nodig hebben natuurlijk.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik heb er sowieso nog eentje nodig voor het tweede deel. Die van Cro vind ik heel mooi, ik denk dat ik die sowieso hou. ^^ Maar mocht je daar ook een goed idee voor hebben, twee matchende zijn natuurlijk altijd cool en misschien vind ik die van jou nog mooier hehe.

    --
    Woops vanaf mijn andere account but nevermind ;D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2018 - 12:00 ]

    Ik heb even geknutseld en dit is het geworden:




    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.