• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Stiekem vind ik het best leuk om weer terug te zijn op Q met allemaal oude vrienden, maar nu komen alle OC-feels en RPG-verlangens ook weer omhoog terwijl ik van mezelf weet dat ik het nooit vol ga houden :')

    // Waren al mijn OC's zo angstig? Jemig, ik had echt last van de slachtoffer-rol nemen in mijn verhalen

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 11:04 ]

    meh ik wil vakantie, hopelijk gaan ze morgen de vloer al leggen :D


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben serieus in overweging een shake / soep / etc. crash dieet te gaan doen.


    Need me some sleep


    The truth is out there.

    Wanneer je met je baas appt en elkaar casually lul noemt. :'D


    Life is a beautiful struggle

    In de winter heb ik haat/liefde verhouding met de douche, want het is heerlijk om er onder te staan, maar daarna heb ik het gevoel dat ik aan het bevriezen ben als ik er onder uit ben. In de zomer hou ik van de douche, want vooral met deze hitte is het zo fijn om even te kunnen af koelen en schoon te worden tegelijkertijd.


    Physics is awesome

    Noavek schreef:
    Ik ben serieus in overweging een shake / soep / etc. crash dieet te gaan doen.


    Boom, afspraak gemaakt. Ik kan meteen deze avond terecht and I’m really excited to finally start taking care of myself.


    Heerlijk de tijd gehad goed en veel na te denken, en nu ben ik weer terug van weggeweest :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    En weer door met TVD.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh wauw :’)

    Daryl & Carol feels

    Freyr schreef:
    Daryl & Carol feels


    Caution first, always.

    Kamperen is ingewikkelder dan het lijkt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo VEEL muggenbulten. Jeuk jeuk.


    The truth is out there.

    Oh nee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.