• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Schiet die vent af of zo. Uuuugh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    🤮


    Ik kan echt niet wachten op maandag en dan op woensdag en dan op donderdag en dan op vrijdag en dan op zaterdag en dan op zondag. Next week will be a good week.


    She's imperfect but she tries

    Sad ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ben er naderhand wel ff klaar mee.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Dit seizoen heeft zoveel sad moments ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ah een typisch geval van nobody cares.


    The truth is out there.

    Kapot zielig wel :’)


    Life is a beautiful struggle

    Dus: eerst stalk je me, dan blokkeer je me omdat je ‘aan jezelf moet denken’ en het ‘gezonder is’ en nu vraag je out of the blue of ik de Zwarte Cross heb overleefd?

    Please, fuck off.


    Zoveel mensen die dood zijn gegaan in TVD en dan deze normale dood + de begrafenis makes me tear up? Damn.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    Warning TVD Spoiler
    Everytime I watch Carolines mother die it's so sad. I mean TVD has gone too shit the last seasons, but this still gets me everytime. She didn't deserve too die this cruel.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 18:59 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ghost Adventures is echt geweldig c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil terug gaan D: Zelfs met de chaos van die laatste paar dagen. Ik mis het echt. Als die mensen nu gewoon antwoorden op mijn mail, dan kan ik verder D:


    Mhm?

    Shit just got real...
    Also, why???


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vandaag een leuke dag gehad! En morgen wordt het een leuke middag! ^^


    One Who Travels A Higher Path.