• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    De gym was leuk, maar nu deded.


    The truth is out there.

    Mmm tosti brie/tomaat


    The truth is out there.

    Vandaag is meh gewoon meh :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Maar maar... Ik moest bij jouw ex uit de buurt blijven en nu blijkt ze echt vet aardig te zijn. Na alles wat je hebt geflickt is het zo verleidelijk om gewoon met je ex een team te vormen

    I'm a bad person

    AAAH ik heb een nieuw idee voor ren boek en het is helemaal amazeballs en ik word hier zo excited van en jzjzojsbe i just can't


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké ik ben pas een halve dag bezig met dit dieet en ik heb nú al in de gaten hoe verdomd veel ik normaal gesproken eet.


    Gaat dit ooit nog voorbij? Wordt het ooit nog beter? Ik weet dat je zei dat het leven kan golven en dat het eb kan zijn en vloed, maar het voelt al weken nee maanden jaren whatever lang alsof mijn leven een tsunami is die groter en groter wordt. Kennelijk kan het allemaal erger, slechter, beroerder. Wanneer mag ik weer echt leven, want het voelt alsof ik geleefd word.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2018 - 17:31 ]


    26 - 02 - '16

    Vandaag een leuke middag gehad! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Straight up now, tell me, do you really wanna love me forever
    Oh, oh, oh, or am I caught in a hit-and-run?
    Straight up now, tell me, is it gonna be you and me together?
    Oh, oh, oh, or are you just havin' fun?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Me. Ik ben Natblida. :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet echt even de seizoensfinale met iemand bespreken. Maar zijn er fans van MacGyver op Q? Of zal ik gewoon bij een wikia forum gaan kijken? Want hoe zal het nu verder gaan?


    Physics is awesome

    Urg, ik irriteer mij mateloos aan je.


    One Who Travels A Higher Path.

    Wéér een fanfic idee... Maar even ergens opschrijven mocht ik er ooit mee willen beginnen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Echt geweldig als mensen in een slachtoffer rol gaan kruipen. Echt applaus ervoor. Jij bent echt een lul. Echt zulke mensen moeten karma krijgen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Okay I did it, server is eindelijk geinstalleerd na 2 dagen hoofdpijn :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.