• Welkom iedereen!

    Camp NaNoWriMo is een beetje een flop geworden voor mij en een aantal mensen hadden dat ook. Vandaar, naar het idee van Pixielisje en Square, een schrijfkamp in augustus! Mij lijkt het een tof iets om elk jaar te doen, voor als je in juli een terrible schrijfmaand hebt en je in augustus zeeën van tijd en inspiratie hebt.

    Strijders
    Username || Naam || Verhaal || Doel

    Wolkenkasteel || Anna || Donker en 00:15 || 2763 / 25K
    Hawks || Romi || Het is een vrouwenwereld || 0 / 50K
    Croweater || Natas || Fluisterstemmen|| 0 / 15K
    Stamets || Laura || Per aspera ad astra ||2 / 25k
    Stenenlikker || Belle || Athanatos || 2177 / 10k
    Pixielisje || Laura || Onbemand Hart || 14,5k / 60k
    Bloodfeather || Anne-Fleur || Een sprong in het diepe || 973 / 15K
    Helsinki || Jamie || ??? || 0 / 20K
    TaeTae || Laura|| Goud en duister & Ace of Hearts|| 3,7K / 20k
    Gladio || Nynke || Titelloos || 0 / 30k
    Necessity || Nessie || Lunatic || 7.7K / 15K
    TAEGl || Madelon || Private Fears In Public Places || minimaal 15k, misschien meer.
    aarsvogel || Anniek || coop-coöperatie || 0 / 8K
    Rewritten || Suzanne || Onbekend || 3982 / 10K
    Square || Inge || Geen flauw idee || 0 / 30k
    Catmint || Maxime || Ultima Ratio || 0 / 10K
    KoningTriton || Isahbel || komt later || 0 / 10K
    Abbunny || Ava || Carmine || 12K
    MaFlodder || Elise || Bellenblaas || 10K
    Shibui || Femke || Onbekend || 10k, hopelijk nog meer.

    Meld je nu aan voor de activiteiten! (:

    Het lijkt me ook leuk om een wekelijkse counting te doen, dus elke zondag in het rood je woordcount op dat moment even doorgeven als je dat tof vindt?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2018 - 22:06 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hawks schreef:
    Ik moet nog drie hoofdstukken doen en ik ben door mijn tweede, grondige edit-ronde, maar het is zo zwaar... D: Gelukkig zijn het wel 3 hoofdstukken die ik zelf heel heel heel tof vind :')

    Goed bezig!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oeh, goed bezig allemaal jongens!!!

    Ik ben om 7u20 ongeveer gestart denk ik omdat ik wat later was en ik heb 1283 woorden geschreven. :D
    I'm happy want ik ben nu ook op een leuk stuk in mijn hoofdstuk om straks aan verder te werken. En aangezien ik daar nog wel genoeg inspiratie voor heb, denk ik dat ik mijn schrijfschema terug kan bijbenen voor ik de komende dagen amper kan schrijven. Ik zit nu op de wordcount die ik gister moest halen. :D


    A to the Z

    Vandaag toch weer even 697 woorden geschreven, hoewel het er meer leken :')
    Dus nu in totaal 1261 woorden geschreven. Gaat niet echt heel rap zo xD


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb vandaag ook nog gedaan wat ik wilde doen, dus yay (bloos)
    (Nu komt het harde werk: alle opmerkingen die ik mezelf heb gegeven verwerken, haha XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben vandaag ook eindelijk eens begonnen en zit nu op 973 woorden ^^


    chaos makes the muse

    Beetje aparte vraag, maar is hier toevallig iemand die werkt als arts/gynaecoloog/huisarts of voldoende verstand heeft van de vrouwelijke geslachtsorganen?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Beetje aparte vraag, maar is hier toevallig iemand die werkt als arts/gynaecoloog/huisarts of voldoende verstand heeft van de vrouwelijke geslachtsorganen?

    Als je het nu een paar jaar later vroeg... Maar wat moet je weten? Kan misschien wel iets opzoeken :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    (...)
    Als je het nu een paar jaar later vroeg... Maar wat moet je weten? Kan misschien wel iets opzoeken :')


    Mijn hoofdpersonage kan niet zwanger worden doordat ze geen eileiders heeft vanwege een defecte gen. Haar eileiders zijn gewoon nooit ontwikkeld. Nu is mijn vraag; kan dit en zo ja, hoe komen ze erachter?

    Ik heb het onderdeel al geschreven dat ze bij de gynaecoloog een inwendig onderzoek onderging en haar gynaecoloog iets verontrustend tegen kwam.
    Heeft me veel moeite kost om het te schrijven tho :') vooral omdat ikzelf nooit bij de gynaecoloog ben geweest, leve google

    [ bericht aangepast op 8 aug 2018 - 20:27 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Mijn hoofdpersonage kan niet zwanger worden doordat ze geen eileiders heeft vanwege een defecte gen. Haar eileiders zijn gewoon nooit ontwikkeld. Nu is mijn vraag; kan dit en zo ja, hoe komen ze erachter?

    Ik heb het onderdeel al geschreven dat ze bij de gynaecoloog een inwendig onderzoek onderging en haar gynaecoloog iets verontrustend tegen kwam.
    Heeft me veel moeite kost om het te schrijven tho :') vooral omdat ikzelf nooit bij de gynaecoloog ben geweest, leve google

    Heb je zelf al eens gekeken of je iets vindt over niet ontwikkelde eileiders? Het lijkt mij redelijk straf dat volledige eileiders niet ontwikkeld zouden worden, maar ik zal straks of morgen eens zoeken op een medische database of ik er iets over vind. Zou je niet voor een makkelijke manier kunnen gaan zoals eicellen die niet rijpen? (Ik geloof dat ik al eens heb gehoord dat zoiets kan, maar ik ken er dus zelf ook zowat niets van :'))
    Het zou wel kunnen dat de haartjes in de eileider van je personage niet werken (dus het eitje wordt niet vervoerd naar de baarmoeder). Dat is een aandoening die bestaat, maar dan zou je personage ook nog andere symptomen hebben die niet zo fijn zijn :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    (...)
    Heb je zelf al eens gekeken of je iets vindt over niet ontwikkelde eileiders? Het lijkt mij redelijk straf dat volledige eileiders niet ontwikkeld zouden worden, maar ik zal straks of morgen eens zoeken op een medische database of ik er iets over vind. Zou je niet voor een makkelijke manier kunnen gaan zoals eicellen die niet rijpen? (Ik geloof dat ik al eens heb gehoord dat zoiets kan, maar ik ken er dus zelf ook zowat niets van :'))
    Het zou wel kunnen dat de haartjes in de eileider van je personage niet werken (dus het eitje wordt niet vervoerd naar de baarmoeder). Dat is een aandoening die bestaat, maar dan zou je personage ook nog andere symptomen hebben die niet zo fijn zijn :')


    waarom maak ik het mezelf zo moeilijk.... Hoe heet die aandoening?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    waarom maak ik het mezelf zo moeilijk.... Hoe heet die aandoening?

    Het syndroom van Kartagener, maar hij gaat wel gepaard met chronische longinfecties en een situs inversus (omgekeerde organen). Maar nu ik het opzoek, is het blijkbaar eerder een verminderde kans op zwangerschap en een verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dan een effectieve onvruchtbaarheid. Maar er moeten nog andere syndromen zijn die een effectieve stop zetten op de vruchtbaarheid. Blijkbaar kun je ook onvruchtbaar zijn door een verstopping van de eileider, misschien kun je daar iets van opzoeken? Zie niet meteen iets over missende eileiders :')
    Deze site is misschien wel handig voor je. Hij is niet super wetenschappelijk, maar ziet er wel betrouwbaar uit (: Dan kun je zelf eens kijken naar oorzaken en symptomen die in je verhaal passen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    (...)
    Het syndroom van Kartagener, maar hij gaat wel gepaard met chronische longinfecties en een situs inversus (omgekeerde organen). Maar nu ik het opzoek, is het blijkbaar eerder een verminderde kans op zwangerschap en een verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dan een effectieve onvruchtbaarheid. Maar er moeten nog andere syndromen zijn die een effectieve stop zetten op de vruchtbaarheid. Blijkbaar kun je ook onvruchtbaar zijn door een verstopping van de eileider, misschien kun je daar iets van opzoeken? Zie niet meteen iets over missende eileiders :')
    Deze site is misschien wel handig voor je. Hij is niet super wetenschappelijk, maar ziet er wel betrouwbaar uit (: Dan kun je zelf eens kijken naar oorzaken en symptomen die in je verhaal passen (:


    Verstopte eileiders was inderdaad mijn eerste idee, maar toen kwam ik erbij dat het verholpen kan worden :')
    Mijn eerste idee was dat mijn hoofdpersonage verklevingen in de eileiders had vanwege een eileiderontsteking door een infectie(dacht aan een darmbacterie) . Maar dan maak ik het mezelf ook moeilijk....

    Ik heb trouwens naar de site gekeken en daar staat onder het kopje aangeboren afwijkingen; geen eileiders
    blijkbaar is het dus mogelijk.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2018 - 21:40 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb even verder onderzoek gedaan en het is dus wel mogelijk. Er staat dat de eileiders bijna nooit helemaal ontbreken(Bijna nooit, dus het kan wel :')) en anders zijn de onderontwikkeld.

    Deze site

    [ bericht aangepast op 8 aug 2018 - 21:45 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Yes please, al heb ik nog even geen laptop en ga ik veel shizzle moeten over typen voordat ik het woordenaantal weet

    Abbunny - Ava - Carmine - 12K


    obsessive rage

    Rewritten schreef:
    (...)

    Verstopte eileiders was inderdaad mijn eerste idee, maar toen kwam ik erbij dat het verholpen kan worden :')
    Mijn eerste idee was dat mijn hoofdpersonage verklevingen in de eileiders had vanwege een eileiderontsteking door een infectie(dacht aan een darmbacterie) . Maar dan maak ik het mezelf ook moeilijk....

    Ik heb trouwens naar de site gekeken en daar staat onder het kopje aangeboren afwijkingen; geen eileiders
    blijkbaar is het dus mogelijk.

    Weer iets bijgeleerd haha, bij aangeboren afwijkingen was ik zelf nog niet gekomen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.