• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    zou die het doorhebben


    This ain't no place for no better man.

    I need a pick me up the same way that I need to hear "Hey kid, cheer up!"
    I heard it all over and over again, oh I keep reaching out but there's still no one there.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De salt richting Hanzo & Genji van de Overwatch gamers is veels te grappig man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heeft iemand toevallig tips om snel een eigen woning te vinden? :') Ik word een beetje knettergek hier


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Heeft iemand toevallig tips om snel een eigen woning te vinden? :') Ik word een beetje knettergek hier


    Aan familie/vrienden/kennissen vragen en/of een oproep plaatsen op facebook. Wel even vermelden wat je maximaal aan huur kwijt wil zijn, hoe groot het ongeveer moet zijn en in welke regio je het liefste wil wonen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Aan familie/vrienden/kennissen vragen en/of een oproep plaatsen op facebook. Wel even vermelden wat je maximaal aan huur kwijt wil zijn, hoe groot het ongeveer moet zijn en in welke regio je het liefste wil wonen.


    Bedankt voor de tips!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    REGEN!!!! ONWEER!!!! 💕💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Na bijna twee dagen, toch maar besloten om mijn koptelefoon snoertje vast te houden/in de laptop te duwen en vast te houden zodat ik muziek kan luisteren en youtube filmpjes kan kijken. Maar aangenaam is anders, vooral mijn vingers die niet zo lang in dezelfde houding met dezelfde kracht kunnen blijven duwen.

    Hopelijk kan ik morgen een nieuwe koptelefoon kopen.


    Physics is awesome

    Rewritten schreef:
    Heeft iemand toevallig tips om snel een eigen woning te vinden? :') Ik word een beetje knettergek hier


    Als je een kamer ook oke vind vooral bij de facebook groep gaan van de stad waar je in wil wonen. Het heet vaak zoiets als: Kamer in (insert stad). Daar is altijd veel aanbod naar mijn weten!


    The truth is out there.

    "Om 22uur gaat het regenen en onweren."


    ya sure about dat hun?


    A to the Z

    ^ this. Ze beloofde regen en onweer in 't zuiden :c its just incredibly hot.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wanneer mijn brein half in slaap is en zich probeert te herinneren of ik een fanfic al wel of nog niet heb gelezen. Dit voelt echt weer zoals toen ik nog werkte en het vrijdag was en ik nog niet naar bed wilde. Moet zo wel gaan.


    Physics is awesome

    Pixielisje schreef:
    "Om 22uur gaat het regenen en onweren."


    ya sure about dat hun?


    I take that back
    Het onweert nu heel erg
    En toen ik het licht aanstak sloeg de bliksem weer bijna in bij onze overburen op de berg. Ugh hate the fact dat we zo hoog wonen


    A to the Z

    Ugh ik voel me echt shit en het is mijn eigen schuld.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil gewoon kunnen slapen maar nu ik mijn raam open kan zetten regent het :W


    This ain't no place for no better man.