• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Please mensen. Reageer op bekend of onbekend!

    Dit is echt homofobisch lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waar ik al voor vreesde.. Mijn bestelling komt niet op tijd meer aan. -_- Ze zijn al een paar dagen over tijd en vandaag komt het niet meer. Fuck this.


    Ik wil een tuin vol egels

    Dazai schreef:
    Dat moment waarop je 26 graden best wel fris vind - wat doet de hitte met me?


    Hele rare dingen blijkbaar


    Physics is awesome

    Muh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik dacht dat het minder warm zou worden?? ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fuck de zomer, echt


    Caution first, always.

    Oh my god, hoe kan ik haar nou vergeten!?!? Dit helpt mij zoveel eh.
    En door met schrijven.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoe krijg ik het altijd voor elkaar mijn vingers te snijden aan die plastic deksels van yoghurtportjes ? (no_chears)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kunnen er weer normalere temperaturen zijn hier? Ik ben niet gemaakt voor dit weer..

    En het is de eerste keer dat mijn jongste kat zo lang van huis is (sinds vanmorgen).. Hopelijk zit hij echt gewoon bij iemand thuis per ongeluk opgesloten.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ah de kittens zijn zo lief aan het spelen


    The truth is out there.

    Please laat het verven goed gaan.. Ik wil mijn hoofd niet kaal scheren rip.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cnjsdjkashdjkasd ik wil huilen bye.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aaah please zeg de restockdatum snel ik wil die andere schoenen ook scoren
    hopelijk is maat 39 de juiste maat ook omg


    A to the Z

    Trigger warning, I guess. Want ik wilde het uiteindelijk niet in t topic plaatsen, maar wel even kwijt.

    Als je me zou kennen, zou je weten dat ik er eigenlijk nog best wel heel erg mee zit dat jij er niet meer bent en ik nog wel.

    En dan zou je weten dat ik eigenlijk toch wel bang ben voor de toekomst, doordat ik niet had verwacht t tot deze leeftijd te halen en ik absoluut niet weet hoe ik het beste mijn toekomst kan inplannen.

    En als je me echt zou kennen zou je weten dat ik hopeloos verliefd ben op die ene knul en ik er gigantisch van baal dat ik de persoon ben die ik ben, en ik er zo volledig van overtuigd ben dat hij een stuk beter verdient. Al helemaal zolang als dat ik nog steeds tegengewerkt wordt in mijn wil om aan mezelf te kunnen werken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •