• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat? Tante? Ik?
    Ik.. weet niet wat ik moet zeggen. Ja, ik ben blij maar misschien was het leuker geweest als je niet die 'bom' dropte en nog geen 5 minuten daarna weer ervandoor was.

    man wat is het hier stil vanavond


    A to the Z

    Ugh waarom heb ik er geen spijt van? En waarom heb ik deze gedachtes?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Om rond dit tijdstip met de trein terug te gaan vind ik niet erg, maar dat ik over moet stappen vind ik wat minder....want enge mensen ;/

    [ bericht aangepast op 5 aug 2018 - 1:10 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit is echt kut. Dit is echt heel heel kut. kutzooi.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen eindelijk weer wat met de meiden doen na ze echt een hele tijd elkaar niet gezien te hebben!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    'Pastor says God is burning down California because of the gays' HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAH but maybe its because its hot and there are fires every year?????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben bang dat het echt een nieuwe koptelefoon kopen word. Het is echt lief van mama dat ze dze voor me had gekocht, maar de kwaliteit was blijkbaar toch niet zo goed. Maar ja, wat kon ik verwachten van een koptelefoon van de Action?

    En ik merk nu heel sterk dat ik een voorkeur heb voor lange namen voor personages. Alsof ik ooit die verhalen ga schrijven. Ik wil het zo graag, maar het lijkt er gewoon niet van te komen en het lijkt of ik steeds beren op de weg zie en dan het bijltje erbij neer gooi. Ik moet gewoon gaan schrijven, maar dat lukt dan niet ofzo.


    Physics is awesome

    No I can't take it, all of these memories.
    I can't fake it; I'm trying but I am dying.
    I just want to just be myself.
    I have tried to, but now I am someone else.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I may have stolen this icon from Tumblr, but I think I'm kinda in love with it.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    I may have stolen this icon from Tumblr, but I think I'm kinda in love with it.

    Omfg, je username en PF maken me heel blij :'d


    Caution first, always.

    I felt more happiness yesterday than during the last weeks / months of my life. and that's very very sad.

    I wish we'd never met, 'cause you're too hard to forget.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2018 - 22:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahaha, mini me had ooit een naam voor een personage geleend uit een boek en dat personage is uitgegroeid tot mijn fav. Maar nu ben ik dat boek aan het herlezen en het is telkens zo verwarrend om dan over het oorspronkelijke personage te lezen en de naam die ik me als het ware toegeeigend heb als te lezen daarbij.


    Stenenlikker

    Het is zo warm verdorie. Wanneer houdt dit op?!


    26 - 02 - '16