• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pls stop. Ugh.

    Zo ik heb je ego nu wel even flink gestreeld, kijken wat je er mee doet 😎


    The truth is out there.

    Can't wait to see you again.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Incredibles twee with my buddies yasss im excited


    A to the Z

    Alsof je er ook maar iets ervaring mee hebt :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nieuwe koptelefoon doet het goed! Maar doet misschien iets teveel zijn best qua bass of ik moet er nog aan wennen dat hij zo doet tijdens bass stukken in muziek.


    Physics is awesome

    Mama: Hier is een regenjas voor morgen.
    Ik: Dank je *even later* waar is de kap?
    Mama: Oh.

    Nooit zal ik regenjassen zonder kap begrijpen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    KAP MET BOREN EN KLUSSEN HET IS EINDELIJK KOELER IK WIL MN RAAM VERDOMME OPEN ONDANKS DAT IK GRUWELIJKE MIGRAINE HEB STOP AAAH. rantout


    The truth is out there.

    :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kurisu schreef:
    KAP MET BOREN EN KLUSSEN HET IS EINDELIJK KOELER IK WIL MN RAAM VERDOMME OPEN ONDANKS DAT IK GRUWELIJKE MIGRAINE HEB STOP AAAH. rantout


    Ik las boeren. :x 😂
    Maar niet fijn, veel sterkte! Hopelijk is zowel t geluidsoverlast als de migraine snel weg. 😘❤❤❤

    OTOFT: ik hoop echt dat je zometeen uit jezelf iets zegt, want ik vind het echt, echt, écht niet leuk en niet eerlijk dat je tot nu toe níéts voor mama's verjaardag hebt gedaan. Niet eens een whatsappje. Mama verdient beter. Dus ik hoop dat je t zometeen goed maakt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lol, je denkt echt dat je heel wat bent he. 😂


    The truth is out there.

    Ik ga stuk hier :')
    My god how I love friends.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2018 - 22:35 ]


    Caution first, always.

    Ik heb echt zulke grote ergernissen. Grmbl. En moet dit nog tot vrijdag uithouden. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vannacht niet goed kunnen slapen door dat ik onweer hoorde dus raam en (balkon) deur dicht gedaan, daarna raam weer open gedaan want met het raam dicht was het te warm en in de ochtend kwam er een hele irritante vlieg in mijn oor zoemen. Ik hoop dat ik vannacht beter kan slapen.

    Net een mug van mijn teen geplukt die mijn bloed al aan het opzuigen was, ze worden steeds brutaler die muggen hier.


    Physics is awesome