• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, kutdarmen. Zat er stiekem creme freche in het eten ofzo, want ik heb verder echt niet genoeg lactose op om zo hevig te reageren.


    Stenenlikker

    Grantaire (mijn jongste kat) is weer terecht! Ik voel me zo opgelucht sinds dat hij mauwend binnen kwam lopen. (H)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    300 followers op wattpad joejoe


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben altijd zo gelukkig als jij er bent. Ik wou dat ik je dat duidelijk kon maken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Er zijn echt geen woorden voor hoe damn veel ik van Final Fantasy X houd, verdomme. Ik wil huilen.


    Caution first, always.

    Mmmm heb je beetje vlinders in je buik ofzo?


    The truth is out there.

    Ugh, ik heb echt zo niets met Pride.


    Caution first, always.

    Ugh, vueling besloot random om m'n vlucht twee dagen te verlaten en aaaaah, ik had serieuze stress want al m'n hostels en treinen waren al geboekt.
    Gelukkig mocht ik gratis omboeken en nu vlieg ik alsnog dezelfde dag, alleen veel vroeger en met een overstap in Barcelona.


    Stenenlikker

    Het spijt me, je bent gewoon mijn type niet .. Dat.. en ik ben 4 jaar ouder dan je..

    [ bericht aangepast op 4 aug 2018 - 16:30 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    dat kinderverjaardagsfeestje van de buren echt heel leuk en schattig maar wees aub toch niet zo luidruchtig tjeezus i cant think


    A to the Z

    Octopath Traveler yaaas <3


    Caution first, always.

    Leuk dit, je hoeft dit niet steeds te melden.


    This ain't no place for no better man.

    Pride was echt geweldig. Ik mis het al wel weer nu ik onderweg naar huis ben. :W

    [ bericht aangepast op 4 aug 2018 - 20:25 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hey, mensen. Heeft iemand misschien tips om weer verliefd op diegene te worden?

    filosofie schreef:
    Hey, mensen. Heeft iemand misschien tips om weer verliefd op diegene te worden?


    Cliché misschien... Maar verliefdheid kan je niet afdwingen. Dit gebeurd eigenlijk spontaan dat vonken overschieten. Althans das bij mij altijd zo geweest. Misschien is het gewoon niet de juiste of gewoon met nog wat (actieve) dates proberen. (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya