• Mutant University
    when worlds collide

    Jaren lang is er gevochten om de jongeren van Xavier's Academy for Gifted Youngsters een plekje te geven op een van de universiteiten van Amerika. Na lang lobbyen stemde de University of Michigan in 1983 toe om enkele goede studenten per jaar toe te laten. In het begin was er enorm veel weerstand, zowel van medestudenten als van docenten. Over de jaren is dit minder geworden, en werden er ook steeds meer mutanten toegelaten tot de universiteit.
    Deze dagen hebben de mutanten twee eigen studentenhuizen en nemen deel aan het grootste deel van alle sociale en sportieve gebeurtenissen aan de universiteit. Ze zijn enkel nog uitgesloten van het worstelen, door een voorval enkele jaren geleden. Ondanks dat ze inmiddels redelijk mengen met de normale studenten, trekken de jongeren toch liever samen op, gezien lang nog niet iedereen vrede heeft met het bestaan van mutanten. Tolerantie betekent namelijk zeker niet altijd acceptatie.
    De dames komen bijna automatisch terecht in Delta Iota Epsilon Nu en heren in Sigma Kappa Omicron Tau, behalve als ze bij een ander huis door de ontgroening komen, wat in de regel nooit gebeurt.
    Delta Iota Epsilon Nu
    Het huis van de dames staat aan de oostzijde van de campus aan de rand van de botanische tuinen.
    Elk lid moet ten aller tijden haar kettinkje dragen met daaraan een kleine fenix, een eerbetoon aan Jean Grey. Op feestjes dragen ze allemaal een roze das met rode veren erop. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΔΙΕΝ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke dame slaapt op een simpele kamer met twee bedden, twee bureaus, en twee kasten. Verder mogen ze hun helft zelf inrichten, maar niet te overdreven, gezien ze de kamer ALTIJD met een kamergenoot delen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, en eetkamer. Er zijn in totaal 5 badkamers in het huis. Er is een groot balkon aanwezig dat uitkijkt over de botanische tuinen. Ook houd Oscar altijd een oogje in het zeil.

    Sigma Kappa Omicron Tau
    Het huis van de heren ligt aan de rivier die de noordelijke campus van de andere delen van de campus scheidt.
    De heren dragen standaard een blauwe das met rode strepen, al dan niet los om hun nek of als riem door de lusjes van hun broek. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΣΚΟΤ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke jongen heeft een eigen kamertje met een bed, bureau, kast, en koelkastje. De muren mogen niet geschilderd worden, en er mogen geen gaten in gemaakt worden, maar wat extra meubilair, voor zover het op de krappe kamers past, mag wel worden meegenomen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, eetkamer, en mancave. Er zijn 5 badkamers, al is er een omgebouwd tot een kamer met enkel een grote jacuzzi.




    • Rollen •
    Chase • Jason • Salem • Saar
    • Connor • Jesse IrisWestAllen • Miriam
    • Alec • CarIyIe
    • RhettLyra CaIIiope
    • Puck Mara Necessity • Nessie
    Alexis Munis • Selena
    NalaSora Melpomene • Jennifer
    • Alison • WrittenWords • Jessica
    • Melody • Sombre • Demi

    Xavier's kids zijn dik gedrukt

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, krachten putten je uit, en NIEMAND is oppermachtig.
    • Geen Mary Sue's, ook geen te sterke krachten/mutaties
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen maakt nieuwe topics aan.


    [ bericht aangepast op 3 dec 2018 - 15:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Iemand waar ik Lyra bij mag droppen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tiabeanie schreef:
    Iemand waar ik Lyra bij mag droppen?


    Van mij mag ze gerust naar Puck en Jason toegaan? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zoek voor Sora ook nog iemand om mee in te springen! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Puck én Jason? She'd be in heaven! ;p
    Is het voor Necessity ook goed?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Inerys schreef:
    Ik zoek voor Sora ook nog iemand om mee in te springen! ^^


    Je denkt toch niet dat ze ergens heen gaat zonder Lyra he? :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tiabeanie schreef:
    (...)

    Je denkt toch niet dat ze ergens heen gaat zonder Lyra he? :p



    Hehe, eigenlijk niet nee. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tiabeanie schreef:





    RELATIEVOORSTELLEN LYRA

    • Sora Cardais - sister/partner in crime
    Deze zusjes hadden net zo goed een tweeling kunnen zijn, want ze voelen elkaar perfect aan en kunnen heel wat van de ander hebben. Sora is de enige die Lyra met alles wat in haar omgaat vertrouwt. Zonder haar grote zus zou ze verloren zijn.
    • Jesse Ferguson - hello, cupcake
    Er zijn geen woorden om de band tussen Jesse en Lyra te omschrijven, omdat ze het zelf ook helemaal niet snappen. Het ene moment mag Jesse niet eens haar richting in ademen, laat staan een botte opmerking geven, het andere moment is hij Cupcake hier en Sweet lil' burrito daar. Lyra heeft het zelf niet in de gaten maar ze houdt hem onbewust via deze manier op genoeg afstand omdat ze zoveel van zichzelf in hem herkent en vreest ooit door de mand te vallen.
    • Rhett Faraday - The fuck is wrong with you
    Lyra zal deze jongeman liever ontwijken. Zijn geklungel werkt haar enorm op de zenuwen en ze vindt het maar stom hoe hij zichzelf nooit eens in de problemen durft te werken.
    • Mara Lacroix - Girl, are you my long lost sister?
    Als Mara haar mening verkondigt dan zal Lyra waarschijnlijk de eerste zijn die haar staat aan te moedigen. Ze bewondert de jongedame in haar eerlijkheid en het feit dat ze geen shit aanvaardt. Echte vriendinnen zou ik hen niet noemen, want Lyra zal niet zomaar uit gaan huilen bij Mara of zich door haar laten helpen.
    Een flink tijd geleden hebben ze wel eens een nacht samen doorgebracht, just casual, no biggie.
    • Adelaide Faulkner - Go back to Starbucks, please
    Lyra is helemaal niet het type meisjes dat op haar voeding let, gezellig gaat winkelen of met make-up bezig is en dat is voor haar reden genoeg om niks met Adelaide te willen maken hebben, ongeacht haar karakter. De jongedame kan telkens op een flinke eye-roll van Lyra rekenen.
    • Chase Roger - Eh, I got no beef with you *shrugs*
    Ook met Chase heeft Lyra wel enkele raakvlakken, qua karakter, maar ik denk dat vooral hun studiekeuzes hen in contact gebracht hebben en ze heerlijk kunnen discussiëren en vergelijken over anything history. Misschien hebben ze samen een project lopen?
    • Nala Thalon - Every blondie needs a brownie
    Nala en Lyra kun je vergelijken met een foto en het negatief daarvan; compleet tegenovergesteld maar in essentie hetzelfde. Nala is misschien niet de favoriete persoon van Lyra omdat het vaak genoeg botst, maar wanneer er geen ruzie speelt kunnen de twee urenlang bij elkaar vertoeven; bezig zijn met kunst, jongens keuren, en spelen met hun gaves. Lyra zou zelfs zo ver gaan als Nala een vriendin te noemen.
    • Cammie Thornton - Study-buddy/protegée
    Ik denk dat Lyra deze vrolijke bubbel nog best kan verdragen op momenten waar haar aanwezig-zijn iets minder in de verf kan gezet worden; zoals bij het studeren.
    Ondanks dat er weinig verschil in leeftijd is zie ik Lyra zich nog willen ontfermen over Cammie, zelfs al is dat niet echt nodig. Misschien is het door haar lengte, misschien is het haar rebelse eigenschap, who knows, who cares.
    • Alexis Bennet - Grool... I meant to say cool but then I started saying great.
    Over Alexis heeft zelfs Lyra niks slechts te zeggen; ze bewondert de jongedame om haar karakter én om haar fantastische gave. "Hey you! Light my cigarette?!"
    Ik zou niet echt over een crush spreken, maar Lyra zal haar aanwezigheid zeker wel op prijs stellen.
    • Puck Atni - More like Fuck Atni, ammiright
    Met Puck in de buurt hoef je niet op aandacht van Lyra te rekenen want zij is druk bezig met flirten. Qua uiterlijk is hij helemaal haar type en ze voelt dan ook een pure, ruwe aantrekking voor deze eye candy en is vastberaden hem in bed te krijgen. What can I say, she likes a challenge.
    • Connor Volkov - gotchurnose!
    Connor en Lyra zijn verwikkeld in een heuse prankwar. Hoe dat precies gekomen is weet geen van beide, maar Lyra ligt telkens in een deuk als ze weer eens in één van Connor's grapjes trapt. Natuurlijk stopt zij er ook werk en moeite in om hem telkens een koekje van eigen deeg te geven.
    • Jason Renfield - Sassy besties
    Was Lyra een man geweest, dan was ze waarschijnlijk Jason. Net als zij laat hij weinig mensen echt toe in zijn leven, en net omdat hij het snapt is dit reden voor Lyra om hem wel dichterbij te laten komen. Ze heeft zich enkele jaren geleden zijn leven in gewurmd en weigert nog te vertrekken nu. Ze kunnen er intens van genieten samen muziek te spelen en ondertussen heeft Lyra geleerd hem ook -als enige persoon, op Sora na- met haar diepste, donkerste gedachtes toe te vertrouwen.
    Ze zal het nooit toegeven uit angst om gekwetst te worden, maar als er iemand is waarmee Lyra zichzelf in een echte, serieuze relatie ziet, dan is het Jason.
    • Joey Renfield - Rock on, dude
    Met hun haat aan laatkomers en liefde voor "good ol' rock" hebben Joey en Lyra gespreksstof genoeg. Lyra leerde Joey kennen via zijn broer, en hoewel ze met Joey niet zo close is, spendeert ze ook graag tijd met the other Renfield. Concertbuds/dancing-around-in-underwear-with-hairbrushes-as-microphones-buds?
    • Alec Tennison - Nobody puts baby in a corner!
    Alec kan op net dezelfde botte eerlijkheid van haar rekenen als andersom en het feit dat hij weet wanneer mensen met rust te laten zal bij haar ook wel in de goede smaak vallen. Hierdoor zal Lyra misschien net iets minder bot zijn naar Alec toe, en iedereen die wel over de schreef gaat een flinke reprimande geven.
    • Alison Brooke - Ik weet niet zo gauw iets... ze zijn niet immens verschillend maar hebben ook niet echt raakvlakken?
    • Melody Porter - You fit right in!
    Net als Sora en Lyra heeft Melody een naam die op muziek slaat! Er staat nog niet zoveel over haar hobby's enzo, maar ik zou het wel grappig vinden mocht Melody ook in Sora en Lyra's band spelen (because of the names, they fit so nicely :3)


    Ik wil even meegeven dat het maar voorstellen zijn, en indrukken vanuit Lyra's karakter. Alles kan nog verandert worden, geef gerust een seintje als je het liever anders ziet of zelf iets anders in gedachten had. Gb om verder uit te werken?


    Joey en Adelaide zijn prima (:


    We were the forever that didn't last

    Iemand waar ik Alec heen kan sturen?


    Physics is awesome

    Eostre schreef:
    (...)

    Joey en Adelaide zijn prima (:


    Mooi ^_^
    Als je nog iets toe te voegen hebt dan hoor ik het wel ;)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Inerys schreef:
    (...)


    Hehe, eigenlijk niet nee. :3


    Good, want anders gaat ze letterlijk een blok aan Sora's been spelen :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CarIyIe schreef:
    Iemand waar ik Alec heen kan sturen?


    Ik heb Alison?

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik heb Alison?


    Had je al een post geschreven met haar of kan ik Aec gewoon ergens heen sturen en dat hij daar Alison tegen het lijf loopt?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Had je al een post geschreven met haar of kan ik Aec gewoon ergens heen sturen en dat hij daar Alison tegen het lijf loopt?


    Nee nog niet, dus stuur hem maar ergens heen en dan komt ze daar wel naartoe

    Ik heb Joey ook nog, voor wie hem in zijn/haar post wil betrekken (:


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Ik heb Joey ook nog, voor wie hem in zijn/haar post wil betrekken (:


    Misschien dat hij naar Alec en Alison kan komen of dat Alec naar hem toe komt, als WrittenWords dat ook oké vind.


    Physics is awesome