• Mutant University
    when worlds collide

    Jaren lang is er gevochten om de jongeren van Xavier's Academy for Gifted Youngsters een plekje te geven op een van de universiteiten van Amerika. Na lang lobbyen stemde de University of Michigan in 1983 toe om enkele goede studenten per jaar toe te laten. In het begin was er enorm veel weerstand, zowel van medestudenten als van docenten. Over de jaren is dit minder geworden, en werden er ook steeds meer mutanten toegelaten tot de universiteit.
    Deze dagen hebben de mutanten twee eigen studentenhuizen en nemen deel aan het grootste deel van alle sociale en sportieve gebeurtenissen aan de universiteit. Ze zijn enkel nog uitgesloten van het worstelen, door een voorval enkele jaren geleden. Ondanks dat ze inmiddels redelijk mengen met de normale studenten, trekken de jongeren toch liever samen op, gezien lang nog niet iedereen vrede heeft met het bestaan van mutanten. Tolerantie betekent namelijk zeker niet altijd acceptatie.
    De dames komen bijna automatisch terecht in Delta Iota Epsilon Nu en heren in Sigma Kappa Omicron Tau, behalve als ze bij een ander huis door de ontgroening komen, wat in de regel nooit gebeurt.
    Delta Iota Epsilon Nu
    Het huis van de dames staat aan de oostzijde van de campus aan de rand van de botanische tuinen.
    Elk lid moet ten aller tijden haar kettinkje dragen met daaraan een kleine fenix, een eerbetoon aan Jean Grey. Op feestjes dragen ze allemaal een roze das met rode veren erop. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΔΙΕΝ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke dame slaapt op een simpele kamer met twee bedden, twee bureaus, en twee kasten. Verder mogen ze hun helft zelf inrichten, maar niet te overdreven, gezien ze de kamer ALTIJD met een kamergenoot delen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, en eetkamer. Er zijn in totaal 5 badkamers in het huis. Er is een groot balkon aanwezig dat uitkijkt over de botanische tuinen. Ook houd Oscar altijd een oogje in het zeil.

    Sigma Kappa Omicron Tau
    Het huis van de heren ligt aan de rivier die de noordelijke campus van de andere delen van de campus scheidt.
    De heren dragen standaard een blauwe das met rode strepen, al dan niet los om hun nek of als riem door de lusjes van hun broek. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΣΚΟΤ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke jongen heeft een eigen kamertje met een bed, bureau, kast, en koelkastje. De muren mogen niet geschilderd worden, en er mogen geen gaten in gemaakt worden, maar wat extra meubilair, voor zover het op de krappe kamers past, mag wel worden meegenomen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, eetkamer, en mancave. Er zijn 5 badkamers, al is er een omgebouwd tot een kamer met enkel een grote jacuzzi.




    • Rollen •
    Chase • Jason • Salem • Saar
    • Connor • Jesse IrisWestAllen • Miriam
    • Alec • CarIyIe
    • RhettLyra CaIIiope
    • Puck Mara Necessity • Nessie
    Alexis Munis • Selena
    NalaSora Melpomene • Jennifer
    • Alison • WrittenWords • Jessica
    • Melody • Sombre • Demi

    Xavier's kids zijn dik gedrukt

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, krachten putten je uit, en NIEMAND is oppermachtig.
    • Geen Mary Sue's, ook geen te sterke krachten/mutaties
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen maakt nieuwe topics aan.


    [ bericht aangepast op 3 dec 2018 - 15:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Eostre schreef:
    (...)

    Ja beide prima! We zouden ze ook gewoon goede vrienden kunnen maken die samen sporten? (:


    Klinkt als een goed plan. Ik heb nu nog niks staan in zijn lijstje over sporten, maar ik wilde hem toch nog wat aanpassen dus dan komt dat erbij.


    Physics is awesome

    Eostre schreef:
    Joey Renfield zoekt nog

    — Een goede vriend
    — Iemand die stiekem een oogje op hem heeft
    — Iemand waarmee hij graag sport
    — Een ex, waarmee hij vorig jaar kort een relatie heeft gehad
    — FwB
    — Iets anders cratiefs, hmu (;

    Ik heb Mara en Puck ^^ ik weet alleen niet zo goed wat zou passen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Eostre schreef:
    Joey Renfield zoekt nog

    — Een goede vriend
    — Iemand die stiekem een oogje op hem heeft
    — Iemand waarmee hij graag sport
    — Een ex, waarmee hij vorig jaar kort een relatie heeft gehad
    — FwB
    — Iets anders cratiefs, hmu (;


    I got Alexis for ya?

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik heb Mara en Puck ^^ ik weet alleen niet zo goed wat zou passen


    Eh, ik las dat Puck van dieren houdt? Wellicht dat ze enkele vakken samen hebben, want biologie/ mariene biologie zouden vast wel wat overlappende vakken kunnen hebben?
    En voor Mara... Misschien dat ze hem ooit heeft geheeld tijdens een nare val toen hij aan het ijshockeyen was? Idk, ik ben niet zo heel creatief haha.


    Munis schreef:
    (...)

    I got Alexis for ya?


    Yay (: Heb je iets uit het rijtje wat je nog zoekt?
    En anders eh, misschien dat Alexis Joey wel eens in de fik heeft gestoken toen Joey onverwachts uit de schaduwen tevoorschijn kwam? Joey zou haar motor ook wel heel gaaf vinden, misschien dat ze op dat vlak een connectie hebben? Lemme know what you think (;


    We were the forever that didn't last

    Cipher schreef:
    Sorry dat ik niet echt reageer, ik had niet verwacht dat ik zo lang last ging hebben van het ziek zijn en toen is er nog vanalles tussen gekomen. Ik vertrek overmorgen weer op kamp, dus ik denk dat het beter is dat ik me toch uitschrijf. Ik loop nu al achter met relaties en posten, dus ik hoop dat het dan niet zo erg is (: Leuke RPG en nog veel plezier verder!
    (Moest het nog lopen wanneer ik meer tijd heb, kan ik eventueel nog altijd inspringen als dat dan mag(?) (: )


    Tuurlijk mag je later insptingen. Heel veel succes en plezier op kamp!

    @Eostre ik heb Jesse en Connor voor je (:


    Bowties were never Cooler

    @IrisWestAllen

    Als je tijd hebt, wil je dan even kijken of je Alec's gave goed uitgewerkt vind?


    Physics is awesome

    Alec's gave is prima


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Tuurlijk mag je later insptingen. Heel veel succes en plezier op kamp!

    @Eostre ik heb Jesse en Connor voor je (:


    amazeballs (:
    Heb je nog een suggestie?


    We were the forever that didn't last

    Niet op dit moment, woensdag kan ik uitgebreider kijken (:

    Heb jij ideeen?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Niet op dit moment, woensdag kan ik uitgebreider kijken (:

    Heb jij ideeen?


    Connor en Joey zijn beide sportief, dus wellicht dat ze wel eens naar de sportschool gaan samen en over sport praten of zoiets?
    Voor Jesse weet ik zo 123 niet iets...

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 15:57 ]


    We were the forever that didn't last

    Where my peeps at??? Het is zo still hier :( ik probeer vanavond of morgen te posten!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben er weer en probeer vanavond of morgen te posten en alles weer op orde te brengen


    Bowties were never Cooler

    Ik ben nog aan het wachten met Nala en Sora moet ik qua rol nog uitwerken, maar dat wil even niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik loop een beetje vast met Adelaide. Naar wie kan ik haar sturen?


    We were the forever that didn't last

    Heej mensen,

    Ik ben (na overleg met IrisWestAllen) aan het nadenken over een rol. Alleen had ik voor ik een hele rol uit ga werken nog even aan vraagje: zijn mensen nog op zoek naar relaties voor hun personages (en zo ja, wat voor relaties) of is ieders personage eigenlijk wel al bezet wat relaties betreft?