• Mutant University
    when worlds collide

    Jaren lang is er gevochten om de jongeren van Xavier's Academy for Gifted Youngsters een plekje te geven op een van de universiteiten van Amerika. Na lang lobbyen stemde de University of Michigan in 1983 toe om enkele goede studenten per jaar toe te laten. In het begin was er enorm veel weerstand, zowel van medestudenten als van docenten. Over de jaren is dit minder geworden, en werden er ook steeds meer mutanten toegelaten tot de universiteit.
    Deze dagen hebben de mutanten twee eigen studentenhuizen en nemen deel aan het grootste deel van alle sociale en sportieve gebeurtenissen aan de universiteit. Ze zijn enkel nog uitgesloten van het worstelen, door een voorval enkele jaren geleden. Ondanks dat ze inmiddels redelijk mengen met de normale studenten, trekken de jongeren toch liever samen op, gezien lang nog niet iedereen vrede heeft met het bestaan van mutanten. Tolerantie betekent namelijk zeker niet altijd acceptatie.
    De dames komen bijna automatisch terecht in Delta Iota Epsilon Nu en heren in Sigma Kappa Omicron Tau, behalve als ze bij een ander huis door de ontgroening komen, wat in de regel nooit gebeurt.
    Delta Iota Epsilon Nu
    Het huis van de dames staat aan de oostzijde van de campus aan de rand van de botanische tuinen.
    Elk lid moet ten aller tijden haar kettinkje dragen met daaraan een kleine fenix, een eerbetoon aan Jean Grey. Op feestjes dragen ze allemaal een roze das met rode veren erop. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΔΙΕΝ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke dame slaapt op een simpele kamer met twee bedden, twee bureaus, en twee kasten. Verder mogen ze hun helft zelf inrichten, maar niet te overdreven, gezien ze de kamer ALTIJD met een kamergenoot delen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, en eetkamer. Er zijn in totaal 5 badkamers in het huis. Er is een groot balkon aanwezig dat uitkijkt over de botanische tuinen. Ook houd Oscar altijd een oogje in het zeil.

    Sigma Kappa Omicron Tau
    Het huis van de heren ligt aan de rivier die de noordelijke campus van de andere delen van de campus scheidt.
    De heren dragen standaard een blauwe das met rode strepen, al dan niet los om hun nek of als riem door de lusjes van hun broek. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΣΚΟΤ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke jongen heeft een eigen kamertje met een bed, bureau, kast, en koelkastje. De muren mogen niet geschilderd worden, en er mogen geen gaten in gemaakt worden, maar wat extra meubilair, voor zover het op de krappe kamers past, mag wel worden meegenomen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, eetkamer, en mancave. Er zijn 5 badkamers, al is er een omgebouwd tot een kamer met enkel een grote jacuzzi.




    • Rollen •
    Chase • Jason • Salem • Saar
    • Connor • Jesse IrisWestAllen • Miriam
    • Alec • CarIyIe
    • RhettLyra CaIIiope
    • Puck Mara Necessity • Nessie
    Alexis Munis • Selena
    NalaSora Melpomene • Jennifer
    • Alison • WrittenWords • Jessica
    • Melody • Sombre • Demi

    Xavier's kids zijn dik gedrukt

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, krachten putten je uit, en NIEMAND is oppermachtig.
    • Geen Mary Sue's, ook geen te sterke krachten/mutaties
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen maakt nieuwe topics aan.


    [ bericht aangepast op 3 dec 2018 - 15:42 ]


    Bowties were never Cooler

    WrittenWords schreef:
    Heej mensen,

    Ik ben (na overleg met IrisWestAllen) aan het nadenken over een rol. Alleen had ik voor ik een hele rol uit ga werken nog even aan vraagje: zijn mensen nog op zoek naar relaties voor hun personages (en zo ja, wat voor relaties) of is ieders personage eigenlijk wel al bezet wat relaties betreft?


    Ik heb twee rollen en bij een heb ik nog maar één relaties, dus bij haar (Sora) is alles sowieso welkom. Bij mijn andere rol is een extra relatie ook gewoon welkom. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    WrittenWords schreef:
    Heej mensen,

    Ik ben (na overleg met IrisWestAllen) aan het nadenken over een rol. Alleen had ik voor ik een hele rol uit ga werken nog even aan vraagje: zijn mensen nog op zoek naar relaties voor hun personages (en zo ja, wat voor relaties) of is ieders personage eigenlijk wel al bezet wat relaties betreft?


    Ik ben nog op zoek naar relaties voor mijn personage!


    Physics is awesome

    Eostre schreef:
    Ik loop een beetje vast met Adelaide. Naar wie kan ik haar sturen?


    Connor?

    WrittenWords schreef:
    Heej mensen,

    Ik ben (na overleg met IrisWestAllen) aan het nadenken over een rol. Alleen had ik voor ik een hele rol uit ga werken nog even aan vraagje: zijn mensen nog op zoek naar relaties voor hun personages (en zo ja, wat voor relaties) of is ieders personage eigenlijk wel al bezet wat relaties betreft?


    Ik heb Connor en Jesse voor je (:


    Bowties were never Cooler

    Top! Dan is ze in ieder geval niet helemaal lonely (:
    Dan ga ik nu aan haar beginnen

    @IrisWestAllen ik zal haar morgen naar Connor sturen!

    @WrittenWords: ik heb Adelaide en Joey ook nog voor je (;


    We were the forever that didn't last

    Ik heb Chase en Jason ook voor iedereen die nog relaties zoekt ! ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ga morgen weer even alle lijstjes lezen en dan relatievoorstellen doen.


    Physics is awesome

    Mijn relatievoorstellen, ik hoor het graag als iemand denkt dat het niet bij haar/zijn personage qua relatie. Ik heb het nu bij vrijwel iedereen vrij neutraal gehouden.

    Jesse
    Ze staan op goede voet met elkaar en praten soms met elkaar.

    Rhett
    Alec probeert hem subtiel (denkt hij) te helpen op sociaal vlak als hij ziet dat Rhett in de problemen komt qua sociaal zijn. Hij vind Rhett aardig en praat wel eens met Rhett over onder andere hoe het is om meerdere zussen te hebben. Hij houdt echter niet zo van Rhett's gave, omdat hij er niet van houdt als mensen worden gemanipuleerd.

    Mara
    Alec vind haar gave heel interessant, maar zal haar nooit vragen om ooit haar gave voor hem te gebruiken. Daarnaast kan hij haar ambitie zeker waarderen en waardeert ook haar eerlijkheid omdat hij zelf ook eerlijk is. Alec flapt dan ook heel vaak zijn eerlijke mening er bij haar uit, ook al heeft ze er niet om gevraagd. Hij beschouwt haar als een vriendin, hoewel hij ook wel onschuldig met haar flirt.

    Adelaide
    Alec vind haar gave tot op zeker hoogte eng, onbewust is hij toch bang dat hij een schok van haar zal krijgen hoewel hij weet dat het niet kan vanwege haar handschoenen. Hij is haar wel eens tegen gekomen tijdens het sporten en hij heeft wel eens met haar geflirt.

    Chase
    Alec deelt met Chase dat ze beide dol zijn op dieren. Toen Alec Chase net had ontmoet heeft hij wel eens geflirt met Chase om te zien of de jongen eventueel in hem geïnteresseerd zou zijn. Alec trok uiteindelijk de conclusie dat dit niet waarschijnlijk zou zijn. Hij praat graag met Chase.

    Nala
    Alec vind haar gave heel interessant en vind het contrast tussen haar gave en persoonlijkheid ook bijzonder. Hij had eerder een IJskoningin verwacht en hij vind Nala warme & temperamentvolle dame die weet wat ze wil. Hij ziet haar als een goede kennis die misschien in de toekomst een vriendin van hem zou kunnen worden.

    Cammie
    Alec kent haar omdat ze de zelfde studie volgen en haar dus wel eens tussen de lessen door heeft gezien. Hij vind het leuk dat ze ook flirt en open is over wie ze is. Alec zou haar graag beter leren kennen.

    Alex
    Alec vind het leuk dat hun namen veel op elkaar lijken. Haar gave vind hij wel eng. Toch kan hij haar als persoon wel waarderen, vooral door haar vrije denken (open mind) en dat ze gepassioneerd is. Op zich zou hij haar wel willen leren hoe ze beter kan flirten, maar hij is er niet zeker van of dat in goede aarde zou vallen bij Alex.

    Puck
    Alec probeert hem ervan te overtuigen dat hij bij Alec zichzelf mag zijn en dat hij het niet erg vind als Puck stil is. Hij vind het dan ook niet erg als ze gewoon samen in een ruimte zijn en hij gewoon zijn ding kan doen en Puck ook. Hij vind het wel fijn om met Puck over dieren te praten en merkt ook dat Puck zich meer op zijn gemak voelt als ze het over dieren hebben. Hij vind Puck een knappe jongen en heeft dan ook met hem geflirt. Hij weet alleen niet zeker of Puck niet terug flirt omdat hij Alec niet ziet zitten of dat komt doordat hij verlegen is. Hij denkt dat het zijn verlegenheid is.

    Connor
    Alec heeft geprobeerd om Connor te overtuigen dat hij goed is zoals hij is. Hij kan het extra lichaamshaar van Connor juist wel waarderen, maar respecteert zijn keuze om eens in de maand naar een waxsalon te gaan. Toen ze elkaar ontmoeten dacht Alec nog dat Connor biseksueel/biromantisch was door zijn geflirt met dames. Later merkte hij dat Connor homo is. Hij zag in het begin Connor ook wel als iemand waarmee hij zou willen daten, maar is hier later van afgestapt omdat hij het idee heeft dat Connor moeite zou hebben met zijn jaloersheid.

    Jason
    Alec kent Jason als de tweelingbroer van zijn beste vriend. Hij vind het fijn om te luisteren als Jason muziek maakt.

    Joey
    Joey is een goede vriend van Alec en hij vind het fijn om een sportmaatje te hebben. Hij heeft wel eens geen zin om te sporten, maar gaat dan toch omdat Joey ook gaat. Daarnaast probeert hij zo vaak mogelijk bij de wedstrijden van Joey te zijn.





    Physics is awesome

    Hi guys
    Bedankt voor het wachten, mijn planning was toch wat drukker dan gedacht. Ik ga eerst een post maken met Rhett en dan ga ik Lyra verder afwerken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CarIyIe schreef:
    Mijn relatievoorstellen, ik hoor het graag als iemand denkt dat het niet bij haar/zijn personage qua relatie. Ik heb het nu bij vrijwel iedereen vrij neutraal gehouden.

    Jesse
    Ze staan op goede voet met elkaar en praten soms met elkaar.

    Rhett
    Alec probeert hem subtiel (denkt hij) te helpen op sociaal vlak als hij ziet dat Rhett in de problemen komt qua sociaal zijn. Hij vind Rhett aardig en praat wel eens met Rhett over onder andere hoe het is om meerdere zussen te hebben. Hij houdt echter niet zo van Rhett's gave, omdat hij er niet van houdt als mensen worden gemanipuleerd.

    Mara
    Alec vind haar gave heel interessant, maar zal haar nooit vragen om ooit haar gave voor hem te gebruiken. Daarnaast kan hij haar ambitie zeker waarderen en waardeert ook haar eerlijkheid omdat hij zelf ook eerlijk is. Alec flapt dan ook heel vaak zijn eerlijke mening er bij haar uit, ook al heeft ze er niet om gevraagd. Hij beschouwt haar als een vriendin, hoewel hij ook wel onschuldig met haar flirt.

    Adelaide
    Alec vind haar gave tot op zeker hoogte eng, onbewust is hij toch bang dat hij een schok van haar zal krijgen hoewel hij weet dat het niet kan vanwege haar handschoenen. Hij is haar wel eens tegen gekomen tijdens het sporten en hij heeft wel eens met haar geflirt.

    Chase
    Alec deelt met Chase dat ze beide dol zijn op dieren. Toen Alec Chase net had ontmoet heeft hij wel eens geflirt met Chase om te zien of de jongen eventueel in hem geïnteresseerd zou zijn. Alec trok uiteindelijk de conclusie dat dit niet waarschijnlijk zou zijn. Hij praat graag met Chase.

    Nala
    Alec vind haar gave heel interessant en vind het contrast tussen haar gave en persoonlijkheid ook bijzonder. Hij had eerder een IJskoningin verwacht en hij vind Nala warme & temperamentvolle dame die weet wat ze wil. Hij ziet haar als een goede kennis die misschien in de toekomst een vriendin van hem zou kunnen worden.

    Cammie
    Alec kent haar omdat ze de zelfde studie volgen en haar dus wel eens tussen de lessen door heeft gezien. Hij vind het leuk dat ze ook flirt en open is over wie ze is. Alec zou haar graag beter leren kennen.

    Alex
    Alec vind het leuk dat hun namen veel op elkaar lijken. Haar gave vind hij wel eng. Toch kan hij haar als persoon wel waarderen, vooral door haar vrije denken (open mind) en dat ze gepassioneerd is. Op zich zou hij haar wel willen leren hoe ze beter kan flirten, maar hij is er niet zeker van of dat in goede aarde zou vallen bij Alex.

    Puck
    Alec probeert hem ervan te overtuigen dat hij bij Alec zichzelf mag zijn en dat hij het niet erg vind als Puck stil is. Hij vind het dan ook niet erg als ze gewoon samen in een ruimte zijn en hij gewoon zijn ding kan doen en Puck ook. Hij vind het wel fijn om met Puck over dieren te praten en merkt ook dat Puck zich meer op zijn gemak voelt als ze het over dieren hebben. Hij vind Puck een knappe jongen en heeft dan ook met hem geflirt. Hij weet alleen niet zeker of Puck niet terug flirt omdat hij Alec niet ziet zitten of dat komt doordat hij verlegen is. Hij denkt dat het zijn verlegenheid is.

    Connor
    Alec heeft geprobeerd om Connor te overtuigen dat hij goed is zoals hij is. Hij kan het extra lichaamshaar van Connor juist wel waarderen, maar respecteert zijn keuze om eens in de maand naar een waxsalon te gaan. Toen ze elkaar ontmoeten dacht Alec nog dat Connor biseksueel/biromantisch was door zijn geflirt met dames. Later merkte hij dat Connor homo is. Hij zag in het begin Connor ook wel als iemand waarmee hij zou willen daten, maar is hier later van afgestapt omdat hij het idee heeft dat Connor moeite zou hebben met zijn jaloersheid.

    Jason
    Alec kent Jason als de tweelingbroer van zijn beste vriend. Hij vind het fijn om te luisteren als Jason muziek maakt.

    Joey
    Joey is een goede vriend van Alec en hij vind het fijn om een sportmaatje te hebben. Hij heeft wel eens geen zin om te sporten, maar gaat dan toch omdat Joey ook gaat. Daarnaast probeert hij zo vaak mogelijk bij de wedstrijden van Joey te zijn.






    Adelaide en Joey zijn prima (:


    We were the forever that didn't last

    CarIyIe schreef:
    Mijn relatievoorstellen, ik hoor het graag als iemand denkt dat het niet bij haar/zijn personage qua relatie. Ik heb het nu bij vrijwel iedereen vrij neutraal gehouden.

    Jesse
    Ze staan op goede voet met elkaar en praten soms met elkaar.

    Rhett
    Alec probeert hem subtiel (denkt hij) te helpen op sociaal vlak als hij ziet dat Rhett in de problemen komt qua sociaal zijn. Hij vind Rhett aardig en praat wel eens met Rhett over onder andere hoe het is om meerdere zussen te hebben. Hij houdt echter niet zo van Rhett's gave, omdat hij er niet van houdt als mensen worden gemanipuleerd.

    Mara
    Alec vind haar gave heel interessant, maar zal haar nooit vragen om ooit haar gave voor hem te gebruiken. Daarnaast kan hij haar ambitie zeker waarderen en waardeert ook haar eerlijkheid omdat hij zelf ook eerlijk is. Alec flapt dan ook heel vaak zijn eerlijke mening er bij haar uit, ook al heeft ze er niet om gevraagd. Hij beschouwt haar als een vriendin, hoewel hij ook wel onschuldig met haar flirt.

    Adelaide
    Alec vind haar gave tot op zeker hoogte eng, onbewust is hij toch bang dat hij een schok van haar zal krijgen hoewel hij weet dat het niet kan vanwege haar handschoenen. Hij is haar wel eens tegen gekomen tijdens het sporten en hij heeft wel eens met haar geflirt.

    Chase
    Alec deelt met Chase dat ze beide dol zijn op dieren. Toen Alec Chase net had ontmoet heeft hij wel eens geflirt met Chase om te zien of de jongen eventueel in hem geïnteresseerd zou zijn. Alec trok uiteindelijk de conclusie dat dit niet waarschijnlijk zou zijn. Hij praat graag met Chase.

    Nala
    Alec vind haar gave heel interessant en vind het contrast tussen haar gave en persoonlijkheid ook bijzonder. Hij had eerder een IJskoningin verwacht en hij vind Nala warme & temperamentvolle dame die weet wat ze wil. Hij ziet haar als een goede kennis die misschien in de toekomst een vriendin van hem zou kunnen worden.

    Cammie
    Alec kent haar omdat ze de zelfde studie volgen en haar dus wel eens tussen de lessen door heeft gezien. Hij vind het leuk dat ze ook flirt en open is over wie ze is. Alec zou haar graag beter leren kennen.

    Alex
    Alec vind het leuk dat hun namen veel op elkaar lijken. Haar gave vind hij wel eng. Toch kan hij haar als persoon wel waarderen, vooral door haar vrije denken (open mind) en dat ze gepassioneerd is. Op zich zou hij haar wel willen leren hoe ze beter kan flirten, maar hij is er niet zeker van of dat in goede aarde zou vallen bij Alex.

    Puck
    Alec probeert hem ervan te overtuigen dat hij bij Alec zichzelf mag zijn en dat hij het niet erg vind als Puck stil is. Hij vind het dan ook niet erg als ze gewoon samen in een ruimte zijn en hij gewoon zijn ding kan doen en Puck ook. Hij vind het wel fijn om met Puck over dieren te praten en merkt ook dat Puck zich meer op zijn gemak voelt als ze het over dieren hebben. Hij vind Puck een knappe jongen en heeft dan ook met hem geflirt. Hij weet alleen niet zeker of Puck niet terug flirt omdat hij Alec niet ziet zitten of dat komt doordat hij verlegen is. Hij denkt dat het zijn verlegenheid is.

    Connor
    Alec heeft geprobeerd om Connor te overtuigen dat hij goed is zoals hij is. Hij kan het extra lichaamshaar van Connor juist wel waarderen, maar respecteert zijn keuze om eens in de maand naar een waxsalon te gaan. Toen ze elkaar ontmoeten dacht Alec nog dat Connor biseksueel/biromantisch was door zijn geflirt met dames. Later merkte hij dat Connor homo is. Hij zag in het begin Connor ook wel als iemand waarmee hij zou willen daten, maar is hier later van afgestapt omdat hij het idee heeft dat Connor moeite zou hebben met zijn jaloersheid.

    Jason
    Alec kent Jason als de tweelingbroer van zijn beste vriend. Hij vind het fijn om te luisteren als Jason muziek maakt.

    Joey
    Joey is een goede vriend van Alec en hij vind het fijn om een sportmaatje te hebben. Hij heeft wel eens geen zin om te sporten, maar gaat dan toch omdat Joey ook gaat. Daarnaast probeert hij zo vaak mogelijk bij de wedstrijden van Joey te zijn.






    Helemaal prima wat betreft Nala!

    Ik heb Sora ook nog relaties, als iemand wil? Ik moet enkel haar geschiedenis nog invullen en wat kleine puntjes bijwerken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IrisWestAllen schreef:
    Connor?


    Adelaide staat! Hopelijk vind je het goed zo/kun je er iets mee. Anders pas ik hem met alle liefde aan (:


    We were the forever that didn't last

    Inerys schreef:
    (...)

    Helemaal prima wat betreft Nala!

    Ik heb Sora ook nog relaties, als iemand wil? Ik moet enkel haar geschiedenis nog invullen en wat kleine puntjes bijwerken.


    Ik heb Adelaide en Joey nog in de aanbieding? (:


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    (...)

    Ik heb Adelaide en Joey nog in de aanbieding? (:


    Had je voor een van hen toevallig nog iets nodig? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    CarIyIe schreef:
    Mijn relatievoorstellen, ik hoor het graag als iemand denkt dat het niet bij haar/zijn personage qua relatie. Ik heb het nu bij vrijwel iedereen vrij neutraal gehouden.


    Ik vind ze leuk! ^^ Chase zou nooit een clue gehad hebben van dat geflirt wahahah :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH