• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Halpert schreef:
    Heeeuy Deutschland time :3


    Have fun!!!


    A to the Z

    Ik vind het heel lief van mensen dat ze gratis samenvattingen online zetten, maar die zinsbouw en samenhang is echt om van te huilen. :'( Jongens, je zit aan een universiteit, kun je aub iets meer coherent schrijven? :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haaa mn hele auto zit vol planten, wijn en elektronica. Goals.


    The truth is out there.

    Ik ben zo sad dat mijn beste vriend niet naar Elfia gaat. Heb hem al 2 jaar niet meer gezien en die 5 minuutjes had ik echt even nodig :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oké dit voelt heel dubbel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom heb ik ineens pijn in mijn rug. D;


    Ik wil een tuin vol egels

    Can I just kill that bitch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ewww de keuken is hier zo vies. Na een uur schrobben is het nog vrij dramatisch. Gelukkig vrijdag gezamelijke opruimbeurt praise the lord. En het is inmiddels wel weer soortvan schoon genoeg om er te koken. Alleen het schoonmaaksponsje was zo vies dat die direct in de kliko is gegaan EWWWW. ALLES PLAKT EN IK BEN BANG IS DIT WAT STUDENT ZIJN IS?????? *insert jankemoji*


    The truth is out there.

    Jezus fucking Christus ik weet niet wat ik met deze informatie aan moet en ik kom er high key in een anxiety attack door want ik weet niet wat ik moet doen, al helemaal niet van hier


    This ain't no place for no better man.

    he's so entertaining


    A to the Z

    Nu al een goed begin van de vakantie, mag ik terug pls :'(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Laat mij toch eens met rust!!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, ik weet niet welk verhaal ik moet beginnen schrijven. Het ene is een zombieverhaal, wat ik al mega lang wil doen (i love zombies) (hiervoor heb ik een outline klaar), en het andere is een high fantasy en daar heb ik al een hele wereld voor gemaakt en stiekem heb ik wel heel erg zin om worldbuilding te oefenen (maar hier heb ik dus nog geen outline voor, meh).

    [ bericht aangepast op 20 aug 2018 - 20:59 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hawks schreef:
    Meh, ik weet niet welk verhaal ik moet beginnen schrijven. Het ene is een zombieverhaal wat ik al mega lang wil doen (hiervoor heb ik een outline klaar), en het andere is een high fantasy, maar daar heb ik al een hele wereld voor gemaakt en stiekem heb ik wel heel erg zin om worldbuilding te oefenen (maar hier heb ik dus nog geen outline voor, meh).


    +1000
    ik heb een leuk plot en geen worldbuilding haha ik voel je struggle
    Misschien moeten we een motiveer/praattopic maken rond plotoutlinen en worldbuilden? :p


    A to the Z

    Oh wat voelt dit fijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —