• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hephaistion schreef:
    Netflix, waarom? Waarom heb je wel Angels and Demons en Inferno erop staan, maar The Davinci Code niet?



    THIS OMG.

    ____
    Ik ben 22 en ga nog steeds met m’n ouders en broertje van 17 mee op vakantie. Da’s toch niet zó raar? We gaan niet op ouwelullen-vakantie, maar bergbeklimmen in Zwitserland, snorkelen en kayakken op Elba en volgende week paragliden in Umbrië. What’s not to love? Don’t be so salty. Pfft.


    What’s tasty in Busan?

    Marper schreef:
    Oh, man, man, man. Mensen die zich met je leven bemoeien moeten echt oprotten. Mijn leven, finish.
    En het lijkt toevallig, maar heeft niets met hoerboven te maken.


    @ Panda Ja mijn vriend al de vader zijn, maar dat geeft hem nog niet het recht 100% te kiezen dat het kind geen vlees eet. Als hij werkt in de avond, eet het gewoon vlees. Als hij er is, nou dan niet. Maar goed, mijn vriend zal er vanzelf wel achterkomen dat het niet goed is voor het kind om vlees weg te houden. Mensen hebben nu eenmaal vlees nodig, daarom zijn wij imnovoren. Wij zijn geen carnivoren of herbivoren. Zonder vlees krijgt je lichaam complicaties.
    Daarnaast houd ik het ook niet geheim voor mijn vriend, dus ik doe niets verkeerd.

    En nee, ik trek mij ook niets aan van wat anderen zeggen of willen. Heb ik vaak genoeg gedaan en daardoor ben ik nu een shithole en heb ik trustissues.


    Maar het is ook zijn kind, dus dat geeft jou ook niet 100% het recht dat het wél vlees op zijn of haar bord krijgt? Ouderschap gaat over overleggen, samenwerken, compromissen sluiten, geen enkele vader of moeder heeft het alleenrecht te beslissen over de opvoeding.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    Maar het is ook zijn kind, dus dat geeft jou ook niet 100% het recht dat het wél vlees op zijn of haar bord krijgt? Ouderschap gaat over overleggen, samenwerken, compromissen sluiten, geen enkele vader of moeder heeft het alleenrecht te beslissen over de opvoeding.

    Daarom vlees met mij alleen, en geen met hem erbij. EZ


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ oke dan. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    ^ oke dan. :')

    Yup, oke dan. Nog iets te melden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    (...)
    Yup, oke dan. Nog iets te melden?


    Nee hoor. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Marper schreef:
    (...)
    Daarom vlees met mij alleen, en geen met hem erbij. EZ


    Is het niet nog veel makkelijker om een compromis hier in te vinden? Dat als je samen overlegt dat je tot een oplossing kan komen, bijvoorbeeld een vleesarm dieet. Of een dag waarop je wel vlees eet. Of dat je haar leert wat vlees is en zelf laat kiezen en tot die tijd gewoon mee laten eten met wat de pot schaft? Idk maar ik denk toch dat dit echt een ruzie waiting to happen is. I mean het is not like he won't find out. Of dat je er zelf gelukkig van wordt om dingen achter zijn rug om te doen.

    Daarbij zijn dit geen persoonlijke aanvallen doe lekker wat jezelf wil maar mensen die advies geven zal je nou eenmaal altijd houden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 18:09 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Met sommige mensen valt echt niet te communiceren. Jammer hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Halpert schreef:
    (...)

    Is het niet nog veel makkelijker om een compromis hier in te vinden? Dat als je samen overlegt dat je tot een oplossing kan komen, bijvoorbeeld een vleesarm dieet. Of een dag waarop je wel vlees eet. Of dat je haar leert wat vlees is en zelf laat kiezen en tot die tijd gewoon mee laten eten met wat de pot schaft? Idk maar ik denk toch dat dit echt een ruzie waiting to happen is. I mean het is not like he won't find out. Of dat je er zelf gelukkig van wordt om dingen achter zijn rug om te doen.

    Daarbij zijn dit geen persoonlijke aanvallen doe lekker wat jezelf wil maar mensen die advies geven zal je nou eenmaal altijd houden.


    Like I said, ik verzwijg het niet voor hem. Heb het nu al gezegd dat het kind, op avonden waar hij werkt, gewoon vlees eet en dat ik vlees ook echt niet af ga zweren op dagen dat hij thuis is.

    Maar laten we maar stoppen, voordat de "haters" weer hun woordje klaar hebben. Heb geen zin in discussies over hoe ik mijn kind later wil opvoeden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar.. Ik eet al 3 jaar ofzo geen vlees, ik neem er ook geen extra vitaminen voor en ik ben gezonder dan ooit :W een mens kan wel degelijk zonder vlees - misschien niet iedereen maar het is te doen.



    Oké well. Dat was awkward.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 18:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lacroix schreef:
    Maar.. Ik eet al 3 jaar ofzo geen vlees, ik neem er ook geen extra vitaminen voor en ik ben gezonder dan ooit :W een mens kan wel degelijk zonder vlees - misschien niet iedereen maar het is te doen.

    En dat is je keuze en dat jij het vol kan houden, respect.
    Enige dat ik niet eet is varkensvlees en sinds ik dat niet eet ben ik een stuk gezonder. Voor de rest eet is alles en voel me ook niet ongezond of gezond daardoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    (...)
    En dat is je keuze en dat jij het vol kan houden, respect.
    Enige dat ik niet eet is varkensvlees en sinds ik dat niet eet ben ik een stuk gezonder. Voor de rest eet is alles en voel me ook niet ongezond of gezond daardoor.


    Thanks! Maar is er een reden dat je wilt dat je kind persee vlees eet?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lacroix schreef:
    Maar.. Ik eet al 3 jaar ofzo geen vlees, ik neem er ook geen extra vitaminen voor en ik ben gezonder dan ooit :W een mens kan wel degelijk zonder vlees - misschien niet iedereen maar het is te doen.


    En tóch niet iedereen inderdaad zoals je aangeeft.
    Vriendin van me haar vriendje is vegetarisch en ze heeft een aantal jaar met hem mee gedaan. Maar het is haar lichaam absoluut niet goed bevallen en ze móést terug vlees gaan eten. Ze is nu bezig met herstellen, eigenlijk.
    Maar zo is ieder mens anders though.


    Ik persoonlijk zou pas stoppen met vlees geven aan mn kind (als ik die ooit krijg) als die het zelf aangeeft niet te willen eten. Maar veel vlees zou mn kind ook niet per se móéten eten. Maar wel zodat ie t ervaart en weet wat het is. Het ijzer wat in vlees zit is namelijk wel gezond. Maar het is ieder zn eigen keuze though. Ook op den duur die van het kind.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lacroix schreef:
    (...)

    Thanks! Maar is er een reden dat je wilt dat je kind persee vlees eet?

    Ik wil gewoon dat het eet wat de pot schaft. Als het een keer geen zin heeft om iets te eten, dan niet, maar ik ga niet zelf een stuk kip weg zitten eten en mijn kind niets geven. Dat vind ik sneu. En ik ga ook niet geen vlees eten. Mijn vriend is gelukkig niet vegatarisch, want dat vega vlees is echt duur. Af en toe wil ik het wel eens eten, omdat sommige dingen heerlijk zijn, maar ik ga dit niet iedere dag halen als gehakt voor 2 euro in de aanbieding is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lacroix schreef:
    Maar.. Ik eet al 3 jaar ofzo geen vlees, ik neem er ook geen extra vitaminen voor en ik ben gezonder dan ooit :W een mens kan wel degelijk zonder vlees - misschien niet iedereen maar het is te doen.


    Oké well. Dat was awkward.

    Ga ik me heel even in mengen: er zijn wel degelijk mensen die gewoon ijzertekorten krijgen zonder voldoende (rood) vlees in het dieet. Voor hen is het erg moeilijk om vegetarisch te eten zonder supplementen.

    Verder: gezien de kinderen er nog niet eens zijn en niet (bewust) in de maak zijn, denk ik dat we ons druk maken om niks + volgens mij spreekt Marper de dingen die hier worden geplaatst ook uit naar de vriend in kwestie.

    Ik ben van mening dat er prima meer vegetarisch mag worden gegeten in huis en ben later van plan minstens eens per week vegetarisch te koken.


    From these ashes, I will rise